• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marquez: Φαβορί ο Dovi!
Το σημαντικό είναι να μην μείνουμε πίσω
Νέα 17/03/2018 - 11:11

Δεν είναι εύκολο να είσαι ικανοποιημένος με μια 6η θέση, αν είσαι ο Marc Marquez. Ωστόσο ο Ισπανός δεν τα έχει βάψει μαύρα.

 

«Το περίμενα ότι θα ήμασταν όλοι πολύ κοντά, αλλά νόμιζα ότι θα τα πήγαινα καλύτερα. Η πίστα έχει αλλάξει λίγο και τα Michelin είναι ευαίσθητα στις αλλαγές».

 

«Πρέπει να είμαι ρεαλιστής. Δεν ήμουν 6ος επειδή δεν ήθελα να πιέσω. Εδώ είναι μια πίστα που θα υποφέρουμε. Μια πρώτη σειρά στην εκκίνηση θα ισοδυναμεί με pole».

 

«Διαφορετικά μια δεύτερη σειρά αρκεί, μόνο να μην μείνουμε πίσω και χάσουμε τους πρώτους».

 

Πάντως ο Ισπανός πιστεύει ότι έχει κάποια χαρτιά να παίξει στον Αγώνα της Κυριακής.

 

«Νοιώθω καλά με το ρυθμό μου και γι’ αυτό δεν θέλω να χάσω τους πρώτους. Η Ducati είναι δυνατή και η Suzuki δείχνει ικανή για βάθρο».

 

«Ήμουν πίσω από τον Rins και τον μελέτησα και η μοτοσυκλέτα του δουλεύει καλά. Είναι ένας επιπλέον αντίπαλος και είναι έτοιμος για όλα».

 

Πάντως άλλος είναι το φαβορί σύμφωνα με τον Marquez.

 

«Ο Dovi. Κάνει πάντα δυνατούς αγώνες εδώ και του αρέσει η πίστα. Και ο Petrucci ήταν δυνατός στο τεστ και σήμερα ήταν γρήγορος».

 

Η αλλαγή του προγράμματος με κάποιες περιόδους δοκιμών την ημέρα, σε θερμοκρασίες που δεν θα συναντήσουν οι αναβάτες στον Αγώνα, κάνει πιο δύσκολα τα πράγματα γι’ αυτούς.

 

«Είναι δύσκολο να δουλέψεις για τον Αγώνα μ’ αυτές τις συνθήκες, αλλά ευτυχώς είχαμε το τεστ και όλοι κερδίσαμε απ’ αυτό».

 

«Οι μόνες ΕΔ που αξίζουν είναι οι δεύτερες και οι τέταρτες... αλλά δεν είναι εύκολο να είναι καλύτερα τα πράγματα, μιας και θα έπρεπε το GP να είναι 5 ημέρες!»

 

Τέλος, επισημαίνει τα βήματα που έχει κάνει η Honda για να πλησιάσει την Ducati.

 

«Η τελική μας είναι πολύ κοντά με τη δική τους, αλλά πρέπει να καταλάβουμε πως να την εφαρμόσουμε με τον καλύτερο τρόπο».

 

«Έχουμε καλό μοτέρ... βέβαια η Ducati έχει λιγότερες ταλαντώσεις. Μέσα στη σεζόν όμως, θα ρίξουμε το βάρος στο πλαίσιο».

Επόμενο άρθρο »

Qatar Moto3: ΕΔ3

« Προηγούμενο άρθρο

Γιατί χωρίς αεροδυναμικό φέρινγκ;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα