• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Catalunya Test: «Καθάρισε» στο τέλος ο Crutchlow!
Πολλή δουλειά, με το βάρος κυρίως σε ελαστικά/ηλεκτρονικά
Νέα 06/06/2016 - 23:12

Ολοκληρώθηκε το απόγευμα το επίσημο τεστ των ομάδων της μεγάλης κατηγορίας στην πίστα Montmelo της Καταλονίας.

 

Η Michelin έφερε το μπροστινό που είχαν οι αναβάτες στην Jerez, με στόχο να το δοκιμάσουν και σε μια διαφορετική πίστα.

 

Για τα πίσω είχε τρία καινούργια σλικ με ίδια γόμα αλλά διαφορετικό σκελετό, με στόχο καλύτερη πρόσφυση στις εξόδους των στροφών.

 

Φυσικά πέρα από τα ελαστικά, όλοι δούλεψαν και με το ενιαίο software της Dorna.

 

Τρία λεπτά πριν το τέλος ο Cal Crutchlow κατάφερε να «πέσει» στο 1:43 και να πάρει την πρώτη θέση, φεύγοντας από την Καταλονία με ψηλά το κεφάλι!

 

Στην Yamaha τέσταραν φυσικά τα ελαστικά, αλλά δοκίμασαν και διάφορες στρατηγικές με το set-up των μοτοσυκλετών τους.

 

Ο Lorenzo ήταν από τους τελευταίους στην πίστα κι έκανε «μόνο» 49 γύρους κατακτώντας τη δεύτερη θέση.

 

Όπως συνηθίζεται, ο νικητής του αγώνα - Valentino Rossi - μπήκε μετά το μεσημεριανό διάλειμμα κι έκανε 42 γύρους για να πάρει την 11η θέση.

 

Μια από τις παραχωρήσεις φέτος, πέρα από τους δυο παραπάνω κινητήρες, είναι τα απεριόριστα τεστ για Suzuki και Aprilia.

 

Και τα δυο εργοστάσια το έχουν εκμεταλλευτεί στο έπακρο. Η Suzuki είχαν κάνει δοκιμές τόσο στο Τέξας, όσο και στην Valencia.

 

Τόσο ο Aleix Espargaro, όσο και ο Maverick Vinales έριξαν το βάρος στο πλαίσιο και δοκίμασαν διαφορετικές ρυθμίσεις.

 

Οι δοκιμές έγιναν για να τους βοηθήσουν στην απόφαση ποιο από τα δυο πλαίσια να έχουν στην Ολλανδία.

 

Ο Vinales είχε την πρώτη θέση για αρκετό χρονικό διάστημα, αλλά στο τέλος υποχώρησε στην τρίτη. Ο Aleix δεν ήταν πολύ πίσω, τερματίζοντας 5ος.

 

Στις Ducati το βάρος έπεσε στα ελαστικά, με τον Dovi να ψάχνει απαντήσεις στα προβλήματα με το πίσω που αντιμετώπισε την Κυριακή.

 

Ο Iannone έκανε μόλις 36 γύρους όλη μέρα, αλλά κατάφερε να ανέβει στην 4η θέση. Ο Dovi ήταν 7ος.

 

Στην Avintia - που δεν ήταν στο τεστ της Jerez - η δουλειά ήταν αρκετή. Μέσα στην πίστα ήταν μόνο ο Barbera, μιας και ο Baz αναρρώνει ακόμα.

 

Ο Έκτορας μπήκε μόνο το πρωί, αλλά παρ’ όλα αυτά κατάφερε να κάνει 75 γύρους και να ανέβει στην 6η θέση, όντας η 2η καλύτερη Ducati.

 

Στην Honda ο Dani Pedrosa συνέχισε να δοκιμάζει το καινούργιο πλαίσιο που είχε και στο τριήμερο του 7ου Γύρου.

 

Για τον Marc Marquez ήταν η πρώτη φορά που το δοκίμαζε. Ο 23χρονος ήταν 8ος με τον Pedrosa να κλείνει τη δεκάδα.

 

Στην Octo Pramac ήθελαν να δουν - όπως και ο Redding - πως χάθηκε ο ρυθμός του Βρετανού την ημέρα του αγώνα, τερματίζοντας μόλις 16ος!

 

Ο χρόνος στην πίστα ήταν πολύτιμος και για τον Danilo Petrucci, ο οποίος έχασε τους πρώτους 4 αγώνες της σεζόν εξαιτίας τραυματισμού.

 

Και οι δυο μάζεψαν πολλά δεδομένα, κάνοντας 127 γύρους στο σύνολο με τον Redding ένατο και τον Petrucci 15ο.

 

Την Κυριακή τα συναισθήματα τόσο στην εργοστασιακή, όσο και στη δορυφορική Yamaha ήταν ανάμεικτα!

 

Στην Tech3 ο Smith αναγκαζόταν να εγκαταλείψει με μηχανικό πρόβλημα τον αγώνα, την ώρα που ο Pol Espargaro τερμάτιζε από 12ος πέμπτος!

 

Παρά την καλή του παρουσία στο Mugello, ο Smith συνεχίζει να ψάχνει τον καλό περσινό του εαυτό, κάνοντας πολλές δοκιμές στις ρυθμίσεις της Μ1 του.

 

Στις αναρτήσεις, στα ελαστικά και στα ηλεκτρονικά έριξε το βάρος ο Pol Espargaro.

 

Όπως συμβαίνει τις περισσότερες φορές στα τεστ, ο Smith είναι αυτός που κάνει τους περισσότερους γύρους!

 

Έτσι και στην Catalunya έκανε 83 στο σύνολο (!) και είχε τον 12ο χρόνο, μια θέση μπροστά από τον ομόσταυλό του.

 

Όπως και η Suzuki, έτσι και η Aprilia έχει κάνει αρκετές δοκιμές μέχρι τώρα, με το βάρος να πέφτει κυρίως στα ηλεκτρονικά.

 

Εκεί έστρεψαν το ενδιαφέρον τους και σήμερα, με τον Bautista να κάνει τον 14ο χρόνο και τον Bradl να κάνει 82 γύρους (!) και να ολοκληρώνει 16ος.

 

Από αρκετά νωρίς βγήκαν στην πίστα οι δυο οδηγοί της Estrella Galicia Marc VDS, με τη νέα τους μαύρο-ασημί εμφάνιση.

 

Όπως και οι υπόλοιποι, δοκίμασαν τα νέα ελαστικά της Michelin και ο Miller έκανε τον 17ο χρόνο, αλλά και μισό δευτ. σχεδόν μπροστά από τον 18ο Rabat.

Επόμενο άρθρο »

Salom: Η αιτία της πτώσης

« Προηγούμενο άρθρο

Catalunya Test: Οι τελικοί χρόνοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA