• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νεα HONDA CB1100EX 2017
Με γραμμές ανανεωμένες στην παραμικρή λεπτομέρεια αλλά και πιο κλασικό στιλ !
Νέα Αγοράς 14/10/2016 - 21:43

Δελτίο Τύπου


2017 HONDA CB1100EX

Με γραμμές ανανεωμένες στην παραμικρή λεπτομέρεια, η Honda CB1100EX αποπνέει ακόμη πιο κλασικό στιλ διαθέτοντας πλέον νέες ακτινωτές ζάντες από ανοξείδωτο ατσάλι, ανάρτηση Showa και φώτα LED. Η «αναπνοή» του κινητήρα έχει βελτιωθεί χάρη στα αναβαθμισμένα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, ενώ στη μετάδοση χρησιμοποιείται μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης.

Περιεχόμενα:

1 Εισαγωγή

2 Επισκόπηση Μοντέλου

3 Στοιχεία – κλειδιά

4 Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

1. Εισαγωγή

Από το 1959 που παρουσιάστηκε το δικύλινδρο CB92 Benly, τα αρχικά CB έχουν τεράστια σημασία τόσο για τη Honda όσο και για τους ιδιοκτήτες των μοτοσυκλετών της. Τα αρχικά αυτά απέκτησαν ιδιαίτερο νόημα από το 1969, μία καθοριστική χρονιά στην ιστορία της μοτοσυκλέτας, επειδή τότε παρουσιάστηκε η τετρακύλινδρη CB750, η πρώτη Superbike στον κόσμο και μοτοσυκλέτα - πρότυπο για όσες ακολούθησαν από τότε μέχρι σήμερα.

Σήμερα, οι μοτοσυκλέτες «παλαιάς σχολής» έχουν έρθει και πάλι στη μόδα. Το 2013 η Honda έφερε στην Ευρώπη τη CB1100 - η οποία ήταν ήδη best seller στην Ιαπωνική αγορά - για να ικανοποιήσει ένα μεγάλο αριθμό αναβατών, εκείνους που επιθυμούσαν τον παραδοσιακό, αερόψυκτο, τετρακύλινδρο κινητήρα της CB, θεωρώντας τον ένα διαμάντι της μηχανολογίας.

Για το 2017, η CB1100 διατίθεται πλέον σε δύο εκδόσεις. Η CB1100RS* προσφέρει μία ιδιαίτερη, πιο σπορ εμφάνιση, ενώ η CB1100EX αποπνέει ακόμη πιο ρετρό στιλ και υιοθετεί διάφορες αναβαθμίσεις στην απόδοσή της.

Η CB1100EX κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στο Κουμαμότο της Ιαπωνίας. Η διαδικασία παραγωγής έχει αναβαθμιστεί σημαντικά με την επιστράτευση νέων τεχνολογιών αλλά και έμπειρων μηχανικών. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μοτοσυκλέτες - έργα τέχνης, προσεγμένες μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, οι οποίες θα έχουν μία θέση στην ιστορία και μετά από αρκετές δεκαετίες.

*Δείτε το ξεχωριστό press kit της CB1100 RS

 

M. Ιμάντα, Υπεύθυνος project CB1100EX 2017

«Όπως και στις προηγούμενες CB, αντιλαμβανόμαστε πλήρως την ατελείωτη ευχαρίστηση που νιώθουν οι πελάτες μας στη σέλα μίας αερόψυκτης, εν σειρά τετρακύλινδρης μοτοσυκλέτας. Κατά συνέπεια, η προτεραιότητά μας στο σχεδιασμό της CB1100ΕΧ ήταν κυρίως να ‘χτίσουμε’ πάνω στη γοητεία που ασκεί ως μοτοσυκλέτα και στην αίσθηση της απόλαυσης που προσφέρει, προσθέτοντας τους παράγοντες της λειτουργικότητας και της ποιότητας, οι οποίοι μας δίνουν μία αίσθηση πλήρους ικανοποίησης. Με την CB1100ΕΧ, ελπίζουμε πολλοί αναβάτες να εκτιμήσουν και να κατανοήσουν τι σημαίνει κλασική μοτοσυκλέτα».

2. Επισκόπηση Μοντέλου

Η CB1100EX διαθέτει τις αναλογίες και τη σιλουέτα μίας αυθεντικής superbike του 1970. Το καμπυλόγραμμο ρεζερβουάρ χωρίς εμφανείς συγκολλήσεις θυμίζει χειροποίητη κατασκευή, ενώ το στρογγυλό φωτιστικό σώμα και τα κλασικά όργανα αναδεικνύουν τη διαχρονικότητα του σχεδίου.

Τα φώτα LED χαρίζουν στο σύνολο μία τολμηρή νότα μοντερνισμού ενώ οι νέες ζάντες 18” είναι με ακτίνες από ανοξείδωτο ατσάλι. Το πιρούνι 41 mm της Showa με διπλές βαλβίδες ελέγχου της απόσβεσης (SDBV) προσφέρει βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης και συνδυάζεται με δύο πίσω αμορτισέρ επίσης της Showa.

Ο κινητήρας έχει βελτιωμένη λειτουργία χάρη στους εξελιγμένους αυλούς εισαγωγής και στο ζεύγος μικρότερων και ελαφρύτερων τελικών της εξάτμισης. Η χρήση μονόδρομου συμπλέκτη διευκολύνει το κούμπωμα των ταχυτήτων και εξασφαλίζει τη σταθερότητα του πίσω τροχού στα κατεβάσματα.

Χάρη στις κλασικές γραμμές της η CB1100EX ανακαλεί μνήμες από το παρελθόν παντρεύοντας την εθιστική απόδοση και τον ψυχωμένο ήχο του κινητήρα με επιβλητική εμφάνιση. Είναι μία μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για να προσφέρει απόλαυση στο βλέμμα. Απ’ όποια πλευρά κι αν την κοιτάξεις είναι απλά τέλεια.

3. Στοιχεία – κλειδιά

3.1 Πλαίσιο

Το κλασικό, διπλό σωληνωτό πλαίσιο της CB1100EX περιλαμβάνει τέσσερις μεταλλικές και δύο ελαστικές βάσεις κινητήρα. Διαθέτει μία άνετη γεωμετρία τιμονιού με γωνία κάστερ 27°, ίχνος 114 mm και μεταξόνιο 1490 mm προορισμένη να εξασφαλίζει σταθερότητα και ουδέτερη συμπεριφορά στο δρόμο. Το τρίγωνο που σχηματίζει το σώμα του αναβάτη με τη μοτοσυκλέτα είναι επίσης άνετο και όρθιο: το ύψος της σέλας είναι 790 mm και το σχήμα του τιμονιού έχει επανασχεδιαστεί για να διατηρεί μία ουδέτερη θέση. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι στα 255 κιλά.

Για να προσφέρει εξαιρετικό έλεγχο στον αναβάτη η CB1100EX εφοδιάζεται με πιρούνι 41 mm της Showa με δύο βαλβίδες απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς (Dual Bending Valve) οι οποίες εξασφαλίζουν εντελώς γραμμική αίσθηση στο δρόμο. Η νέα τιμονόπλακα είναι φτιαγμένη από χυτό αλουμίνιο με γυαλισμένη επιφάνεια ενώ ο σταυρός στηρίζει τα καλάμια σε υψηλότερη θέση.

Τα πίσω διπλά αμορτισέρ της Showa διαθέτουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και στηρίζονται σε ένα ατσάλινο ψαλίδι με πολύ καθαρή εμφάνιση, χάρη στο κρυμμένο σωληνάκι του πίσω φρένου στο κάτω μέρος του. Το προστατευτικό κάλυμμα της αλυσίδας είναι από αλουμίνιο και όχι από πλαστικό όπως στο προηγούμενο μοντέλο.

Η CB1100EX φορά νέους τροχούς 18 ιντσών που δέχονται ελαστικά με διάσταση 110/80 R18 εμπρός και 140/70 R18 πίσω. Τα μικρότερης διαμέτρου αλουμινένια κέντρα των τροχών συγκρατούν 40 μακρύτερες ακτίνες (αντί για 48) από ανοξείδωτο ατσάλι με επίστρωση ψευδαργύρου. Οι δύο πλευστοί δίσκοι 296 mm εμπρός συνδυάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες Nissin ενώ πίσω βρίσκουμε μονό δίσκο 256 mm με μονοπίστονη δαγκάνα. Το ABS περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό.

Σε απόλυτη αρμονία με την εικόνα του εκτεθειμένου κινητήρα, το σχήμα του ρεζερβουάρ, οι γραμμές και οι καμπύλες του, προσδίδουν στη γυμνή μοτοσυκλέτα ξεχωριστό χαρακτήρα και έντονη γοητεία. Οι μηχανικοί της Honda ήθελαν να εξασφαλίσουν αυτονομία καυσίμου τουλάχιστον 300 χλμ., ωστόσο επικεντρώθηκαν και στο να προσδώσουν μία εικόνα χειροποίητης κατασκευής στη μοτοσυκλέτα.

Το ρεζερβουάρ των 16,8 λίτρων δεν διαθέτει πλέον χείλη συγκόλλησης στις κάτω πλευρές του και αποτελεί φόρο τιμής στην ιστορία της CB αλλά και στο σύγχρονο στιλ. Ο σχεδιασμός του επιτρέπει στον αναβάτη να απολαμβάνει τη θέα των κυλινδροκεφαλών όταν είναι καθισμένος στη σέλα. Η τάπα του ρεζερβουάρ είναι αεροπορικού τύπου.

Τα πλευρικά καλύμματα είναι φτιαγμένα από πρεσαριστό αλουμίνιο ενώ η σέλα έχει πλούσια γέμιση και είναι ιδιαίτερα άνετη. Οι επιχρωμιωμένοι σωλήνες στήριξης της σέλας προσθέτουν στην εμφάνιση, ενώ το πίσω φτερό, επίσης από επιχρωμιωμένο ατσάλι, έχει πιο καμπύλο σχήμα. Τα μασπιέ αναβάτη και συνεπιβάτη στηρίζονται σε πιο λεπτές και συμπαγείς βάσεις από χυτό αλουμίνιο.

Ο επιβλητικός, στρογγυλός προβολέας (LED πλέον με εξαιρετικό φωτισμό) δεσπόζει στο μπροστινό μέρος και συνοδεύεται από διπλή κόρνα. Στηρίζεται σε βάσεις αλουμινίου και πλαισιώνεται από κλασικού σχήματος φλας διαμέτρου 70 mm

Η βάση για το πίσω φωτιστικό σώμα LED, τα φλας και το φως πινακίδας είναι μικρότερη για καλύτερη εμφάνιση.

Τα κλασικά, στρογγυλά όργανα - ταχύμετρο και στροφόμετρο – έχουν χρώμιο για φινίρισμα. Στα όργανα περιλαμβάνονται δείκτης καυσίμου και ρολόι, δείκτης επιλεγμένης σχέσης, δείκτης κατανάλωσης, καθώς και υπολογιστής αυτονομίας. Ο κεντρικός διακόπτης διαθέτει κλειδιά κυματοειδούς κοπής.

Βαμμένος σε διακριτικό μαύρο χρώμα, ο κινητήρας διαθέτει πλευρικά καπάκια σε φυσικό χρώμα αλουμινίου και ασημένιου χρώματος κυλινδροκεφαλές με κάλυμμα από γυαλισμένο αλουμίνιο και επιχρωμιωμένα πλευρικά καπάκια εκκεντροφόρων. Η CB1100EX θα είναι διαθέσιμη σε κίτρινο χρώμα Pearl Shining, σε λευκό Pearl Sunbeam και σε κόκκινο Candy Prominence με πολύ απαλό φινίρισμα που επιτυγχάνεται με επαναλαμβανόμενη και επίπονη κατεργασία με υγρό τρίψιμο.

3.2 Κινητήρας

Η καρδιά της CB1100EX είναι ένας κινητήρας με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής με μεταξένια λειτουργία. Η άμεση και γραμμική απόδοση ισχύος και ροπής με αφθονία και σε όλο το φάσμα περιστροφής είναι τα κύρια χαρακτηριστικά αυτού του κινητήρα. Η μέγιστη ισχύς των 66 Kw (90 ίπποι) αποδίδεται στις 7.500 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή των 91 Nm αποδίδεται στις 5.500 σ.α.λ.

Ο κινητήρας είναι αεροελαιόψυκτος. Ψύχεται με αέρα από τις ψύκτρες των 2 mm και από λάδι μέσω του ψυγείου λαδιού 335 mm στο μπροστινό μέρος. Η μέγιστη περιστροφή του είναι στις 8.500 σ.α.λ., η σχέση συμπίεσης 9,5:1, με 73,5 mm διάμετρο επί 67,2 mm διαδρομή.

Οι διπλοί εκκεντροφόροι παίρνουν κίνηση από αλυσίδα και η περιεχόμενη γωνία των βαλβίδων εισαγωγής - εξαγωγής είναι 26.5°. Η διάμετρος των βαλβίδων εισαγωγής είναι 27 mm και των βαλβίδων εξαγωγής 24 χλστ με στέλεχος 2,5 mm Ένας δευτερεύων, αντικραδασμικός άξονας εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία του κινητήρα.

Το σύστημα τροφοδοσίας PGM-FI διαθέτει σώμα ψεκασμού 32 mm και διαθέτει πιο κοντό αυλό εισαγωγής με νέο φίλτρο αέρα. Το σύστημα εξαγωγής καταλήγει σε δύο επιχρωμιωμένα τελικά, τα οποία είναι πιο κοντά κατά 70 mm, και έχουν μικρότερη διάμετρο κατά 7% από πριν, είναι κατά 2,4 κιλά ελαφρύτερα και εξασφαλίζουν καλύτερο τράβηγμα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Εσωτερικά, καθένα από τα τελικά της εξάτμισης διαθέτει δύο θαλάμους και διπλούς διάτρητους σωλήνες που έχουν σχεδιαστεί για την παραγωγή αυθεντικού, τετρακύλινδρου ήχου. Τα τελικά αγκαλιάζουν πιο σφικτά τη μοτοσυκλέτα για να αφήνουν περισσότερο «αέρα» στα πλαγιάσματα και οι σωλήνες έχουν διπλή επίστρωση για να μην αποχρωματίζονται από τις υψηλές θερμοκρασίες.

Η CB1100 ΕΧ εφοδιάζεται πλέον με μονόδρομο συμπλέκτη με έκκεντρα λειτουργίας από χυτό αλουμίνιο. Ο συμπλέκτης είναι ελαφρύτερος, έχει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα κατά 16% και περιορίζει στο ελάχιστο τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού από το φρένο του κινητήρα σε απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων. Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει σφιχτή διάταξη στις πέντε πρώτες σχέσεις για καλύτερη απόκριση στο γκάζι και επιτάχυνση, ενώ η μακριά (overdrive) έκτη είναι ιδανική για ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο εξασφαλίζοντας χαμηλότερες στροφές κινητήρα και κατανάλωση καυσίμου. Την τελική μετάδοση αναλαμβάνει αλυσίδα τύπου 530.

Ο κινητήρας της CB1100EX είναι συμβατός με τις προδιαγραφές Euro 4.

Σημείωση: Για περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση:

http://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/79378/photos

4. Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

4κύλινδρος εν σειρά, αεροελαιόψυκτος με 2ΕΕΚ

Χωρητικότητα κινητήρα (κ.εκ.)

1140

Διάμετρος x Διαδρομή (mm)

73,5 x 67,2

Σχέση Συμπίεσης

9,5:1

Μέγιστη Ισχύς

66kW (90hp) /7.500 σ.α.λ.

Μέγιστη Ροπή

91Nm/5.500 σ.α.λ.

Χωρητικότητα σε λάδι

4,9 /4,4 λίτρα

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

 

Σύστημα τροφοδοσίας

Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου

16,8 λίτρα

Κατανάλωση καυσίμου

-

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Εκκίνηση

Ηλεκτρική μίζα

Χωρητικότητα μπαταρίας

12V 11.2Ah

Ισχύς ACG

12V 21.7A/5000rpm 0.336kw

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Τύπος συμπλέκτη

Υγρός, πολύδισκος

Κιβώτιο ταχυτήτων

6 σχέσεων

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Τύπος

Διπλό, ατσάλινο σωληνωτό

Διαστάσεις (ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος)

2.200 x 830 x 1.130 mm

Μεταξόνιο

1.490 mm

Γωνία κάστερ

27°

Ίχνος

114 mm

Ύψος σέλας

790 mm

Ύψος από το έδαφος

135 mm

Βάρος

255 κιλά

Κύκλος στροφής

2.7 μ.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Εμπρός

Συμβατικό πιρούνι 41 mm (SDBV), ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου

Πίσω

Δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προ-φόρτιση ελατηρίου

ΤΡΟΧΟΙ

 

Εμπρός

Ακτινωτός

Πίσω

Ακτινωτός

Ζάντα εμπρός

 

18” x 2.50MT

Ζάντα πίσω

18” x 4.00MT

Ελαστικό εμπρός

110/80 R18

Ελαστικό πίσω

140/70 R18

ΦΡΕΝΑ

 

ABS

2 καναλιών

Εμπρός

Δύο πλευστοί δίσκοι 296 mm (δικάναλο ABS)

Πίσω

Μονός δίσκος (δικάναλο ABS)

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

 

Όργανα

-

Αντικλεπτικό σύστημα

HISS

Φώτα εμπρός

LED

Φώτα πίσω

LED

 

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

* Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι τιμές που διατίθενται συνιστούν αποτελέσματα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από την WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση της μοτοσυκλέτας με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση της μοτοσυκλέτας, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

 

Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.

 

Επόμενο άρθρο »

Σάκης Συνιώρης και Ducati Panigale Πρωταθλητές Ελλάδας 2016

« Προηγούμενο άρθρο

Η Motul στο Motegi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ