• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BRNO live: Ποιος δοκίμασε τι;
Ο νικητής του αγώνα Rossi δοκίμασε το πλαίσιο του 2010
Νέα 17/08/2009 - 16:22

 

Ο απεσταλμένος μας Βασίλης Μωραΐτης φωτογραφίζει τα νέα πράγματα και μιλά με τους ανθρώπους των ομάδων, σε ένα ρεπορτάζ που αναλυτικά θα γραφτεί για το επόμενο τεύχος του περιοδικού motoGP world.

 

Ο νικητής του αγώνα Rossi δοκίμασε το πλαίσιο του 2010 καθώς επίσης και τις νέες δαγκάνες της Βrembo που είναι ελαφρύτερες από τις προηγούμενες.

Ο δε Lorenzo εστίασε την προσοχή του στη δοκιμή νέων εξαρτημάτων όπως νέα γέφυρα πιρουνιού, νέο συμπλέκτη με στόχο τη συλλογή δεδομένων της μελλοντικής μοτοσυκλέτας. Επιπλέον, δοκίμασε και νέα setting στα ηλεκτρονικά συστήματα της Μ1.

 

Ο Pedrosa δοκίμασε νέο σετάρισμα στην γεωμετρία της Honda κι άλλαξε τουλάχιστον δύο φορές δαχτυλίδια στο λαιμό του πλαισίου. Ωστόσο, δεν δοκίμασε τις αναρτήσεις της Ohlins. Αυτή η δουλειά ήταν του Dovizioso και τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας.

Ο αρχιμηχανικός του Dovi, συζητά με τους μηχανικούς της Ohlins
Ο αρχιμηχανικός του Dovi, συζητά με τους μηχανικούς της Ohlins

Επιπλέον, η μοτοσικλέτα του Dovizioso φορούσε νέα άνω πλάκα στο εμπρός σύστημα διεύθυνσης. Ο 3ος του αγώνα Elias δοκίμασε νέα φρένα από την Nissin. Δαγκάνες με διαφορετικά έμβολα (6έμβολες) καθώς επίσης νέα τρόμπα και νέους δίσκους με στόχο να διατηρήσουν την θερμοκρασία των δίσκων σταθερή καθόλη την διάρκεια του αγώνα.

 

Η ομάδα της Suzuki είχε νέα εξαρτήματα για το πλαίσιο της GSV-R. Είδαμε τους τεχνικούς της να αλλάζουν το μοχλικό στις μοτοσυκλέτες και των δύο αναβατών ωστόσο, μόνο ο Capirossi δοκίμασε τη μοτοσυκλέτα με νέο fairing που στόχος του ήταν η βελτίωση της αεροδυναμικής. Η μοτοσυκλέτα του Capirossi ήταν επίσης εξοπλισμένη με νέες εξατμίσεις που είχαν διαφορετική γωνία στον σωλήνα του τελικού κι έφεραν σφραγίδα της Yoshimura.

Oι προσεκτικοί θα διακρύνουν το νέο άβαφο πλαίσιο της Μ1, για το 2010
Oι προσεκτικοί θα διακρύνουν το νέο άβαφο πλαίσιο της Μ1, για το 2010

 

Ο Kalio ξεκίνησε πρώτος τις δοκιμές για την Ducati κι η μοτοσυκλέτα του ήταν εφοδιασμένη με τις νέες δαγκάνες της Brembo. Αργότερα ο Hayden μπήκε με τη σειρά του στην πίστα, με στόχο την αναβάθμιση του overall setting της μοτοσυκλέτας του και την πιθανή δοκιμή νέου carbon ψαλιδιού.

Την πρώτη του γεύση στα MotoGP πήρε ο Pasini με τη μοτοσυκλέτα της Ducati Pramac. Νέα εξάτμιση δοκίμασε ο Canepa και στη συνέχεια άλλαξε ελαφρώς το σετάρισμα της μοτοσυκλέτας του.

 

Πολλές αλλαγές έκανε η ομάδα της Kawasaki που εφοδίασε την ZX-RR με νέο πλαίσιο και καινούργιο ψαλίδι με στόχο να αλλάξει τη συμπεριφορά της όσον αφορά την ελαστικότητα και την ακαμψία του συνόλου. Στη συνέχεια η ομάδαΗ Suzuki του Capirossi νε νέο φέρινγκ.

Η Suzuki του Capirossi νε νέο φέρινγκ.
δοκίμασε νέες πλάκες στο πιρούνι και επιπλέον τοποθέτησαν αντίβαρα για να μειώσουν το chattering που εμφανίστηκε στο εμπρός σύστημα.

Τα νέα φρένα της Nissin που δοκίμασε ο Elias.
Τα νέα φρένα της Nissin που δοκίμασε ο Elias.
Nέο πλαίσιο και για την Kawasaki, παρά το ότι φεύγει από τους αγώνες!
Nέο πλαίσιο και για την Kawasaki, παρά το ότι φεύγει από τους αγώνες!
Νέα πιο ελαφριά δαγκάνα και για την Brebmo.
Νέα πιο ελαφριά δαγκάνα και για την Brebmo.

Επόμενο άρθρο »

BRNO live: Ο Lorenzo ταχύτερος στις επίσημες δοκιμές του Brno

« Προηγούμενο άρθρο

BRNO live: Tα σενάρια για τις ομάδες του 2010

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA