Η ομάδα Thai Honda PTT SAG, η οποία συμμετέχει στην κατηγορία Moto2 με αναβάτες τους Ratthapark Wilairot και Hector Faubel, αποφάσισε να αλλάξει τη συμφωνία της με την Suter και να χρησιμοποιήσει τελικά πλαίσιο της Bimota. Θα είναι η μόνη ομάδα που θα χρησιμοποιήσει πλαίσιο του ιταλικού εργοστασίου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα:
“Είχαμε κάνει μια προκαταρκτική συμφωνία με την Suter, αλλά κάποιοι όροι στο τελικό συμβόλαιο δεν μας άρεσαν και έτσι αποφασίσαμε να πάμε με την Bimota. Έχουμε μια ουσιαστικότερη επαφή μαζί τους και θεωρούμε πως αν υπάρξουν προβλήματα θα λυθούν πολύ ευκολότερα” δήλωσε ο Eduardo Perales, team manager της ομάδας.
Η Bimota ιδρύθηκε το 1973 στο Rimini της Ιταλίας από τους Edoardo Bianchi, Giovanni Morri και Massimo Tamburini, από τα αρχικά των οποίων προέρχεται και το όνομά της (BΙanchi MΟrri TΑmburini). Έγινε γνωστή για τις εξωτικές μοτοσυκλέτες που σχεδίαζε, με τις ριζοσπαστικές και πρωτοπόρες προτάσεις της σε πλαίσια - αναρτήσεις, όπως η Tesi για παράδειγμα (φωτό).

Η ιστορία της Bimota είναι αγωνιστική περισσότερο, παρά εμπορική, Οι μοτοσυκλέτες της κέρδισαν αρκετούς αγώνες WSBK με αναβάτες σαν τον Virginio Ferrari, ενώ το 1980 πήρε και τον παγκόσμιο τίτλο στα 350cc. Χρονιά ορόσημο για την εταιρεία το 2000, όταν μετά από πολλά χρόνια αγωνιστικής ανυπαρξίας ο Anthony Gobert πήρε τον βρεγμένο αγώνα του WSBK στο Phillip Island πάνω σε μια SB8R.
Δυστυχώς την ίδια χρονιά εξαφανίστηκε ένας από τους κύριους χορηγούς της Bimota, “φεσώνοντας” την εταιρεία με αρκετά χρήματα. Η Bimota χρεοκόπησε και ανέστειλε την λειτουργία της μέχρι το