• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dovi: Βλέπω τη βαθμολογία και γελάω!
Είμαι πρώτος πηγαίνοντας… αργά!!
Νέα 22/09/2020 - 10:05

Ένα από τα πολλά περίεργα της φετινής σεζόν, ίσως το πιο περίεργο, είναι το γεγονός ότι ο Andrea Dovizioso εξακολουθεί να είναι 1ος στη βαθμολογία.

 

Ο Ιταλός, μετά το τεστ της Τρίτης στο Misano, ήταν βέβαιος ότι βρήκε την πολυπόθητη ισορροπία στη μοτοσυκλέτα του με τα νέα ελαστικά της Michelin.

 

Ωστόσο και πάλι η πραγματικότητα ήταν διαφορετική…

 

Πάντως ο Dovi, παρά το ότι μέσα στην πατρίδα του δεν ήταν ποτέ στις μάχες για τη νίκη ή το βάθρο, κατάφερε να μείνει στην πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα.

 

Ο ίδιος συνεχίζει να κατηγορεί το νέο πίσω ελαστικό της Michelin για τα φετινά αποτελέσματα, ενώ παραδέχεται ότι μόνο ο Pecco Bagnaia μπορεί και οδηγεί όπως πρέπει την Ducati.

 

«Κοιτώντας τη βαθμολογία δεν μπορώ παρά να γελάσω», έλεγε ο Ιταλός μετά το τέλος του Αγώνα της Κυριακής όπου πήρε μια 8η θέση.

 

«Δεν είναι και εύκολο πράγμα να είσαι πρώτος στη βαθμολογία πηγαίνοντας… αργά! Αλλά έτσι έχουν τα πράγματα».

 

«Θα προτιμούσα στους επόμενους Αγώνες να παλεύω για βάθρο, παρά να μένω πρώτος στη βαθμολογία χωρίς να έχω την ταχύτητα για να το αξίζω».

 

«Πρέπει να βρούμε τον τρόπο να φρενάρουμε όπως πρέπει. Το ξέρουμε από την τηλεμετρία, αλλά δεν είναι εύκολο να το υιοθετήσεις στην πράξη. Δεν τα παρατάμε όμως».

 

Του ζήτησαν τη γνώμη του για αυτά που ακούγονται ότι το Πρωτάθλημα είναι χαμηλού επιπέδου χωρίς τον Marc Marquez.

 

«Είναι λάθος να ακούγεται αυτό… απλά κοιτάξτε τη βαθμολογία. Ή όλοι οι αναβάτες που είναι κοντά ο ένας στον άλλον δεν είναι υψηλού επιπέδου, ή είναι ιδιαιτέρως δυνατοί».

 

«Έχουμε διαφορές λίγων δεκάτων από τον 1ο στον 15ο. Για μένα μόνο οι οδηγοί μπορούν να λένε ότι το Πρωτάθλημα είναι χαμηλού επιπέδου ή όχι».

 

Όσο για το τι πιστεύει ότι θα έκανε σε ένα τέτοιο Πρωτάθλημα ο Marc Marquez;

 

«Είμαι περίεργος να τον δω με αυτά τα ελαστικά. Φυσικά στην Jerez ήταν γρήγορος, αλλά αν το δούμε λογικά στο Qatar πως τα πήγε; Άσχημα».

 

«Μετά στον Αγώνα στην Ισπανία ήταν 8 δέκατα πιο γρήγορος απ’ όλους ενώ ανέκαμπτε... δεν είναι εύκολο να ερμηνεύσεις τη δυναμική του».

 

Και μετά επιστρέφει στο «κατηγορητήριό» του για το νέο πίσω ελαστικό της Michelin.

 

«Το λέω εδώ και πολύ καιρό… αυτά τα ελαστικά δεν σε αφήνουν να οδηγήσεις τη μοτοσυκλέτα όπως τα προηγούμενα τρία χρόνια».

 

«Πρέπει να αλλάξεις ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα αλλά και να αλλάξεις ο ίδιος το στυλ σου. Όλα είναι διαφορετικά… προσπαθώ, αλλά στο τέλος δεν νοιώθω καλά πάνω στη σέλα».

 

Ο Pecco Bagnaia αποτελεί ένα φωτεινό παράδειγμα για το πώς πρέπει να οδηγεί κανείς την Ducati.

 

«Μελετώ συνεχώς την τηλεμετρία του. Φρενάρει λιγότερο και πιο βαθιά, δεν πιέζει πολύ και μπαίνει στις στροφές γρήγορα. Είναι διαφορετικός τρόπος απ’ ό,τι κάναμε στο παρελθόν. Τα καταφέρνει πολύ καλά και κάνει τη διαφορά».

 

Του ζήτησαν τη γνώμη του και για την πρόοδο της Suzuki και για τον πολύ δυνατό το τελευταίο διάστημα Joan Mir.

 

«Η Suzuki είναι μια ισορροπημένη μοτοσυκλέτα που επιτρέπει στον οδηγό να είναι σταθερός ενώ την ίδια ώρα συντηρεί σε καλή κατάσταση τα ελαστικά για το τέλος του Αγώνα».

 

«Ο Mir είναι ένα σπουδαίο ταλέντο και αυτή τη στιγμή είναι ο πιο επικίνδυνος για τη μάχη του Τίτλου!»

Επόμενο άρθρο »

Vinales: Ποτέ δεν αμφέβαλλα για τον εαυτό μου!

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Περιστεράς στο R3 Cup στο Mugello

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ