• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
15ος Αγώνας 2019, Buriram Ταϋλάνδη
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Yamaha: Χρειαζόμαστε χρόνο!
Όπως η Ducati μετά τον Stoner…
Νέα 12/06/2019 - 12:44

Στην αρχή της χρονιάς το κλίμα ήταν αρκετά αισιόδοξο στην ομάδα της Yamaha, ωστόσο η κατήφεια έχει επιστρέψει μετά τους Αγώνες σε Le Mans και Mugello.

 

Η Μ1 συνεχίζει να δυσκολεύεται και δεν μπορεί να κάνει τη διαφορά στη μεγάλη κατηγορία, όπου κυριαρχούν η Honda με την Ducati, αλλά και την Suzuki.

 

Δεν έχουν περάσει παρά μόνο 6 Αγώνες, ωστόσο δεν θα ήταν άτοπο να ισχυριστεί κανείς ότι πλέον η Yamaha είναι εκτός μάχης Τίτλου.

 

Ο Massimo Meregalli δεν κρύβει το γεγονός ότι οι δυσκολίες υπάρχουν, ωστόσο είναι βέβαιος ότι η ομάδα είναι στο σωστό δρόμο. Απλά χρειάζεται χρόνο…

 

«Στο Mugello περιμέναμε ότι θα υποφέραμε στο τελευταίο κομμάτι, λόγω της μικρότερης ιπποδύναμης, αλλά πιστεύαμε ότι θα κερδίζαμε στα άλλα».

 

«Την Κυριακή, όμως, η θερμοκρασία ανέβηκε κι αυτό σήμαινε λιγότερη πρόσφυση. Επομένως το πλεονέκτημά μας στο μέσο της στροφής μειώθηκε».

 

«Χρειαζόμαστε πρόσφυση για να είμαστε γρήγοροι στις στροφές. Τις πρώτες ημέρες οι Vinales, Morbidelli, Quartararo ήταν γρήγοροι στα πρώτα τρία κομμάτια κι έχαναν στο τελευταίο».

 

«Η ανεβασμένη θερμοκρασία ακύρωσε το πλεονέκτημά μας».

 

Και τα πράγματα ήταν χειρότερα για τον Valentino Rossi:

 

«Δυστυχώς πλήρωσε το λάθος του στις ΕΔ3 και δεν πέρασε απευθείας στις ΚΑΤ2. Δεν είναι εύκολα τα πράγματα στο Mugello, όταν ξεκινάς 18ος».

 

«Αν ήταν πιο μπροστά θα μπορούσε να πάρει ένα παρόμοιο αποτέλεσμα με αυτό του Le Mans. Όχι βάθρο πάντως».

 

Τον ρώτησαν αν υπάρχει περίπτωση να έχει βαρεθεί πια ο Rossi, μετά από τόσο καιρό που η Yamaha δεν είναι ανταγωνιστική.

 

«Όμως και η Ducati, όταν έχασε τον Stoner, της πήρε αρκετά χρόνια μέχρι να γίνει και πάλι ανταγωνιστική. Στόχος μας είναι να βελτιωθούμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα».

 

«Ο Valentino είναι πάντα ο ίδιος μέσα στο γκαράζ: αποφασισμένος και με θέληση για να βελτιώσει τη μοτοσυκλέτα. Δεν έχω δει καμμία διαφορά».

 

Η Yamaha έχει μια νίκη σε 34 Αγώνες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, με τον Massimo Meregalli να προσπαθεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις λέγοντας:

 

«Δεν έχουμε νίκη φέτος, αλλά έχουμε δυο δεύτερες θέσεις, μια pole κι ένα βάθρο. Επιπλέον έχουμε καταφέρει να βελτιωθούμε, αν όχι να λύσουμε, το θέμα με τη φθορά του πίσω ελαστικού».

 

«Δυστυχώς, όμως, η τελική ταχύτητα είναι που μας κάνει τη ζημιά, με την Ducati να κάνει τη διαφορά στην τελευταία στροφή του Le Mans. Στο Mugello ήταν ακόμα χειρότερα».

 

«Ξέραμε ότι θα το αντιμετωπίζαμε αυτό και κάποιες φορές χάναμε χρόνο προσπαθώντας να βελτιωθούμε σε άλλους τομείς. Μόνοι μας κάναμε περίπλοκα τα πράγματα για εμάς. Όμως τα σημάδια είναι θετικά».

 

Ποια είναι τα θετικά;

 

«Μετά από δυο χρόνια με πολλά προβλήματα, τώρα έχουμε μια βάση πάνω στην οποία μπορούμε να δουλέψουμε. Δεν αλλάζουμε τελείως τη μοτοσυκλέτα από τον ένα Αγώνα στον άλλο».

 

«Επιπρόσθετα έχουμε και πλάνο εξέλιξης, κάτι το οποίο δεν είχαμε τα προηγούμενα χρόνια».

 

Η Honda και η Ducati δοκιμάζουν συνεχώς νέα πράγματα, την ώρα που η Yamaha δείχνει να έχει κολλήσει.

 

«Αυτοί έχουν σταθερή βάση, ενώ εμείς έπρεπε να τη βρούμε κάνοντας μερικά βήματα πίσω».

 

«Με τον τωρινό κινητήρα διορθώσαμε την απόδοση, το φρένο κινητήρα και τη φθορά των ελαστικών, αλλά έπρεπε να χάσουμε λίγο στην ιπποδύναμη».

 

Η Yamaha ήταν ήδη από τις πιο αδύναμες σε τελική μοτοσυκλέτες και με τον νέο κινητήρα το πρόβλημα αυτό διογκώθηκε.

 

Και οι μπλε δεν μπορούν να εξελίξουν τον κινητήρα τους μέσα στη σεζόν.

 

«Ναι, αλλά στο τεστ του Brno και μετά στο Misano, θα δοκιμάσουμε μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα του 2020, που θα έχει νέο μοτέρ».

 

«Στόχος μας είναι να βρούμε παραπάνω δύναμη, χωρίς να χάσουμε σε αυτά που έχουμε κερδίσει μέχρι τώρα».

 

Άραγε θα είναι αυτός ο νέος κινητήρας κάτι το επαναστατικό; Ένας V4 ας πούμε;

 

«Όχι, όχι… μας ξέρετε», απαντά χαμογελώντας ο Meregalli.

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Στην Βαρκελώνη;

« Προηγούμενο άρθρο

Προπαραγγελίες για την MV Superveloce 800

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
Βαθμολογήστε το GP της Aragon
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
  • 2. ΚΑΛΟ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟ