H Fiat Yamaha και ο Valentino Rossi βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο της προετοιμασίας τους για την υπεράσπιση του Παγκόσμιου Τίτλου στα MotoGP.
Λίγο πριν τις τελικές επίσημες δοκιμές στο Qatar, ο Davide Brivio, team manager του Rossi, αποκάλυψε κάποια πράγματα για το “όπλο” του Valentino: Την Yamaha YZR-M1του 2010:
“Είναι λίγο διαφορετική από το μοντέλο του 2009. Ξεκινώντας από το fairing, να πούμε ότι η Yamaha δούλεψε πάνω του για να βελτιώσει την αεροδυναμική – άρα και την τελική ταχύτητα – καθώς και την ψύξη του κινητήρα. Η Sepang με τις υψηλές της θερμοκρασίες ήταν το κατάλληλο μέρος για να δούμε κατά πόσο η ψύξη είναι βελτιωμένη. Είμαστε ικανοποιημένοι με την απόδοσή του, οπότε είναι πολύ πιθανό να μην αλλάξουμε τίποτα σε αυτόν τον τομέα.”

Συνεχίζοντας στο κομμάτι που έχει να κάνει με τον νέο κανονισμό που επιβάλλει περιορισμό έξι κινητήρων για ολόκληρη τη σεζόν, ο Βrivio σχολίασε:
“Άλλος ένας τομέας πάνω στο οποίο δουλέψαμε πολύ, είναι ο κινητήρας. Με δεδομένο ότι θα έχουμε μόνο έξι κινητήρες, έπρεπε να βελτιώσουμε την αξιοπιστία και τη διάρκεια ζωής του μοτέρ. Ο γρίφος ήταν πώς θα το καταφέρναμε αυτό χωρίς να θυσιάσουμε τις επιδόσεις. Μέχρι στιγμής τα πήγαμε καλά πάντως. Στις χαμηλομεσαίες στροφές το φετινό μοτέρ είναι καλύτερο απ' το περσινό, χωρίς να έχουμε χάσει σε τελική ταχύτητα. Αντίστοιχο αίνιγμα είχαμε να λύσουμε και με το πλαίσιο. Καταλήξαμε σε ένα συγκεκριμένο ποσοστό ακαμψίας έτσι ώστε να βελτιώσουμε την πρόσφυση των ελαστικών, χωρίς να χάσουμε την καλή συνεργασία με τον κινητήρα. Ο τελευταίος τομέας πάνω στον οποίο δουλεύουμε, είναι τα ηλεκτρονικά. Δεν έχουμε καταλήξει ακόμα και τα βελτιώνουμε συνεχώς σε κάθε τεστ.”