• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rins: Αεροδυναμική και ηλεκτρονικά!
Οι δύο τομείς που μπορούμε να βελτιωθούμε!
Νέα 17/03/2021 - 12:06

Ο ομόσταυλός σου είναι πάντα ο πρώτος σου αντίπαλος και στην περίπτωση του Alex Rins, αυτό έχει διπλή σημασία. Ο Joan Mir, άλλωστε, δεν είναι απλά ένας αντίπαλος που οδηγεί την ίδια μοτοσυκλέτα με αυτόν, αλλά είναι και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της μεγάλης κατηγορίας την περσινή χρονιά. Ο Alex αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα πέρυσι, με τον σοβαρό τραυματισμό του στον ώμο στο ξεκίνημα της Jerez. Στη συνέχεια όμως επέστρεψε δυνατός, όπως δυνατός είναι και φέτος. Ο Ισπανός μίλησε στο gpone.com δίνοντας μία μακροσκελή συνέντευξη.

 

Ο φετινός χειμώνας ήταν ο μεγαλύτερος από κάθε άλλη φορά!

 

Ναι, για να είμαι ειλικρινής ήταν. Με την ακύρωση των τεστ στη Sepang έγινε ακόμα μεγαλύτερη η αναμονή και ήθελα να επιστρέψω στη μοτοσυκλέτα όσο το δυνατόν πιο σύντομα.

 

Πώς  επηρεάζει η ακύρωση των τεστ στη Sepang εσένα και τη Suzuki;

 

Ευτυχώς νομίζω ότι θα έχουμε ένα πλεονέκτημα, αφού οι κινητήρες παραμένουν παγωμένοι. Παράλληλα πολλοί οδηγοί παραμένουν στις ίδιες ομάδες όπως και πέρυσι. Αυτοί που κάνουν ντεμπούτο στην κατηγορία ή άλλαξαν μοτοσυκλέτα, θα αντιμετωπίσουν περισσότερες δυσκολίες λόγω αυτής της ακύρωσης.

 

Πώς σας επηρέασε η αποχώρηση του Davide Brivio;

 

Ήταν μία πολύ μεγάλη έκπληξη για όλους μας, αλλά η ζωή συνεχίζεται και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι τώρα σε αυτό που κάνουμε. Οι στόχοι μου παραμένουν ίδιοι, όπως και το κίνητρό μου. Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι η ατμόσφαιρα και η νοοτροπία μέσα στην ομάδα της Suzuki θα είναι η ίδια ή ενδεχομένως και ακόμα καλύτερη. Για αυτό και είμαι αισιόδοξος ότι όλα θα πάνε καλά

 

Τι σου έχει δώσει η Suzuki για φέτος;

 

Μου έχει δώσει δύναμη και αυτοπεποίθηση! Κατά τη διάρκεια του χειμώνα μίλησα πολύ με τον αρχιμηχανικό μου, τον Manuel Cazeaux αλλά και με τους υπόλοιπους μηχανικούς μου.  Θα μου άρεσε αν ήταν σε θέση να με επισκεφτούν και στην Ανδόρα και να πάμε όλοι μαζί για σκι, αλλά αυτό δεν είναι εφικτό με την τωρινή κατάσταση.

 

Στο χειμερινό διάλειμμα είχες την ευκαιρία να ξεκουραστείς, αλλά και να φέρεις στο νου σου όλα όσα έγιναν πέρυσι. Τι δούλεψε καλά για σένα και τι όχι;

 

Ναι με βοήθησε το ότι ξεκουράστηκα, γιατί ειδικά πέρυσι είχα πολλή πίεση και απαίτησα πολλά από το σώμα μου μετά την πτώση στην Jerez. Αυτό που σκέφτηκα ήταν τα λάθη που έκανα πέρυσι σίγουρα και ελπίζω ότι δεν θα τα επαναλάβω.

 

Πώς είναι η φυσική σου κατάσταση τώρα;

 

Τα πάω καλά, είμαι δυνατός και το καταλαβαίνω όταν είμαι πάνω στη μοτοσυκλέτα ή όταν γυμνάζομαι. Ακόμα και στα μισά των χειμερινών δοκιμών ένιωθα πάρα πολύ καλά. Επομένως ελπίζω να το επιβεβαιώσω αυτό στις πίστες

 

Πες μας για το πλάνο προπόνησης σου το 2021

 

Είναι το ίδιο όπως και το 2020. Ρίξαμε το βάρος κυρίως στο να χτίσουμε μία καλή φυσική βάση και να συνεχίσουμε από εκεί. Το 2020 ήμουν σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, αλλά δυστυχώς μετά την πτώση στη Jerez τα πράγματα δυσκόλεψαν.

 

Το γεγονός ότι ο Joan Mir πήρε τον Τίτλο με την GSX-RR, σου δίνει παραπάνω κίνητρο;

 

Ναι σίγουρα, μιας και αυτό δείχνει ότι η μοτοσυκλέτα μας μπορεί να κερδίσει. Πάντως για μας, το ότι πήραμε την τρίτη θέση μετά από όλα τα εμπόδια με τον τραυματισμό και τα άσχημα αποτελέσματα που είχαμε, ήταν κάτι πολύ θετικό και μου δίνει δύναμη για φέτος.

 

Η αντιπαλότητα με τον Joan πώς επηρεάζει την απόδοσή σου στην πίστα;

 

Η αντιπαλότητά μας βελτιώνει σίγουρα τη μοτοσυκλέτα, αλλά βοηθά και με τη δουλειά στο box. Και οι δυο μας πιέζουμε για να είμαστε πιο γρήγοροι από τους υπόλοιπους και αυτό το μονοπάτι πάντα σε βοηθάει να βελτιώνεσαι.

 

Με δεδομένο ότι στον κινητήρα έχουμε πάγωμα εξέλιξης, πού πιστεύεις ότι η Suzuki πρέπει να βελτιωθεί;

 

Στα αεροδυναμικά και στα ηλεκτρονικά, μιας και τα υπόλοιπα είναι παγωμένα και δεν μπορούμε να ακουμπήσουμε τίποτα φέτος. Η Suzuki δουλεύει πάρα πολύ σκληρά για να μας φέρει κάτι καλό σε αυτούς τους δύο τομείς. Πάντως σε γενικές γραμμές έχουμε μια πολύ ισορροπημένη μοτοσυκλέτα.

 

Ποιοι είναι οι τρεις βασικοί αντίπαλοι κατά τη γνώμη σου φέτος;

 

Δεν ξέρω… για παράδειγμα δεν ξέρουμε την κατάσταση του Marc όταν επιστρέψει. Πάντα πρέπει να τον θεωρείς ως έναν από τους βασικούς σου αντιπάλους. Αν πρέπει να αποφασίσω βάσει των αποτελεσμάτων πέρυσι, θα έλεγα ο Morbidelli, ο Vinales ή ο Pol Espargaro.

 

Πιστεύεις ότι η Suzuki θα έχει μια ακόμα επιτυχημένη χρονιά φέτος;

 

Το επίπεδο όλων στο σχηματισμό εκκίνησης είναι πολύ ψηλό και αυτό θα φέρει μια χρονιά όπως η περσινή. Ο πήχης θα ανέβει ακόμα περισσότερο αν έχουμε πάλι διπλούς Αγώνες. Αυτό, όπως είδαμε, μας έδωσε πολύ δυνατές μάχες. Θα μπορούσε να είναι μία καταπληκτική χρόνια και η φετινή για τη Suzuki. Σίγουρα όμως τα πράγματα θα είναι δύσκολα και θα πρέπει να δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά.

 

Στη θεωρία το φετινό Πρωτάθλημα θα έχει περισσότερους Αγώνες σε σχέση με το περσινό, με τους περισσότερους να γίνονται και πάλι στην Ευρώπη. Αυτό είναι καλό για σας;

 

Και ναι και όχι! Είναι καλό για μένα επειδή μου αρέσουν οι Ευρωπαϊκές πίστες, μου αρέσουν και αυτές που είναι εκτός Ευρώπης όμως! Πάντα ήμασταν δυνατοί στο δεύτερο μισό του Πρωταθλήματος.

 

Πώς βλέπεις το γεγονός ότι μάλλον δεν θα έχουμε τόσους πολλούς διπλούς Αγώνες στην ίδια πίστα;

 

Θα μπορούσε να είναι προς όφελός μας, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι ένα από τα δυνατά μας σημεία είναι πως η μοτοσυκλέτα προσαρμόζεται γρήγορα σε διαφορετικές πίστες.

 

 Ο στόχος σου για το 2021;

 

 Να φέρω τη Suzuki και πάλι στην κορυφή! 

Επόμενο άρθρο »

WSBK Test: Ταχύτερος ο Rinaldi στο Misano!

« Προηγούμενο άρθρο

Quartararo: Έχω πίστη στον εαυτό μου και στην Yamaha!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ