125 Duke
Νέο, μεγαλύτερο ντεπόζιτο από τα 11 στα 13,4lt. Η εξάτμιση έχει μεταφερθεί στα δεξιά της μοτοσυκλέτας. Μπροστά έχει ανεστραμμένο πιρούνι της WP στα 43χιλ. Νέος και έγχρωμος πλέον ο πίνακας οργάνων, ενώ επανασχεδιασμένη είναι η σέλα οδηγού/συνοδηγού.
390 Duke
Έχει τις ίδιες αλλαγές με την 125 συν καινούργιο πλαίσιο και υποπλαίσιο, νέο Ride-by-Wire γκάζι και μεγαλύτερο μπροστινό δίσκο320χιλ από τα 300χιλ πριν.
1290 Super Duke R
Η νέα γενιά της ναυαρχίδας της KTM έχει αναβαθμισμένο δικύλινδρο κινητήρα που αποδίδει πλέον 177 ίππους. Η εμφάνιση είναι πιο επιθετική από ποτέ. Αλλαγές έχουμε στο πιρούνι και το αμορτισέρ πίσω που είναι της WP. Στον τομέα της άνεσης, το τιμόνι είναι πιο πλατύ και πιο χαμηλό. Διαθέτει νέα TFT οθόνη και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί. Αναβαθμισμένα είναι και τα ηλεκτρονικά του μοντέλου, το οποίο πλέον έχει cruise control. Το προαιρετικό πακέτο περιλαμβάνει quickshifer (ανεβάσματα-κατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη), cornering ABS, launch control κτλ.
790 Duke
Μια νέα πρωτότυπη μοτοσυκλέτα παρουσίασε στο Μιλάνο η KTM, την πανέμορφη 790 Duke! Ο κινητήρας της, LC8c (το «c» σημαίνει compact) είναι καινούργιος και περιμένουμε να είναι περίπου στα 800cc. Πρωτότυπο θα είναι και το κιτ των αναρτήσεων της WP ενώ οι καινοτομίες δεν σταματούν εδώ. Η KTM αποφάσισε να θέσει σε εφαρμογή τις πειραματικές τεχνολογίες της και θα έχουμε προηγμένο ride-by-wire σύστημα, νέας γενιάς ηλεκτρονικά βοηθήματα, συνδεσιμότητα, quickshifter, προγράμματα οδήγησης και traction control.