• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Καταστρατήγησαν τους κανονισμούς!
Η Aprilia επιτίθεται στην Ducati
Νέα 12/03/2019 - 11:56

Η ένσταση κατά της Ducati από όλα τα εργοστάσια, πλην της Yamaha, ήταν κάτι που δεν περίμεναν οι περισσότεροι, με εξαίρεση λίγους ανθρώπους του paddock.

 

Όπως βγαίνει τώρα προς τα έξω, υπήρχαν αντιδράσεις από την πλευρά της Aprilia ήδη από πέρυσι με το φτερό στον πίσω τροχό που είχε κάνει την εμφάνισή του σε βρόχινους Αγώνες.

 

Αυτό χρησιμοποιήθηκε για να διώχνει τα νερά και πήρε την έγκριση, μιας και αυξάνει τα επίπεδα ασφαλείας για τους αναβάτες.

 

Στις 19 Φεβρουαρίου ο Danny Aldridge – ο Τεχνικός Διευθυντής του Πρωταθλήματος – επιβεβαίωσε ότι αυτό το φτερό μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη βροχή για να διώχνει τα νερά.

 

Όμως είχε επισημάνει ότι δεν μπορεί να έχει οποιαδήποτε αεροδυναμικό αποτέλεσμα. Αυτό είναι που θέλει ν’ αποδείξει η Aprilia (και οι άλλοι).

 

«Δείξαμε (σ.σ. χρησιμοποίησαν αναλύσεις μέσω υπολογιστή και ειδικά διαγράμματα) ότι σ’ εκείνο το σημείο, μπροστά από τον πίσω τροχό, ο αέρας ταξιδεύει πολύ γρήγορα».

 

«Κι έτσι, όσο πιο μεγάλη είναι η ταχύτητα του αέρα, ακόμα και με τη χρήση ενός μικρού φτερού, είναι αρκετό για να έχεις φόρτιση», εξηγεί ο Massimo Rivola, ο νέος Team Manager της Aprilia.

 

«Ήθελαν να μας πουν ότι δεν ήταν μόνο για να διώχνει το νερό, αλλά και για να κρατά χαμηλή τη θερμοκρασία του πίσω ελαστικού (σ.σ. ο ίδιος ο Petrucci το διέψευσε πάντως)».

 

«Και ότι το έβαλαν επειδή ο Petrucci είναι βαρύς οδηγός και δυσκολευόταν. Μετά εμφανίστηκε και στην GP19 του Dovi, που είναι πιο ελαφρύς».

 

«Επιπλέον, είναι τελείως ανοησίες αυτά περί χαμηλής θερμοκρασίες, μιας και είμαστε στο Qatar που η θερμοκρασία όσο περνάει η ώρα πέφτει».

 

Όλα αυτά τα εξήγησαν στον Aldridge, ο οποίος ωστόσο αποφάνθηκε ότι οι κόκκινοι δεν είχαν παραβεί το γράμμα του νόμου.

 

«Γνωρίζαμε ότι δεν θα δεχόντουσαν την ένστασή μας και γι’ αυτό είχαμε ήδη προετοιμάσει την ένσταση. Η συγκεκριμένη απόφαση ήταν πολιτική».

 

«Δεν θα έπρεπε εμείς να αποδεικνύουμε ότι έχουν ένα βοήθημα που παράγει φόρτιση, αλλά αυτή θα έπρεπε να αποδεικνύουν ότι δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο».

 

«Το θέμα είναι ότι οι κανόνες για τα αεροδυναμικά βοηθήματα έγιναν για να μειωθεί το κόστος. Αυτή είναι η ουσία του κανονισμού».

 

«Η απόφαση αυτή, όμως, είναι ενάντια σ’ αυτή την κατεύθυνση. Σου επιτρέπει να καταστρατηγείς τους κανονισμούς, βρίσκοντας παραθυράκια».

 

«Και είναι επόμενο, όταν ένα εργοστάσιο έχει 20 τεχνικούς για το κομμάτι της αεροδυναμικής κι ένα άλλο μόνον 1, να βρεις πολλές λύσεις».

 

«Είμαι στους Αγώνες πολλά χρόνια και ξέρω ότι δεν προσθέτεις ούτε 1,5 γραμμάριο, αν δεν βελτιώσει την απόδοσή σου».

Επόμενο άρθρο »

Ο Miller και η σέλα!

« Προηγούμενο άρθρο

Dovi: Τώρα ναι!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ