• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Honda Fireblade και CB1100 στην Κολωνία
CBR1000RR Fireblade SP και SP2 κόβουν την ανάσα
Νέα Αγοράς 05/10/2016 - 13:24

Δελτίο Τύπου

4 Οκτωβρίου 2016

 

Νέα μοντέλα Fireblade και CB1100 πρωταγωνιστούν στο περίπτερο της Honda στην Έκθεση Intermot στην Κολωνία

 

  • Τα μοντέλα CBR1000RR Fireblade SP και SP2 σηματοδοτούν την 25η επέτειο της μοτοσυκλέτας που επαναπροσδιόρισε την κατηγορία Super Sport
  • Οι νέες Fireblade παραμένουν πιστές στο πνεύμα της πρώτης μοτοσυκλέτας με επαναστατική μείωση βάρους και πλούσια μέγιστη ισχύ για βελτιωμένη συμπεριφορά και ευελιξία
  • Ολοκληρωμένα ηλεκτρονικά συστήματα για τις SP και SP2 προάγουν τη Fireblade στο ‘Επόμενο Στάδιο Απόλυτου Ελέγχου’
  • Σπορ κιτ θα διατίθεται για τη Fireblade SP2 για χρήση σε αγωνιστική πίστα
  • Η ρετρό μηχανή CB1100 ξαναγεννιέται για το 2017 σε δύο εκδόσεις: την αναβαθμισμένη CB1100 EX και τη νέα CB1100 RS
  • Η CB1100 EX αποπνέει ένα έντονα κλασικό στυλ και διαθέτει νέους ακτινωτούς τροχούς από ανοξείδωτο ατσάλι, φώτα LED και νέο, πιο κοντό σιλανσιέ
  • Η νέα CB1100 RS ενσαρκώνει τη φιλοσοφία μιας café racer  με πιο βελτιωμένη γεωμετρία πλαισίου, τροχούς 17 ιντσών από χυτό αλουμίνιο και διπλές ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες

 

Η Honda παρουσιάζει σήμερα νέες εκδόσεις μοτοσυκλετών που τιμούν δύο από τα πιο διάσημα ονόματα στον κόσμο των δύο τροχών: ‘Fireblade’ and ‘CB’.

Είκοσι πέντε χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε η πρώτη CBR900RR Fireblade, δύο νέες εκδόσεις της επαναστατικής μοτοσυκλέτας σηματοδοτούν την 25η επέτειο: είναι η πλήρως ανανεωμένη CBR1000RR Fireblade SP και η νέα CBR1000RR Fireblade SP2.

CBR1000RR Fireblade SP                                                 CBR1000RR Fireblade SP2

 

Ήδη από τότε που παρουσιάστηκε, προτεραιότητα στην ατζέντα της Fireblade στην κατηγορία Super Sports είχαν το βάρος, η συμπεριφορά και η ευελιξία. Συνεχίζοντας την παράδοση του ‘Απόλυτου Ελέγχου’ η Fireblade SP ΜΥ 2017 δίνει έμφαση στη σχέση ισχύος / βάρους, με μείωση βάρους κατά 15kg και μέγιστη ισχύ αυξημένη κατά 8kW. Η βελτιωμένη κατά 14% σχέση ισχύος/ βάρους την κατατάσσει σε ένα επίπεδο πρωτοφανές στην ιστορία της Fireblade.

 

Για το 2017, η Fireblade SP και η SP2 προχωρούν στο ‘Επόμενο Στάδιο Απόλυτου Ελέγχου’ με ένα ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων, που εξελίχθηκε με πρότυπο την έκδοση δρόμου της RC213V-S, ενός εργαλείου της Honda στο MotoGP, που υποστηρίζει τον αναβάτη σε όλες τις συνθήκες. Διατίθενται πολλαπλά προγράμματα ισχύος, ρυθμίσεις φρένου κινητήρα και Honda Selectable Torque Control, καθώς και Quickshifter, Downshift Assist και νέο ABS. Το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ανάρτησης Öhlins Electronic Control Suspension μπορεί να προγραμματιστεί με απαράμιλλα επίπεδα ακρίβειας.

 

Για πρώτη φορά η Fireblade, που επίσης διατίθεται για το 2017, πλαισιώνεται από την Fireblade SP2,. Η SP2 περιλαμβάνει ελαφριούς τροχούς της Marchesini και ανασχεδιασμένες βαλβίδες, θάλαμο καύσης και έμβολα. Ένα κιτ προετοιμάζει τη μοτοσυκλέτα για χρήση στην πίστα, είτε για αγώνες ή απλά track days.

 

Στην Intermot παρουσιάστηκαν επίσης η αναβαθμισμένη CB1100 EX και η νέα CB1100 RS, δύο εξαιρετικά παραδείγματα μηχανολογίας Honda. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει επανασχεδιαστεί και τώρα δεν περιλαμβάνει ορατούς αρμούς συγκόλλησης. Πλαϊνά καλύμματα, σέλες, πίσω φτερό και μαρσπιέ έχουν αναβαθμιστεί δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον ισχυρό, αυθεντικό χαρακτήρα της CB. Νέα φώτα LED προσδίδουν μία μοντέρνα πινελιά στη ρετρό σχεδίαση. Το πιο κοντό σιλανσιέ παράγει πιο χαρακτηριστική χροιά στον ήχο του κινητήρα. 

                               CB1100 EX                                                 CB1100 RS

Ενώ η CB1100 EX αποπνέει ακόμα πιο κλασική γοητεία λόγω των τροχών 18 ιντσών από σφυρήλατο ατσάλι με επικάλυψη ψευδαργύρου και 40 ακτίνες,  η νέα CB1100 RS υιοθετεί πιο σπορτίφ café racer στυλ, με νέους τροχούς 17” από χυτό αλουμίνιο που συνδυάζονται με φαρδιά, σπορ ελαστικά, μικρότερη γωνία κάστερ και χαμηλότερο τιμόνι.  

Επόμενο άρθρο »

Honda Roadtrips 2ο μέρος

« Προηγούμενο άρθρο

Ανάκληση μοτοσυκλετών Daytona

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ