• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Rossi χαμογελάει ξανα...
Ο Valentino Rossi χαμογελάει και πάλι από ικανοποίηση μετά από καιρό. Οι δοκιμές του στην πίστα της Sepang πήγαν πολύ καλά γεμίζοντάς τον με αισιοδοξία.
Νέα 09/02/2008 - 00:00
Ο Valentino Rossi χαμογελάει και πάλι από ικανοποίηση μετά από καιρό. Οι δοκιμές του στην πίστα της Sepang πήγαν πολύ καλά γεμίζοντάς τον με αισιοδοξία ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν.

Έχοντας αναρρώσει πλήρως από τον τραυματισμό του, βρίσκεται σε πολύ καλή φυσική κατάσταση. Πάνω απ' όλα όμως έχει καλή ψυχολογία και είναι ήρεμος, κάτι που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο ότι έχει βρεθεί η χρυσή τομή με την εφορία της Ιταλίας ώστε να κλείσει η υπόθεση φοροδιαφυγής που τόσο πολύ τον ταλιπώρησε το 2007.

Όλα αυτά τα στοιχεία μαζί σε συνδυασμό με την σαφώς βελτιωμένη Yamaha και τα λάστιχα της Bridgestone συντέλεσαν στο να κάνει πολύ καλές δοκιμές στη Sepang.

Οι επιδόσεις του καθ' όλη τη διάρκεια του τριημέρου ήταν εντυπωσιακές. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τις πρώτες δοκιμές του 2008 στην ίδια πίστα, μέχρι τα δεύτερα tests, η Yamaha έκανε άλματα προόδου.

Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής ευχαριστιέται και πάλι οδηγώντας την Μ1 και αυτό είναι καλό σημάδι για τον ίδιο και τους εκατομμύρια θαυμαστές του. Η χημεία της μοτοσυκλέτας με τα λάστιχα της Bridgestone είναι ιδανική και ο Doctor όπου σταθεί και όπου βρεθεί μιλάει με κολακευτικά σχόλια για την άψογη συνεργασία που έχει με τους Ιάπωνες.

Μολις την πρώτη μέρα των δοκιμών σημείωσε το εκπληκτικό 2:00.300 με τα qualifiers της Bridgestone κάνοντας τον Davide Brivio να πει πως «μπορεί να σπάσει το φράγμα των δύο λεπτών».

Δεν ήταν όμως αυτός ο βασικός λόγος για τον οποίο έφυγε ικανοποιημένος από την πίστα της Μαλαισίας. Η προσομοίωση αγώνα που έκανε το μεσημέρι της τελευταίας μέρας, υπό ζεστές συνθήκες, ήταν όλα τα λεφτά.

14 γύρους μέσα στο 2:01 έκανε ο Ιταλός πολυπρωταθλητής και πολλούς μέσα στο 2:02, ενώ σημείωσε τον καλύτερο χρόνο του στον 20ο από τους 22 συνολικά γύρους που πραγματοποίησε, δείχνοντας ότι υπάρχει διάρκεια στην απόδοση τόσο της μοτοσυκλέτας όσο και στην απόδοση και την αντοχή των ελαστικών. Ο συνολικός του χρόνος ήταν 18,8" δευτερόλεπτα ταχύτερος από αυτόν που σημείωσε κατά τη διάρκεια του περσινού αγώνα.

Το άλμα προόδου που έχει γίνει στηην εξέλιξη της M1 φαίνεται καθαρά και από το γυρολόγιο του Rossi στις πρώτες και στις δεύτερες δοκιμές της Sepang. Ας δούμε τους χρόνους του στην προσομοίωση που έκανε την περασμένη εβδομάδα: 2.56.609, 2.03.419, 2.02.161, 2.01.834, 2.01.781, 2.01.869, 2.01.551, 2.01.764, 2.01.627, 2.01.550, 2.01.839, 2.02.001, 2.01.965, 2.02.292, 2.02.312, 2.02.140, 2.02.018, 2.01.952, 2.01.920, 2.01.437, 2.01.701, 2.01.982.

Και εδώ σαςπαραθέτουμε το γυρολόγιό του στις δοκιμές που έκανε στις 24/01/2008: 2.03.485, 2.02.290, 2.02.201, 2.02.741, 2.02.073, 2.02.219, 2.01.879, 2.01.852, 2.02.241, 2.02.239, 2.02.524, 2.02.128, 2.02.165, 2.02.276, 2.38.814, 2.03.473, 2.02.064, 2.02.172, 2.02.469, 2.04.038, 2.02.112.

Οι διαφορές είναι σημαντικές, αν και θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι στις πρώτες δοκιμές της Sepang ο Rossi δεν είχε και τόσο καλή φυσική κατάσταση ενώ αισθανόταν ακόμα ενοχλήσεις στο τραυματισμένο χέρι του.

«Η αντίδραση της Yamaha είναι τεράστια σε σχέση με πέρσι. Βελτιωθήκαμε σημαντικά στα ηλεκτρονικά και στον. Έχουμε καινούργιο πλαίσιο το οποίο λειτουργεί καλύτερα, γι αυτό λοιπόν είμαι πολύ χαρούμενος», δήλωσε ο Ιταλός σούπερ σταρ μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών και πρόσθεσε: «Ξεκινήσαμε πολύ καλά και βελτιώσαμε την μοτοσυκλέτα, λύσαμε ένα πρόβλημα κραδασμών με το μπροστινό λάστιχο, το οποίο με ταλαιπώρησε αρκετά στις πρώτες δοκιμές που κάναμε εδώ. Επίσης βελτιωθήκαμε αρκετά με τα λάστιχα δοκιμών. Πάει πολύς καιρός από τότε που είχα τόσο καλές δοκιμές. Ήταν ένα από τα πιο θετικά τεστ που μπορώ να θυμηθώ. Ήμουν σταθερός και πολύ γρήγορος με λάστιχα αγώνα».

Τώρα, όλοι περιμένουν με αγωνία τα IRTA tests που θα διεξαχθούν 16-18 του μηνός στην πίστα της Jerez. Εκεί θα πάρουμε μια καλή γεύση από την κατάσταση των ομάδων και των αναβατών.

Επόμενο άρθρο »

H παρουσίαση της Rilza Suzuki

« Προηγούμενο άρθρο

Αφήνει το 26 για το 2 ο Pedrosa!

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ