• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ducati: Νέα πυρά κατά Michelin!
Για τις πτώσεις φταίνε και τα ελαστικά
Νέα 13/05/2016 - 10:40

Η φετινή χρονιά δεν πάει σύμφωνα με τον προγραμματισμό των υπευθύνων της Ducati, αλλά ούτε και των αναβατών της εργοστασιακής ομάδας.

 

Οι χειμερινές δοκιμές - όπως και πέρυσι - άφησαν πολλές υποσχέσεις για τη συνέχεια, μια συνέχεια όμως γεμάτη λάθη, προβλήματα και πολλή ατυχία!

 

Αυτό το επιβεβαιώνει και ο Paolo Ciabatti, ο Αθλητικός Διευθυντής της Ducati, ο οποίος - μετά τις πολλές πτώσεις στο Le Mans - αποκρίθηκε:

 

«Ναι, τα ελαστικά της Michelin είναι, αυτή τη στιγμή, ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για τις πτώσεις».

 

Οι κόκκινοι, όπως και όλες οι ομάδες βέβαια, έριξαν το βάρος στο στήσιμο των μοτοσυκλετών τους βάσει των ελαστικών που είχαν το χειμώνα.

 

Εν τέλει, με τις σχεδόν συνεχείς αλλαγές σε γόμες και σκελετό, αυτή η δουλειά στα τεστ «... δεν ήταν τόσο χρήσιμη όσο ελπίζαμε».

 

«Εξελίξαμε τη μοτοσυκλέτα με το “36” μπροστά το οποίο δεν υπάρχει πια και το οποίο δούλευε καλά με τη μοτοσυκλέτα μας».

 

«Το ίδιο ισχύει και για το πίσω. Είχαμε ένα ελαστικό με καλή πρόσφυση, αλλά τώρα δεν το έχουμε ούτε αυτό πια».

 

Παρά τις πρόσφατες δηλώσεις του Dovizioso ότι στην Ducati χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας και στρατηγικής, ο Ciabatti επιμένει:

 

«Το βασικό πρόβλημα είναι το μπροστινό, διότι οι αναβάτες πέφτουν χωρίς προειδοποίηση. Χρειαζόμαστε διαφορετική ισορροπία».

 

«Στο Le Mans έπεσαν σχεδόν οι μισοί. Ενδεχομένως επειδή έφεραν ένα πίσω με καλύτερη πρόσφυση που οδήγησε σε προβλήματα με το μπροστινό».

 

Στη συνέχεια τόνισε την ανάγκη να τερματίζουν αγώνες οι εργοστασιακοί αναβάτες, ενώ μίλησε και για τα λάθη του Iannone.

 

«Ήταν συνδυασμός γεγονότων. Στο Qatar, για να αντιδράσει στις επιθέσεις από τον ομόσταυλό του, πάτησε στην άσπρη γραμμή».

 

«Αυτό που έγινε στην Αργεντινή δεν χρειάζεται σχόλιο, ενώ στο Le Mans προσπαθούσε να πιάσει τον Lorenzo μπροστά».

 

Στον τελευταίο αγώνα ο Iannone - στο γύρο που έπεσε - είχε κόψει σχεδόν μισό δευτερόλεπτο από τον Lorenzo!

 

Ο Ciabatti πάντως δεν πιστεύει ότι ξεπέρασε το όριο, πηγαίνοντας τόσο γρήγορα: «Είναι εύκολο να πει κανείς κάτι τέτοιο».

 

«Ωστόσο μόνο ο αναβάτης πάνω στη μοτοσυκλέτα μπορεί να έχει εικόνα. Ο Andrea θέλει να τα πάει καλά και ξέρει ότι έχει τη μοτοσυκλέτα για να τα καταφέρει».

 

«Ωστόσο είναι τα ελαστικά αυτά που οδήγησαν στην πτώση».

 

Τέλος, ο Ciabatti δεν πιστεύει ότι και η πίεση για την εξασφάλιση της δεύτερης θέσης στο γκαράζ της Ducati, έχει μερίδιο ευθύνης για τα λάθη.

 

«Έχουμε δυο επαγγελματίες αναβάτες που έχουν επιλογές και εκτός Ducati. Η εξασφάλιση της ανανέωσης δεν έπαιξε ρόλο».

 

«Κανείς άλλωστε δεν είπε κάτι τέτοιο. Υπάρχουν αντιπαλότητες, αυτό είναι βέβαιο, αλλά και φυσιολογικό για δυο ομόσταυλους».

Επόμενο άρθρο »

SBK-Motul Sepang: ΕΔ2

« Προηγούμενο άρθρο

SBK-Motul Sepang: ΕΔ1

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA