Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τον Jack Miller να έχει συμφωνήσει με την Pramac και να είναι αναβάτης της από το 2018, παίρνοντας τη θέση του Scott Redding.
Ο Miller έχει τριετές συμβόλαιο με το HRC που λήγει φέτος και δεν ανανεώθηκε από την Honda κι έτσι θα καταλήξει στην ομάδα της Pramac.
Η Ducati ήθελε τον Αυστραλό άσο εδώ και μερικούς μήνες, με τις πρώτες συνομιλίες των δυο πλευρών να ναυαγούν καθώς ο Αυστραλός απαιτούσε αρκετά χρήματα.
Τώρα όμως που το HRC αποσύρθηκε, η διαπραγματευτική του ικανότητα μειώθηκε μαζί και οι απαιτήσεις του με την Pramac μάλιστα, να του θέτει τελεσίγραφο και να περιμένει την απάντησή του μέχρι την Κυριακή.
Σε περίπτωση που ο Miller αρνούνταν, τότε η Pramac θα κινούνταν για να εξασφαλίσει τον Tito Rabat για τη νέα σεζόν.
Με αυτά τα δεδομένα ο Scott Redding μάλλον καταλήγει στην Marc VDS, στην ομάδα με την οποία αγωνιζόταν το 2015 και στην οποία Team Manager είναι ο Bartholemy, ο προσωπικός του μάνατζερ.
Μαζί με τον Βρετανό θα είναι το νέο μεγάλο αστέρι της Moto2, ο Franco Morbidelli που προηγείται στη βαθμολογία της μεσαίας κατηγορίας.
Από την άλλη, ο Tito Rabat μάλλον θα καταλήξει στην Avintia και θα έχει μια GP17 μάλλον στη διάθεσή του τη νέα σεζόν, με τους Barbera-Baz να είναι οι υποψήφιοι για τη δεύτερη θέση.
Στην ομάδα του Aspar ο Alvaro Bautista θα μείνει για μια ακόμη σεζόν, αν και είχε δείξει ενδιαφέρον για να τον αποκτήσει και η Aprilia, ενώ μάλλον θα μείνει και ο Karel Abraham.
Στην Aprilia η θέση του Sam Lowes παραμένει επισφαλής, παρά το ότι έχει διετές συμβόλαιο με το εργοστάσιο, αλλά αρχίζουν και περιορίζονται οι διαθέσιμες επιλογές.
Τέλος, είναι σχεδόν βέβαιο ότι η LCR θα έχει δεύτερο αναβάτη από τη νέα σεζόν και αυτός - μάλλον - θα είναι ο Takaaki Nakagami, με τον Ιάπωνα να παίρνει θέση δίπλα στον Crutchlow.