• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mercedes Benz GLB 200: Πληθωρικό SUV
Η μικρομεσαία κατηγορία έχει πολυτέλεια
4auto 27/12/2020 - 16:57

Φωτογραφία: Studio B42, Βασίλης Κωστάκος

Αρχικά να πούμε ότι η GLB 200 είναι προσανατολισμένη στις οικογενειακές ανάγκες και με τη δυνατότητα να γίνει μέχρι και 7θέσια, καλύπτει απόλυτα τις πραγματικές ανάγκες των περισσοτέρων. Στην περίπτωσή μας δοκιμάσαμε την προσθιοκίνητη έκδοση των 1,300 κ.εκ., με ιπποδύναμη στους 163 ίππους, με τη βοήθεια τούρμπο βέβαια και με ροπή 250 Nm. 

Η κορυφαία γερμανική εταιρεία θέλησε να έχει και μια πρόταση διαφοροποιημένη από τη μικρότερη GLA, αλλά σχετικά κοντά σε διαστάσεις με τη λίγο μεγαλύτερη GLC, προσφέροντας παραπάνω σε χώρους για 5 επιβάτες. Υπάρχουν αρκετοί χώροι για μικροαντικείμενα, με τον χώρο για τις αποσκευές να κυμαίνεται μεταξύ 560 και 1,755 λίτρα. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι συρόμενη και η ανάκλησή της δημιουργεί το μέγιστο χώρο φόρτωσης.

Με το όνομα Mercedes ως δεδομένο περιμένεις την αίσθηση πολυτέλειας και ποιότητας, τομέα στον οποία δεν σε απογοητεύει καθόλου. Τουναντίον το εσωτερικό έχει μια μοντέρνα εικόνα και μια αύρα “αριστοκρατική” θα λέγαμε, με τη μεγάλη ψηφιακή οθόνη αφής να σου δίνει μέχρι και διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς που αλλάζουν τη διάθεση οδηγού και επιβατών μέσω του MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Όλες οι λεπτομέρειες του εσωτερικού αποπνέουν το αίσθημα αρτιότητας που ταιριάζει στη μάρκα. 

Είναι όμως επαρκές ένα μοτέρ με τόσο λίγα κυβικά, για να κινήσει πάνω από 1,600 κιλά; Το τούρμπο με άμεσο ψεκασμό και ο διπλός μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, προσφέρει ικανοποιητική δύναμη για μεγάλο εύρος στροφών και τελικά οι 163 ίπποι και τα 250 Nm ροπής είναι εκεί από τις πολύ χαμηλές στροφές και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με τις 7 σχέσεις δεν αφήνουν το μοτέρ αυτό να κρεμάσει.

Τα 0-100 σε 9.1'' είναι αξιοπρεπέστατο νούμερο, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 210 χλμ/ώρα, αλλά όταν κυνηγάς τις επιδόσεις η κατανάλωση αυξάνεται αρκετά. Με σβέλτη αλλά προσεκτική οδήγηση από πλευράς κατανάλωσης μπορεί να πλησιάζεις τα 8 λίτρα ανά 100 χλμ, που δεν είναι κακό νούμερο για μια ογκώδη κατασκευή, χωρίς φοβερά νούμερα στην αεροδυναμική. 

Στο δρόμο, σε άσφαλτο, τόσο μέσα στην πόλη, όσο και σε ταξίδι η θέση οδήγησης σου προσφέρει άπλετη θέα και την αίσθηση που ταιριάζει σε ένα όχημα SUV. To αμάξωμα είναι στιβαρό και οι αναρτήσεις προσφέρουν άνεση, χωρίς όταν πιέσεις σε κάποια σημεία με καλή άσφαλτο οι κλίσεις να γίνουν υπερβολικές ή ανησυχητικές. Τα γόνατα McPherson μπροστά και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, φροντίζουν για όλα, ενώ τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, μέσω των προγραμμάτων του Dynamic Select, βοηθούν σημαντικά για να πάρεις αυτό που θέλεις, με πιο σφικτή ή πιο μαλακή επιλογή. 

Σε κάθε περίπτωση – χωρίς να μπορούμε να πούμε ότι η σπορ οδήγηση είναι στα ατού της – η ποιότητα κύλισης και η άνεση (με ελάχιστους θορύβους να περνούν στο εσωτερικό της) θα ανταμείψουν την επιλογή της GLB.  
Ακόμη και χωρίς 4κίνηση (που υπάρχει στα δυνατότερα μοντέλα), το να κινηθείς εκτός δρόμου, είναι κάτι εύκολο, όταν μιλάμε για τις βατές χωμάτινες διαδρομές που συναντάμε στα ελληνικά βουνά. Η απόσταση από το έδαφος, χωρίς να είναι τεράστια, είναι αυτή που χρειάζεται στο 90% των περιπτώσεων που θα βρεις μπροστά σου σε μια εκδρομή. Άλλωστε μιλάμε για μια οικογενειακή πρόταση της Mercedes, χωρίς απαιτήσεις για extreme καταστάσεις. 

Έτσι η GMB καλύπτει άριστα τις διαφορές ανάμεσα σε GLA και GLC και επιπλέον προσφέρει εξαιρετική ευρυχωρία στο εσωτερικό, με μια αίσθηση υπεροχής που αποπνέει η ψηφιακή τεχνολογία της καμπίνας. 

Με τιμή εκκίνησης τα 37,235 €, συν τα 846 της οθόνης 10,25 ιντσών του MBUX, είναι σίγουρα μαι καλή επιλογή.

Επόμενο άρθρο »

Η SKODA γιορτάζει 125 χρόνια ιστορίας

« Προηγούμενο άρθρο

Το νέο Renault CAPTUR είναι το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021 για την Ελλάδα!

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ