• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Oι πρώτες εντυπώσεις του Pedrosa από τα Bridgestone
Από τη Δευτέρα (1/8) ο Dani Pedrosa έχει μπροστά του μια νέα πρόκληση η οποία ακούει στο όνομα Bridgestone.
Νέα 02/09/2008 - 00:00
  • ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ: Το πρώτο Bridgestone του Pedrosa
  • O Pedrosa στη Bridgestone!!!

    Από τη Δευτέρα (1/8) ο Dani Pedrosa έχει μπροστά του μια νέα πρόκληση η οποία ακούει στο όνομα Bridgestone.

    Μετά την άμεση διακοπή της συνεργασίας του με τη Michelin, ο 22χρονος Ισπανός ξεκίνησε δοκιμές με το ιαπωνικό εργοστάσιο προκειμένου να είναι όσο το δυνατόν πιο έτοιμος ενόψει του επόμενου αγώνα που θα διεξαχθεί στις 14 του μηνός στην πίστα της Ιndianapolis.

    Την Δευτέρα λοιπόν ο νεαρός αναβάτης της Repsol Honda είχε την ευκαιρία να πάρει μια πρώτη γεύση από τα Bridgestone, αλλά και τον κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες, στις δοκιμές που έγιναν στο Μisano.

    Συμπλήρωσε συνολικά 81 γύρους και τα πρώτα δείγματα γραφής ήταν εντυπωσιακά καθώς κατάφερε να σημειώσει χρόνο καλύτερο από τον ταχύτερο γύρο του αγώνα που πέτυχε ο Valentino Rossi με 1'34"904.

    Καθόλου άσχημα αν αναλογιστεί κανείς πως χρειάζεται κάποιος χρόνος προσαρμογής στα νέα δεδομένα.

    «Είμαι ενθουσιασμένος από τη νέα πρόκληση και πρέπει να ευχαριστήσω τη Bridgestone γι' αυτό. Σήμερα κάναμε κάποια σημαντικά βήματα προόδου όσον αφορά στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας του 2009, αλλά τώρα προτεραιότητά μου είναι να γίνω και πάλι ανταγωνιστικός. Φυσικά υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να κάνουμε αλλά είμαι αποφασισμένος να κερδίσω ξανά μέχρι το τέλος του Πρωταθλήματος. Σήμερα δουλέψαμε πάνω στο set-up. Η αίσθηση με τα νέα ελαστικά είναι διαφορετική, τόσο για τις ρυθμίσεις όσο και για το οδηγικό στιλ, αλλά προσπάθησα να ακολουθήσω την αίσθησή μου και ρύθμισα αναλόγως το set-up», είπε ο νεαρός Ισπανός.

    Εκτός από τα νέα λάστιχα, ο Pedrosa πήρε επιτέλους την απόφαση να δοκιμάσει ξανά μετά από πολύ καιρό τον νέο κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες. Με τον συγκεκριμένο V5 σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο της ημέρας (1'34"652).

    «Δοκίμασα τον κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες. Τα χαρακτηριστικά είναι διαφορετικά, η δύναμη έρχεται με πιο επιθετικό τρόπο, αλλά ο κινητήρας έχει κάποια καλά στοιχεία. Ήταν ένα σημαντικό τεστ και τώρα θα αναλύσουμε τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε και θα ρίξουμε το βάρος στον αγώνα της Ιndianapolis», πρόσθεσε.

    Από την πλευρά του ο επικεφαλής της Repsol Honda, Κazuhiko Yamane δήλωσε: «Αυτές οι δοκιμές ήταν σημαντικές και η πρώτη αίσθηση του Dani με τα λάστιχα της Bridgestone ήταν θετική. Ξεκίνησε τις δοκιμές με τον συμβατικό κινητήρα και μετά χρησιμοποίησε αυτόν με τις πνευματικές βαλβίδες. Ο χαρακτήρας αυτών των δυο μοτοσυκλετών είναι διαφορετικός αλλά ο Dani ήταν ταχύτερος με τον 'πνευματικό' κινητήρα, οι χρόνοι του βελτιώθηκαν σημαντικά. Φυσικά υπάρχουν θετικά και αρνητικά σημεία του νέου κινητήρα τα οποία και θα αναλύσουμε».

    H άποψη του ειδικού
    Ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Bridgestone, Hiroshi Yamada προειδοποίησε τον Dani Pedrosa πως δεν θα πρέπει να περιμένει άμεσα καλά αποτελέσματα, αφού όπως είπε χρειάζεται χρόνος προσαρμογής στα νέα δεδομένα.

    «Δεν νομίζω ότι θα πάρει αμέσως καλά αποτελέσματα αλλά το κίνητρο είναι σημαντικός παράγοντας, ίσως πιο σημαντικός και από την απόδοση των ελαστικών. Ο Valentino για παράδειγμα χρειάστηκε αρκετό χρόνο και σκληρή προσπάθεια για να κάνει την Yamaha του να ταιριάξει στα ελαστικά μας και είχε περισσότερο χρόνο από τον Dani για να τα συνηθίσει και αν φτάσει σε επιτυχίες», είπε ο Yamada, ο οποίος αναφέρθηκε και στα λάστιχα που θα έχει ο Pedrosa στον αγώνα της Ιndianapolis: «Αμφιβάλω αν μπορεί να έχει εντός χρόνου τα ίδια λάστιχα με αυτά του Valentino και του Casey για τον αγώνα της Ιndianapolis. Ο Valentino πέρασε αρκετό χρόνο μέχρι να προσαρμόσει τη Yamaha του στα στάνταρ λάστιχά μας πριν ξεκινήσουμε να του φτιάχνουμε κάποια συγκεκριμένα πράγματα γι' αυτόν. Περιμένω κάτι ανάλογο να συμβεί και με τον Dani παρόλο που έχουμε κάποια στοιχεία και πληροφορίες από την Honda κα το team Gresini σχετικά με την απόδοση των ελαστικών με την RC212V».

    Αναλυτικά οι χρόνοι που σημειώθηκαν στις δοκιμές:
    1. Dani Pedrosa (Honda) - 1'34"652 / 81 γύροι
    2. Shinya Nakano (Honda) - 1'35"446 / 53 γύροι
    3. John Hopkins (Kawasaki) - 1'35"879 / 70 γύροι
    4. Randy de Puniet (Honda) - 1'35"972 / 48 γύροι
    5. Anthony West (Kawasaki) - 1'36"101 / 77 γύροι
    6. Alex de Angelis (Honda) - 1'36"120 / 41 γύροι

    Επόμενο άρθρο »

    Θέλει να κρατήσει τον Elias η Alice

    « Προηγούμενο άρθρο

    MISANO ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ: Το πρώτο Bridgestone του Pedrosa

    Χορηγοί