• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Vinales: Μπορούσα και ’28!
Θα τα κατάφερνα, αν είχα το παλιό πλαίσιο
Νέα 19/02/2016 - 16:37

Πολλοί είναι αυτοί που περίμεναν ότι ο Maverick Vinales θα πρωταγωνιστούσε στις πίστες του Παγκοσμίου μια ημέρα.

 

Ωστόσο είναι λίγοι εκείνοι που πίστεψαν ότι ο μικρός θα μπορούσε να το κάνει τόσο γρήγορα και μάλιστα χωρίς να είναι σ’ ένα από τα κορυφαία - τα τελευταία χρόνια - εργοστάσια.

 

Πάντως ο 21χρονος Vinales δεν απέδειξε μόνο την αξία του με τη συνολική του παρουσία στις δοκιμές του Phillip Island, αλλά και τη δυναμική της Suzuki ενόψει της νέας σεζόν!

 

Μάλιστα ο νεαρός αναβάτης της Suzuki αποκάλυψε ότι εύκολα θα μπορούσε να κάνει χρόνο στο 1:28, αν είχε στη διάθεσή του το περσινό πλαίσιο που του αρέσει περισσότερο.

 

«Περίμενα μέχρι το απόγευμα για να πιέσω στο 100%, αλλά είχαμε μια πτώση και το παλιό πλαίσιο καταστράφηκε», εξήγησε ο Vinales.

 

«Μέχρι το μεσημέρι είχα το νέο πλαίσιο. Δεν ήταν τόσο άσχημο και ήμουν σταθερός στο ’29. Κι έτσι πιστεύω ότι με το παλιό, αν πίεζα στο 100%, θα έκανα χρόνο στο ‘28».

 

«Πάντως και οι πρωινοί χρόνοι ήταν καλοί και ήμουν εύκολα στο ’29. Κάναμε μεγάλο βήμα με τα ηλεκτρονικά».

 

«Και το απόγευμα δουλέψαμε πολύ με τα ηλεκτρονικά. Πιστεύω ότι έχουμε αρκετά δεδομένα για κάτι καλύτερο στο Qatar».

 

Ο Vinales εξήγησε για ποιο λόγο προτιμά ακόμα το παλιό πλαίσιο στην GSX-RR του: «Κρατάω καλύτερη γραμμή μ’ αυτό».

 

«Το νέο μου μοιάζει πιο βαρύ κι έχει συνεχώς ταλαντώσεις και σε μια τέτοια πίστα αν έχεις ταλαντώσεις και νιώθεις βαρύ το πλαίσιο, δεν έχεις καλή γραμμή».

 

Η πτώση του Vinales ήρθε στην 4η στροφή της πίστας, εκεί όπου αρκετοί άλλοι συναθλητές του έπεσαν.

 

«Είχαμε βάλει - για πρώτη φορά - ένα λίγο πιο σκληρό μπροστινό, με διαφορετική γόμα κι έπεσα στην ευθεία».

 

«Μετά επέστρεψα στο παλιό, κανονικό ελαστικό και όλα ήταν οκ. Πάντως αυτός ήταν ο λόγος που έπεσα».

 

Ενώ ο Vinales φάνηκε να προτιμά το περσινό πλαίσιο, κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να ισχύει για τον κινητήρα της GSX-RR.

 

Συνδυαζόμενος με το seamless κιβώτιο - έστω και όχι το πλήρες, αλλά αυτό που είναι seamless στα ανεβάσματα - ο πιο δυνατός κινητήρας χαροποίησε τον Ισπανό.

 

«Έχουμε παραπάνω χλμ/ώρα και αυτό είναι καλό. Χτες ήμουν πίσω από τον Valentino και είχαμε την ίδια ταχύτητα. Έχουμε πλησιάσει και τις Ducati περισσότερο».

 

«Έχουμε ακόμα δουλειά, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό».

Επόμενο άρθρο »

Επιβεβαιώθηκε: Χάνει το Qatar ο Petrucci

« Προηγούμενο άρθρο

Lorenzo: Εδώ άλλαξαν όλα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ