• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Rossi για το δυνατό του ξεκίνημα
Το σπινάρισμα στην πίστα και τα φτεράκια!
Νέα 22/04/2016 - 21:35

Καλό ήταν το ξεκίνημα του Valentino Rossi στην Jerez φέτος, με τον Ιταλό άσο να παίρνει την 5η θέση στα συνδυασμένα αποτελέσματα.

 

«Είμαι ικανοποιημένος με την θέση μου και κυρίως επειδή νοιώθω καλά πάνω στη μοτοσυκλέτα».

 

«Το πρωί ήμουν δυνατός και δεν άλλαξα ποτέ ελαστικά, έμεινα με τα ίδια για να δω το ρυθμό μου μετά από 15-20 γύρους».

 

«Κι αυτό επειδή η φθορά εδώ είναι μεγάλη, ειδικά στο πίσω. Έχουμε πολύ σπινάρισμα στο πίσω ελαστικό αλλά η αίσθησή μου και ο ρυθμός είναι καλός».

 

Η διαφορά του Valentino Rossi από τον ομόσταυλό του διαμορφώθηκε σήμερα στα εφτά δέκατα.

 

«Για την ώρα οι Lorenzo και Marquez είναι οι γρηγορότεροι, όπως πάντα. Αλλά κι εγώ δεν είμαι πολύ πίσω τους».

 

«Πέρυσι είχα περισσότερα προβλήματα για να βρω τη σωστή ισορροπία. Φέτος δουλεύουμε καλύτερα και είμαστε δυνατοί από την αρχή».

 

Ο Lorenzo χρησιμοποίησε σήμερα την M1 με το ντεπόζιτο πιο πίσω, ενώ ο Rossi δοκίμασε «... ένα διαφορετικό set-up».

 

«Είμαι χαρούμενος με την απόδοση και με τη μοτοσυκλέτα. Δεν ξέρω τι είπε ο Jorge για το ντεπόζιτο. Θα δούμε αν θα το δοκιμάσω αύριο».

 

Ενδεχομένως η τοποθέτηση του ντεπόζιτου πιο πίσω να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του σπιναρίσματος στη συγκεκριμένη πίστα;

 

«Μπορεί, ναι», αποκρίθηκε ο Vale. «Εδώ το ποσοστό σπιναρίσματος είναι πολύ μεγάλο για όλους».

 

Στο πολύ σπινάρισμα της πίστας δεν βοηθούν και τα πιο σκληρά - στον σκελετό τους - καινούργια ελαστικά που έφερε η Michelin μετά το συμβάν με τον Redding.

 

Για τον Rossi πάντως η πίστα είναι αυτή που δημιουργεί το πολύ σπινάρισμα, ενώ τα συγκεκριμένα ελαστικά είναι το κόστος που πρέπει να «πληρώσουν» όλοι για την ασφάλεια.

 

«Και με τα Bridgestone δυσκολευόμασταν. Είναι περισσότερο λόγω πίστας. Τα πιο σκληρά ελαστικά δεν βοηθούν, αλλά η ασφάλεια προέχει».

 

Ένα άλλο σημαντικό θέμα ήταν η παρουσία, σήμερα, των «φτερών» στα δυο εργοστάσια που δεν τα είχαν χρησιμοποιήσει: στην Suzuki και την Aprilia.

 

«Ξέρω ότι οι κατασκευαστές προσπαθούν να δουν αν θα συνεχίσουμε ή όχι με αυτά. Εγώ είμαι ανοιχτός σε όλα, αλλά ειλικρινά καλύτερα να καταργηθούν».

 

Τα λεγόμενά του έχουν διαφορετική βαρύτητα, μιας και ο Rossi εκτιμά ότι αυτά προσφέρουν καλύτερη, τελικά, απόδοση!

 

«Για μένα βοηθάνε, διότι όταν ανοίγεις το γκάζι τέρμα το μπροστινό μένει περισσότερο κάτω και ειδικά εδώ αυτό βοηθά στις τελευταίες στροφές».

 

«Το πρωί δεν τα είχα, αλλά τα φόρεσα το απόγευμα. Νομίζω ότι θα συνεχίσουμε με τα φτεράκια που δίνουν μια μικρή βοήθεια».

Επόμενο άρθρο »

Δεν ήταν καλό ξεκίνημα!

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez Moto2: ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα