Ο Hector Barbera, ο αναβάτης που έμεινε στην ιστορία ως ο νικητής του τελευταίου αγώνα των 250cc, δηλώνει ενθουσιασμένος από τη νέα πρόκληση του παρουσιάζεται.
Το 2010 ο 23χρονος οδηγός από τη Valencia θα αγωνίζεται στην κορυφαία κατηγορία με τα χρώματα της του Team Aspar οδηγώντας την πιο δύσκολη και απαιτητική μοτοσυκλέτα του γκριντ: την Ducati Desmosedici.
Στις πρώτες δοκιμές πάντως που έγιναν στην πίστα Ricardo Tormo αμέσως μετά την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος, ο πιτσιρικάς τα πήγε περίφημα όντας ταχύτερους από τους έτερους 250άρηδες (Hiroshi Aoyama, Marco Simoncelli, Alvaro Bautista) που ανεβαίνουν κατηγορία το 2010.
«Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί ολοκληρώσαμε τη χρονιά πολύ καλά. Πέρα από τους χρόνους το σημαντικότερο ήταν να βρω καλή αίσθηση γιατί πρόκειται για νέα κατηγορία και νέα μοτοσυκλέτα. Οι δοκιμές πήγαν καλά γιατί δούλεψα καλά και είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω και να συγκρίνω δύο κινητήρες. Προς το παρόν δεν έχω αποφασίσει ποιος είναι ο καλύτερος. Ο νέος κινητήρας πάντως μου αρέσει γιατί η μοτοσυκλέτα είναι λιγότερο επιθετική στις εξόδους των στροφών. Επίσης είχα την ευκαιρία να οδηγήσω με το traction control απενεργοποιημένο και πραγματικά φοβήθηκα. Δεν μπορείς να οδηγήσεις αυτή τη μοτοσυκλέτα στο όριο χωρίς το traction control», είπε ο Barbera ο οποίος αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι μόνο ο Casey Stoner μπορεί να οδηγήσει στο όριο την Desmosedici.
«Δεν ξέρω γιατί οι άλλοι αναβάτες της Ducati δυσκολεύονται τόσο. Πιστεύω ότι τη διαφορά την κάνει ο Stoner με τον τρόπο που χειρίζεται το γκάζι. Η μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετική. Είναι ανταγωνιστική και έχει χαρακτήρα. Θα μπορούσα να πω ότι μοιάζει λίγο με την Aprilia που οδηγούσα στα 250cc, είναι νευρική και με μια τάση να κουνάει συνεχώς το πίσω μέρος. Η αλήθεια όμως είναι ότι μπορεί να πάει γρήγορα. Πιστεύω να τα πάω καλά με τη Ducati».

ΒARBERA για την DESMOSEDICI: «Τη διαφορά την κάνει ο STONER με το γκάζι!»
Ο Ισπανός πιστεύει ότι η διαφορά του Stoner από τους υπόλοιπους αναβάτες της Ducati που δυσκολεύονται να κουμαντάρουν την Desmosedici οφείλεται στον τρόπο που ο Αυστραλός χειρίζεται το γκάζι...
Νέα 16/12/2009 - 14:45
Επόμενο άρθρο »
PONS RACING: Ολοκληρώνει τις δοκιμές στην Almeria.
« Προηγούμενο άρθρο
Έρχονται οι φορητοί υπολογιστές «VR46»
Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Πρωτοσέλιδο
-
Μεγαλοπρεπής ο Marquez στην Γερμανία καθώς οι διεκδικητές του βάθρου εγκαταλείπουν
-
Η Aprilia Racing φτάνει στην Τσεχία με πλήρη σύνθεση αναβατών
-
Ο Wayne Rainey σε έναν ιστορικό γύρο στο πρωτάθλημα MotoAmerica 2025
-
Το Γερμανικό GP επιβεβαιώθηκε στο ημερολόγιο του MotoGP™ έως το 2031
-
Ο Sam Sunderland στον γύρο του κόσμου σε 19 ημέρες με μία Triumph 1200 Rally Explorer!
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Marc MARQUEZ | SPA | 344 |
2 | Alex MARQUEZ | SPA | 261 |
3 | Francesco BAGNAIA | ITA | 197 |
4 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 142 |
5 | Franco MORBIDELLI | ITA | 139 |
6 | Marco BEZZECCHI | ITA | 130 |
7 | Johann ZARCO | FRA | 104 |
8 | Pedro ACOSTA | SPA | 99 |
9 | Fermin ALDEGUER | SPA | 92 |
10 | Fabio QUARTARARO | FRA | 87 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Manuel GONZALEZ | SPA | 172 |
2 | Aron CANET | SPA | 163 |
3 | Diogo MOREIRA | BRA | 128 |
4 | Jake DIXON | GBR | 114 |
5 | Barry BALTUS | BEL | 114 |
6 | Deniz ÖNCÜ | TUR | 97 |
7 | Senna AGIUS | AUS | 92 |
8 | Celestino VIETTI | ITA | 79 |
9 | Albert ARENAS | SPA | 75 |
10 | Marcos RAMIREZ | SPA | 71 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 203 |
2 | Angel PIQUERAS | SPA | 130 |
3 | Alvaro CARPE | SPA | 129 |
4 | Joel KELSO | AUS | 110 |
5 | David MUÑOZ | SPA | 107 |
6 | Maximo QUILES | SPA | 106 |
7 | Taiyo FURUSATO | JPN | 77 |
8 | David ALMANSA | SPA | 66 |
9 | Luca LUNETTA | ITA | 63 |
10 | Dennis FOGGIA | ITA | 62 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία