Το πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει η Michelin στην Ταϊλάνδη αυτό το Σ/Κ, είναι οι υψηλές θερμοκρασίες που θα ανεβάζουν τα πίσω κυρίως ελαστικά της.
Η πίστα ξεχωρίζει με τις μεγάλες τις ευθείες και εκεί έγκειται το θέμα για την Γαλλική εταιρεία, που θα φέρει στην Buriram ειδικής κατασκευής.
Θα είναι τα ίδια με αυτά που είχαν οι οδηγοί στην Αυστρία και η ειδική τους κατασκευή αποτρέπει την υπερθέρμανση, η οποία επηρεάζει την απόδοση του ελαστικού.
Τα πίσω θα είναι διαθέσιμα στις 3 γνωστές γόμες: μαλακή, μεσαία, σκληρή με ενισχυμένη τη δεξιά πλευρά τους.
Τα μπροστινά θα έχουν τις ίδιες γόμες αλλά θα είναι συμμετρικά.
Σε περίπτωση βροχής, η Michelin έχει φέρει μαλακά και μεσαία βρόχινα ελαστικά μπροστά και πίσω, με τα τελευταία να είναι ασύμμετρα.
«Μετά το περσινό τεστ και τον Αγώνα, αυτή είναι η 3η μας φορά στην Buriram», σχολιάζει ο Piero Taramasso.
«Κάθε φορά μάθαμε και κάτι καινούργιο και βάσει αυτών αλλάξαμε τα ελαστικά. Έχουμε ειδικής κατασκευής ελαστικά, τα οποία χρησιμοποιήσαμε στην Αυστρία».
«Έχουμε ετοιμάσει ελαστικά τα οποία θα μπορούν να ανταποκριθούν σε όλες τις συνθήκες και σε όλες τις θερμοκρασίες».