• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
DERBI GPR 50 2T & 125 4T
H Piaggio Hellas μας παρουσιάζει
Νέα Αγοράς 04/03/2010 - 09:25

Το Derbi GPR είναι το πιο εξελιγμένο μοντέλο στην κατηγορία του και προτείνει τεχνολογικές λύσεις διαθέσιμες μόνο στις μοτοσικλέτες μεγαλύτερου κυβισμού. Το Derbi GPR, απόγονος των θρυλικών “Balas Rojas”, επιβάλλεται στο πανόραμα των μικρών μοτοσικλετών και προσθέτει την ολοκαίνουργια έκδοση των 125 4T και την ανανεωμένη έκδοση των 50 κυβικών, αφιερωμένη στους νέους, που στην πρώτη προσέγγιση τους στον κόσμο της μοτοσικλέτας, απαιτούν το καλύτερο! Το Derbi GPR, στα 125 και 50 κυβικά, γεννήθηκε μέσα από την εμπειρία των moto GP 125 που το 2008 έχρισαν τον Mike di Meglio παγκόσμιο πρωταθλητή, συνεχίζοντας τις νίκες στη επόμενη σαιζόν με το νεαρό Pol Espargaró (Derbi Racing Team).

 

Με την ολοκλήρωση της γκάμας στα 125 κυβικά, η Derbi, συμπληρώνει την προσφορά της στις πιο εξελιγμένες τεχνολογικά και πιο ανταγωνιστικές μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού.

 

Η Derbi όχι μόνο εκπλήσσει αλλά και συγκινεί το νεανικό κοινό με ένα κινητήρα 50 κυβικών στο νέο GPR, την πιο σπορ μοτοσικλέτα του ένδοξου ισπανικού brand. Άμεσα προερχόμενη από το μεγάλο αδελφό του στα 125 κυβικά, το νέο μοντέλο μικρού κυβισμού, το δίχρονο Derbi GPR 50, απολαμβάνει μια σειρά από ιδιαιτερότητες και μοναδικά χαρακτηριστικά για μια μοτοσικλέτα της κατηγορίας: Το πλαίσιο αλουμινίου από δύο χυτούς δοκούς προσφέρει σταθερότητα ενώ παράλληλα διατηρεί τις καθαρές γραμμές του. Μοναδικής ποιότητας είναι η μπροστινή ανάρτηση που αποτελείται από ανάποδο πηρούνι 41 χιλιοστών, με ανοδιωμένες τις μπουκάλες σε κόκκινο χρώμα και διαδρομή τροχού 110 χιλ., ενώ πίσω υπάρχει ένα αμορτισέρ, που εδράζεται απευθείας στο ψαλίδι.

 

Το σύστημα πέδησης είναι επίσης μοναδικό: με εμπρός δίσκο διαμέτρου 300 χιλ. και ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων, που συνδυάζεται άριστα με το πίσω δίσκο των 220 χιλ. στην έκδοση των 125cc και 218 χιλ. στην έκδοση των 50 κυβικών, και στις δύο εκδόσεις με δαγκάνα ενός εμβόλου.

 

Το Derbi GPR, τόσο στην έκδοση των 125 4T, όσο και στη νέα των 50 2T, αντανακλά το αγωνιστικό πνεύμα των μυθικών "Balas Rojas" , των αγωνιστικών μοτοσικλετών της Derbi που έχουν κατακτήσει 19 παγκόσμιους τίτλους (11 τίτλους οδηγών και 8 κατασκευαστών). Το φέρινγκ χαρακτηρίζεται από τις ρευστές και στυλάτες γραμμές του, που ξεκινούν από το επιθετικό και κοφτό «μούτρο» του, στοιχείο που ενισχύεται από τον ισχυρό διπλό προβολέα (με LED φώτα θέσης), και συνεχίζουν στο ρεζερβουάρ και τη σέλα, για να τελειώσουν στα πλαϊνά καπάκια, δημιουργώντας μια υπερυψωμένη ουρά, που περιέχει τη σέλα και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, καθώς και το πίσω φωτιστικό σώμα με LED.

 

Και στις δύο εκδόσεις, οι καλοσχεδιασμένες ζάντες 17’’ με 12 ακτίνες, στο εμπρός και πίσω τροχό, σε σκούρο μεταλλικό χρώμα, τονίζουν ακόμη περισσότερο το σπορ χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Στην έκδοση των 125cc μια τελευταία λεπτομέρεια υπογραμμίζει το κορυφαίο επίπεδο του GPR: η εξάτμιση εμπνευσμένη από τα MotoGP, βρίσκεται κρυμμένη μέσα στο κάτω μέρος του φέρινγκ. 

 

Μία λύση όχι μόνο συναρπαστική από θέμα αισθητικής αλλά και ισχυρής επιρροής στη δυναμική συμπεριφορά, χάρις στην περαιτέρω συγκέντρωση του κέντρου βάρους της μοτοσικλέτας.

 

Piaggio Hellas S.A.

259, Imitou Str. -116 31

Athens, Hellas

Tel.+30-210-7572.200,249

Fax.+30-210-7572.185

Επόμενο άρθρο »

TΡΙΕΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ TRIUMPH

« Προηγούμενο άρθρο

Arai RX-7 GP Aoyama Replica

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ