• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
JUAN MARTINEZ: «Δεν είναι αδάμαστη η Ducati GP9»
Ο πολύπειρος Ισπανός που φέτος είχε το ρόλο του μηχανικού πίστας του Nicky Hayden μιλάει για την πολυσυζητημένη μοτοσυκλέτα της Ducati...
Νέα 15/12/2009 - 13:06

Ένας από τους πιο έμπειρους μηχανικούς των MotoGP, ο Juan Martinez ο οποίος στο παρελθόν έχει εργαστεί με κορυφαίους αναβάτες όπως ο Doohan, ο Rossi, ο Okada, ο Cadalora, ο Barros και ο Gibernau, μίλησε για την «ατίθαση» Ducati Desmosedici GP9 και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αναβάτες της μπολονέζικης φίρμας -πλην του Stoner- στο να μπορέσουν να την... κουμαντάρουν.

«Κοιτάξτε η Ducati δεν είναι αδάμαστη. Στην αρχή της χρονιάς μπορεί να ήταν πολύ δύσκολη στο χειρισμό της, αλλά στη συνέχεια, με τη δουλειά που έγινε, τα πράγματα άλλαξαν και αυτό αποδεικνύεται από τις επιδόσεις των Hayden - Aleix Espargaro», είπε ο Ισπανός μηχανικός ο οποίος από το γαλλικό GP ανέλαβε το ρόλο του μηχανικού πίστας του Nicky Hayden.

«Όταν πήγα στην ομάδα είδα έναν Hayden νευρικό και απογοητευμένο για το γεγονός ότι δεν μπορούσε να παλέψει για καλά αποτελέσματα. Όμως σε καμία περίπτωση δεν ήταν διατεθειμένος να τα παρατήσει. Η δουλειά μου ήταν αρκετά δύσκολη καθώς έπρεπε να βρω τι πάει στραβά. Η βοήθεια του Stoner όμως ήταν σημαντική και πολύτιμη. Στην ομάδα μας δεν υπάρχει τοίχος ανάμεσα στους δύο αναβάτες. Υπάρχει καλή επικοινωνία και είναι πολύ συνεργάσιμοι. Aπλά ο Nicky χρειάζεται να κάνει περισσότερες δοκιμές από τους άλλους για να μπορέσει να βγάλει τον καλύτερό του εαυτό. Ο Stoner είναι μοναδικός, έχει στεφθεί Πρωταθλητής με αυτή την ομάδα και μπορεί πολύ εύκολα να μεταφέρει τις αισθήσεις που προσφέρει αυτή η μοτοσυκλέτα. Η βοήθειά του είναι πολύ χρίσιμη και σημαντική για όλους μας», πρόσθεσε ο 36χρονος μηχανικός από το Martorelles.

Ο Martinez αναφέρθηκε και στον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Valentino Rossi για τον οποίο είπε: «Ο Valentino είναι ένας επαγγελματίας για τον οποίο δεν μπορείς να πεις τίποτα. Είναι δυνατός με οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα, ένας χαμαιλέοντας που αν έρθει στη Ducati θα το κάνει γιατί πιστεύει ότι μπορεί να νικήσει και όχι απλά για να δοκιμάσει την τύχη του».

Τέλος αναφέρθηκε και στην επιστροφή στα 1000cc από το 2012: «Η οικονομική κατάσταση που έχει διαμορφωθεί οδήγησε σε αυτήν την απόφαση, αλλά αυτό που με ανησυχεί είναι μήπως στο τέλος χαλάσει η εικόνα του σπορ».

Τεχνική ανάλυση για τις μοτοσυκλέτες των MotoGP που παρουσιάστηκαν από το 2002 ως σήμερα μπορείτε να διαβάσετε στο 17ο τεύχος του περιοδικού motoGP WORLD καθώς επίσης και στο 1ο τεύχος του νέου περιοδικού IGNITION.

Επόμενο άρθρο »

SIMONCELLI: «Αν πάρω το Πρωτάθλημα θα κουρευτώ ...γουλί!»

« Προηγούμενο άρθρο

ANDREW PITT: Φήμες για μετακίνησή του στην ομάδα της BMW στα WSBK.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα