• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Παναγιώτης Ρουστέμης μιλά εφ' όλης της ύλης
O Πρωταθλητής Χώματος κατηγορίας Ν
4auto 25/01/2021 - 12:21

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με το 2020 να αποτελεί μια δύσκολη γεμάτη προκλήσεις χρονιά για τον Παναγιώτη Ρουστέμη, ο ίδιος μας μίλησε από κοντά για την κατάκτηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος στην κατηγορία Ν, τις δυσκολίες που συνάντησε καθώς και τα μελλοντικά του σχέδια.

 

Παναγιώτη αφού σου ευχηθούμε καλή χρονιά, και σου δώσουμε συγχαρητήρια για τον τίτλο σου στην κατηγορία Ν, θέλουμε να μας πεις πως κύλησε η χρονιά για σένα; 

<<Αρχικά να έχουμε καλή χρονιά με υγεία, να ξεπεράσουμε την πανδημία και να επιστρέψουμε στην κανονικότητα μας. Το 2020 για όλους ήταν μια χρονιά δύσκολη παρόλα αυτά για μένα υπάρχει και κάτι πολύ θετικό, το πρώτο μου Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος στην κατηγορία Ν, η οποία είχε σε όλους τους αγώνες τα περισσότερα αυτοκίνητα και αρκετά καλούς συνδυασμούς. Δυστυχώς δεν έγιναν και οι τέσσερις αγώνες του πρωταθλήματος διότι ο τελευταίος αγώνας ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας. Μια χρόνια αρκετά επεισοδιακή για εμάς και με αρκετά προβλήματα που ευτυχώς με την βοήθεια της οικογένειας μου, της ομάδας, όπως και την Kirkos Racing, ξεπεράστηκαν οι δυσκολίες και είχαμε την κατάκτηση του πρωταθλήματος>>.

Νέο ξεκίνημα από πλευράς συνοδηγού για το 2020, πόσο εύκολο ήταν για εσάς να βρείτε χημεία και να πετύχετε τους στόχους σας, μιας και στην ουσία θα ήσασταν ένα <<νέο πλήρωμα>>. 

<<Ένα νέο ξεκίνημα με νέο συνοδηγό κάτι που ήταν μια πρόκληση για μένα. Αρκετό καιρό πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα έπρεπε να τον προετοιμάσω για κάθε ενδεχόμενο και να του μάθω όλα όσα είχα μάθει από τους προηγούμενους έμπειρους συνοδηγούς μου. Ο Κώστας Νικολόπουλος είχε τρομερή όρεξη και θέληση να μάθει και σημείωσε τεράστια πρόοδο σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα δείχνοντας  επαγγελματισμό σε όλες τις περιστάσεις που αντιμετώπισε και ήταν πρωτόγνωρες για αυτόν. Ελπίζω όλοι οι κόποι του, να ανταμείφτηκαν με την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Επίσης ευχαριστώ πολύ την οικογένεια του, που με εμπιστεύτηκαν και συναίνεσαν στο να είναι συνοδηγός, συνοδοιπόρος και καθοδηγητής μου σε ένα πάρα πολύ επικίνδυνο σπορ. 

Πετύχατε 2 νίκες στους τρεις αγώνες, σε μια κατηγορία με έντονο συναγωνισμό που περιελάμβανε πληρώματα με μεγάλη εμπειρία, πως το διαχειρίστηκες όλο αυτό για να πετύχεις τον στόχο σου; 

<<Πετύχαμε 2 νίκες και επικρατήσαμε σε όλες τις ειδικές διαδρομές των αγώνων κάτι που μας έδωσε ώθηση για το πρωτάθλημα. Στο Ολυμπιακό ράλλυ ήμασταν για άλλη μια φορά άτυχοι εγκαταλείποντας από μηχανικό πρόβλημα. Ο συγκεκριμένος αγώνας όσες φορές και αν έχω αγωνιστεί μας επιφυλάσσει δυσκολίες. Στο κομμάτι του συναγωνισμού, οι συναθλητές μας είχαν ταχύτητα και εμπειρία κάτι που έκανε τους αγώνες πολύ όμορφους, πολύ σημαντικό ήταν επίσης το ωραίο κλίμα μεταξύ μας. Στόχος μου πάντα όταν αγωνίζομαι είναι να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα>>. 

Αγωνίζεσαι με ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών Ν, παρόλα αυτά στις ειδικές διαδρομές πολλές φορές ήσουν ταχύτερος από αυτοκίνητα προδιαγραφών R5, πως μεταφράζεται αυτό από πλευράς οδήγησης και πόσο στο όριο βρισκόσουν; <<Αρχικά η διαφορά ανάμεσα σε ένα αυτοκίνητο Ν, με ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών R5 είναι τεράστια, τα αυτοκίνητα R5 έχουν πάρα πολλές δυνατότητες και είναι τα κορυφαία. Ο λόγος που πιστεύω πως ήμασταν αρκετά κοντά σε μερικά R5 και μερικές φορές μπροστά τους, ήταν η πολύ καλή προετοιμασία που κάναμε στις ειδικές διαδρομές, οι σημειώσεις μας και ο ρυθμός που είχαμε σαν πλήρωμα. Σε καμία περίπτωση δεν ήμασταν στο όριο, είχαμε λίγο ακόμα για να το πλησιάσουμε ωστόσο δεν το επιχειρήσαμε, διότι στόχος μας ήταν η κατάκτηση του πρωταθλήματος και όχι να ανταγωνιστούμε τα αυτοκίνητα του πρωταθλήματος>>.

Πολλοί αναρωτιούνται θα δούμε τον Παναγιώτη Ρουστέμη πίσω από το τιμόνι ενός R5; 

<<Σίγουρα στόχος μου είναι να αγωνιστώ με αυτοκίνητο R5 και πιστεύω πως η εμπειρία που έχω αποκτήσει από το Mitsubishi Lancer EVO, αλλά και από το φορμουλάκι θα με βοηθήσουν πάρα πολύ σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Βέβαια είναι αρκετά δύσκολο οικονομικά για εμάς και στόχος μας είναι η ανεύρεση χορηγών για να καταφέρουμε να κάνουμε αγώνα στο εξωτερικό με R5. Είμαι 22 χρονών και πρωταθλητής Ελλάδος στην κατηγορία Ν, όποτε πιστεύω πως αν βρεθούν άνθρωποι να μας στηρίξουν θα προβάλουμε το Ελληνικό motosport όπως του αξίζει και θα βρεθώ πίσω από το τιμόνι ενός τέτοιου αυτοκινήτου>>.

Παίρνεις μέρος και στον θεσμό των Dirt Games, οδηγώντας χωμάτινο φορμουλάκι, πόσο σε έχει βοηθήσει μια τέτοιου είδος εμπλοκή και πόσο διαφορετικό είναι από τους αγώνες Rally; 

<<Ο θεσμός τον Dirt Games είναι ένα οδηγικό σχολείο σε πολλούς τομείς. Αρχικά οι ρυθμοί και ο ανταγωνισμός είναι πολύ καλός και αυτό σε κάνει να οδηγείς στο όριο. Αν καταφέρεις να έχεις τον αγωνιστικό ρυθμό από τους αγώνες με φορμουλάκια σε αγώνες ράλλυ τότε σίγουρα θα έχεις πολύ καλά αποτελέσματα. Με έχει βοηθήσει πάρα πολύ και με έχει βελτιώσει>>.

Ασχολείσαι από μικρή ηλικία με τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, πόσο θετικό είναι για κάποιον μια τέτοιου είδους ενασχόληση και πόσο δύσκολο είναι να σημειώσει κάποιος επιτυχίες και να καταξιωθεί στον χώρο; 

<<Από πολύ μικρός ξεκίνησα την ενασχόληση μου με τους αγώνες λόγο του πατέρα μου. Είναι πολύ θετικό να ασχολείσαι με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό διότι αποκτάς οδηγική παιδεία κάτι που λείπει από πολλούς οδηγούς. Άλλωστε έχουμε πολλά τροχαία θανατηφόρα ατυχήματα. Το φαινόμενο της έλλειψης οδηγικής παιδείας, που επικρατεί εδώ και αρκετά χρόνια στην χώρα μας πιστεύω πως θα είχε μειωθεί αν υπήρχε περισσότερη προβολή στον μηχανοκίνητο αθλητισμό ώστε μέσα από αυτόν όλοι να κατανοήσουν πως υπάρχουν συγκεκριμένοι χώροι, όπως οι πίστες στις οποίες μπορούν να μάθουν να οδηγούν με σωστό τρόπο και με ασφάλεια και γιατί όχι να κάνουν καριέρα σε αυτό.

Σίγουρα το να καταφέρεις να σημειώσεις επιτυχίες είναι αρκετά δύσκολο και χρειάζεται αρκετή δουλειά και χρόνο για να το πετύχεις, έχοντας φυσικά δίπλα σου τους σωστούς ανθρώπους για να σε καθοδηγήσουν και να σε εκπαιδεύσουν. Εμείς για παράδειγμα έχουμε σχολή αγωνιστικής οδήγησης όπου ο οποιοσδήποτε μπορεί να έρθει να εκπαιδευτεί και να καταφέρει να κάνει τα όνειρα του πραγματικότητα κάτι το οποίο με βοήθησε στα πρώτα μου “αγωνιστικά βήματα”>>.

Αφήνοντας πίσω την περσινή σου επιτυχημένη αγωνιστικά χρονιά, πάμε στο 2021. Τι σχέδια έχει ο Παναγιώτης και τι να περιμένουμε από αυτόν; 

<<Σίγουρα έχω πολλά σχέδια και πολλά όνειρα ωστόσο για να τα πραγματοποιήσω δεν εξαρτάται μόνο από εμένα. Θα ήθελα να αγωνιστώ σε έναν αγώνα ERC στο εξωτερικό με αυτοκίνητο R5>>.

Για το τέλος αφήσαμε μια ευχάριστη είδηση για όλους τους λάτρεις του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της χώρας μας. Ακούγεται έντονα η επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις μετά από πολλές προσπάθειες χρόνων. Εσύ έλαβες μέρος σε ηλικία 18 ετών στο τελευταίο Ράλλυ Ακρόπολις που διεξήχθη, πες μας τι σημαίνει ο συγκεκριμένος αγώνας για τον Παναγιώτη Ρουστέμη; 

<<Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ο εθνικός μας αγώνας και όλοι είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα επιστρέψει, θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους όσους κατάφεραν να το επαναφέρουν εκεί που του αξίζει. Για μένα το Ράλλυ Ακρόπολις είναι κάτι ξεχωριστό, έχω αγωνιστεί σε ηλικία 18 ετών και τερμάτισα στην 3η θέση ανάμεσα στα Ελληνικά πληρώματα μόλις στο δεύτερο αγώνα ράλλυ της ζωής μου. Είναι ο αγαπημένος αγώνας μου και θα προσπαθώ πάντα όταν πραγματοποιείται να αγωνίζομαι σε αυτόν>>.

 

Κείμενο: Γιάννης Τσινάβος

Φωτογραφίες: AutoMotoPatras.gr, Angelos Christodoulou


 

Επόμενο άρθρο »

Tο Plug-in Jeep® Wrangler 4xe στην Ευρωπαϊκή αγορά

« Προηγούμενο άρθρο

Step Racing- Rallye Monte Carlo

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ