• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
2018: Οι πιο επικίνδυνες στροφές
Του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος
Νέα 05/12/2018 - 11:31

Φέτος είχαμε τις περισσότερες πτώσεις από κάθε άλλη χρονιά, με εξαίρεση το 2017 που εξακολουθεί και κρατά το ρεκόρ με 1,126 (περισσότερα εδώ).

 

Ποιες, όμως, είναι οι περισσότερο επικίνδυνες στροφές για το 2018, με τις περισσότερες πτώσεις από όλες τις άλλες;

 

Πάμε να δούμε τι μας αποκαλύπτουν τα επίσημα στατιστικά στοιχεία του Πρωταθλήματος, ανά πίστα.

 

Στο Qatar οι περισσότερες πτώσεις, μόλις 4 έγιναν στις στροφές 2 και 6, ενώ στην Αργεντινή είχαμε 12 πτώσεις στην 13η στροφή.

 

Στο Τέξας, είχαμε 8 πτώσεις στην 1η στροφή σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου, ενώ στον πρώτο Ευρωπαϊκό Γύρο, στην Jerez, οι οδηγοί έπεσαν 17 φορές στην 6.

 

Τον ίδιο αριθμό πτώσεων είχαμε στο «Μουσείο», στη διάσημη στροφή 7 του Le Mans, ενώ μόλις 7 πτώσεις είχαμε φέτος στη διαβόητη San Donato (1) του Mugello.

 

Παρά τις καλές συνθήκες στην Καταλονία, ο αριθμός των πτώσεων ξεπέρασε τις 20 και συγκεκριμένα έφτασε τις 24 στη στροφή Repsol (4).

 

H Καταλονία είχε τις περισσότερες πτώσεις στο πρώτο μισό του ‘18, καθώς ούτε το Assen (7 πτώσεις στην 7), ούτε το Sachsenring (15 στην 1) την ξεπέρασαν.

 

Η 3η στροφή στην πίστα του Brno οδήγησε 13 φορές σε λάθη τους οδηγούς του Πρωταθλήματος, ενώ 12 πτώσεις είχαμε στην 3 της Αυστρίας.

 

Στο Silverstone, που δεν έγινε Αγώνας φέτος, οι περισσότερες πτώσεις καταγράφηκαν στην 12, έντεκα στο σύνολο.

 

Οι καλές συνθήκες φέτος στο Misano βοήθησαν τους οδηγούς και δεν είχαμε πάνω από 16 πτώσεις σε μια στροφή, στην 4 συγκεκριμένα.

 

Μόλις 5 στροφές στην 5 είχαμε στην Aragon, ενώ στο ντεμπούτο της Ταϊλάνδης ήταν η 12η στροφή αυτή που αποδείχθηκε πιο επικίνδυνη, με 13 πτώσεις.

 

Στους τρεις συνεχόμενους Αγώνες της Ασίας ξεχώρισε το Phillip Island με 24 πτώσεις στην 4, όσες είχαμε δει και στην Καταλονία νωρίτερα στη σεζόν.

 

Σε Ιαπωνία και Μαλαισία είχαμε 10 (στην 9) και 14 (στην 15) πτώσεις αντίστοιχα, για να φτάσουμε στον τελευταίο Αγώνα της χρονιάς, στην Valencia.

 

Όπως θα μαντέψατε, με τις πολύ δύσκολες συνθήκες που επικράτησαν εκεί, είχαμε πάρα πολλά λάθη και πτώσεις των οδηγών όλων των κατηγοριών.

 

Όχι μια, αλλά δύο στροφές της Ricardo Tormo ξεπέρασαν τις 30 πτώσεις, με την 4 να είναι η «πρωταθλήτρια» με 38 (!) στο σύνολο και την 12 ν’ ακολουθεί με 31.

Επόμενο άρθρο »

Marquez: Σας ευχαριστώ!

« Προηγούμενο άρθρο

Aprilia: Κάτι δεν πήγε καλά

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ