• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang Test Ημ.1: Ανακεφαλαίωση
Κυρίαρχος ο Lorenzo, ακολουθούν Rossi, Dani και Ducati
Νέα 01/02/2016 - 13:55

Η Sepang στην Μαλαισία φιλοξενεί το πρώτο τεστ για το 2016, με 21 αναβάτες να βγαίνουν σήμερα τα ξημερώματα (ώρα Ελλάδας) στην πίστα.

 

Στις αρχές Νοέμβρη είχαμε μια πρόγευση του τι θα ακολουθούσε και στην Sepang πλέον έχουμε όλους τους αναβάτες να είναι με τα ελαστικά της Michelin και τα ηλεκτρονικά (software) της Dorna.

 

Παρά τις σημαντικές αλλαγές, ο Jorge Lorenzo συνέχισε ακριβώς από εκεί που σταμάτησε στα τέλη του ’15, κυριαρχώντας την πρώτη ημέρα των δοκιμών.

 

Ο αναβάτης από την Μαγιόρκα έγραψε 2:00,684 και άφησε ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πίσω του τον πιο γρήγορο από τους υπόλοιπους!

 

Στην Yamaha έφεραν δυο μοτοσυκλέτες για να δοκιμάσουν στην Μαλαισία και το ξεκίνημα ήταν θετικό, με τον Jorge να είναι μόλις 78χιλ πιο αργός από το ν ταχύτερο γύρο που έκανε στον αγώνα πέρυσι.

 

Πολλή δουλειά για τον Valentino Rossi στο πρώτο χειμερινό τεστ, το οποίο βέβαια γίνεται στην «καυτή» Sepang.

 

Αυτό δεν εμπόδισε τον Ιταλό σούπερ σταρ να εμφανιστεί με ένα ιδιαίτερο και χειμωνιάτικο καθαρά κράνος (βλ.εδώ).

 

Ο Valentino έκανε 55 γύρους (!) και ο καλύτερός του χρόνος - το 2:01,717 - ήρθε στο τέλος (στον 52ο γύρο).

 

Η βροχή που άρχισε να πέφτει 20 λεπτά πριν το τέλος - κάτι διόλου περίεργο για το κλίμα της Μαλαισίας το απόγευμα - εμπόδισε αρκετούς να κατεβάσουν κι άλλο τους χρόνους τους.

 

Ο Lorenzo έκανε εφτά συνολικά γύρους κάτω από το 2:02 την πρώτη ημέρα, με τους τρεις από αυτούς να είναι στο 2:01.

 

Αντίθετα ο Valentino Rossi έκανε έναν γύρο στο 2:01 και σημείωσε 12 μέσα στο όριο του 2:02 (μεσαίο προς ψηλό). Ο Lorenzo είχε επιπλέον 8 γύρους προς το χαμηλό 2:02.

 

Στην τριάδα των πρώτων και ο Dani Pedrosa, ο οποίος έριξε το βάρος στην αξιολόγηση των δυο μοτέρ που έφερε το HRC στις δοκιμές της Μαλαισίας.

 

Ο βασικός στόχος της Honda είναι να βρει τη λύση με το μοτέρ. Ο Pedrosa είχε έναν γύρο στο 2:01 και άλλους εφτά στο μεσαίο 2:02.

 

Στο +1,1δ από την κορυφή και στην 4η θέση ήταν ο Danilo Petrucci, ο οποίος ήταν και η καλύτερη Ducati την 1η ημέρα, κρατώντας πίσω του για ένα δέκατο τον Iannone.

 

Ο Petrucci, όπως και ο ομόσταυλός του Scott Redding, θα αγωνιστούν τη νέα σεζόν με τις GP15.

 

Ο Iannone θα έχει στη διάθεσή του την GP16, αν και για την πρώτη ημέρα επέλεξε να βγει στην πίστα για το μεγαλύτερο διάστημα με την περσινή μοτοσυκλέτα και μόνο στο τέλος ανέβηκε στην GP16.

 

Ο Πρωταθλητής της OPEN κατηγορίας για το 2015, ο Hector Barbera, έφερε τη μοτοσυκλέτα του στην 6η θέση κι έτσι έχουμε τρεις Ducati στην εξάδα!

 

Ο Barbera - στην ομάδα της Avintia - όπως και ο ομόσταυλός του, θα αγωνιστούν στο Πρωτάθλημα με τις GP14,2.

 

Πιο πίσω συναντούμε τον Marc Marquez, με την πρώτη ημέρα να βρίσκει τον Ισπανό στο +1,6δ από την κορυφή με καλύτερο χρόνο το 2:02,278.

 

Ο Ισπανός της Repsol Honda έκανε μόλις εφτά γύρους στο μεσαίο 2:02.

 

Οι Scott Redding, Aleix Espargaro και Cal Crutchlow εξασφάλισαν θέση στη δεκάδα, με διαφορές στο +1,6δ / +1,8δ και +1,9 αντίστοιχα.

 

Τα πράγματα δεν ήταν ρόδινα για τον Aleix Espargaro ο οποίος αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του.

 

Το ευτύχημα ήταν ότι το πρόβλημα παρουσιάστηκε στη μοτοσυκλέτα του ’15 και όχι στην καινούργια με το seamless κιβώτιο (στα ανεβάσματα μόνο για τώρα).

 

Ο Rookie της περασμένης σεζόν, Maverick Vinales ήταν 11ος και μόλις ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου πιο γρήγορος από τον 12ο Pol Espargaro.

 

Τόσο ο τελευταίος, όσο και ο Bradley Smith, είχαν στη διάθεσή τους περίπου τις ίδιες μοτοσυκλέτες με τις οποίες αγωνιζόντουσαν πέρυσι οι Rossi και Lorenzo.

 

Ο Smith είχε και μια μικρή πτώση στην 15η στροφή της πίστας, χωρίς συνέπειες ευτυχώς για τον Βρετανό.

 

Όσον αφορά στις πτώσεις, το νέο μπροστινό που έφερε η Michelin στην Μαλαισία (πέντε διαφορετικών προδιαγραφών) φαίνεται ότι κάνει τη διαφορά.

 

Με δεδομένες τις πολλές πτώσεις που είχαμε στα προηγούμενα τεστ, τη δουλειά που έκαναν όλοι στις μοτοσυκλέτες το χειμώνα και το βελτιωμένο μπροστινό, τέτοια φαινόμενα δεν είχαμε την πρώτη ημέρα.

 

Ο Dovizioso - όπως και ο Iannone - πέρασε το μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας στην GP15 και μόνο στα τελευταία λεπτά (πριν τη βροχή) βγήκε με την GP16.

 

Ο Ιταλός της Ducati έκανε 40 γύρους κι έμεινε στην 13η θέση, μια μπροστά από τον Κολομβιανό Yonny Hernandez.

 

Δύσκολα τα πράγματα για τον ομόσταυλο του τελευταίου, καθώς ο Eugene Laverty είχε μια πτώση στην 4 (μάλλον κόλλησε το γκάζι).

 

Διαγνώστηκε με σπασμένο δεξί καρπό, πράγμα που σημαίνει ότι οι δοκιμές τέλειωσαν πρόωρα για τον αναβάτη του Aspar.

 

Ο Ιρλανδός είναι πράγματι πολύ άτυχος καθώς μόλις είχε αναρρώσει από κάταγμα στον αριστερό του καρπό, ενώ είναι αμφίβολος και για τις δοκιμές στην Αυστραλία.

 

Ο Michele Pirro έκανε τον 16ο χρόνο, με τον Loris Baz - που σήμερα έγινε 23χρ. - να κάνει 58 γύρους (τους περισσότερους μαζί με τον ομόσταυλό του) και να παίρνει την 17η θέση.

 

Ο μοναδικός Rookie για το 2016, Tito Rabat, συνέχισε την προσαρμογή στα δεδομένα της μεγάλης κατηγορίας.

 

Με τον Jack Miller να είναι εκτός λόγω τραυματισμού, όλο το βάρος της Marc VDS Racing έπεσε στον Ισπανό άσο.

 

Το δίδυμο της Aprilia θα ολοκληρώσει το τριήμερο των δοκιμών σε πειραματικές μοτοσυκλέτες, μιας και η καινούργια RS-GP δεν είναι ακόμα έτοιμη.

 

Οι Bradl και Bautista πήραν τις δυο τελευταίες θέσεις.

 

Τα σπουδαία νέα είναι η επίσημη επιβεβαίωση από την Ducati ότι αύριο, στην πίστα της Sepang θα μπει και ο Casey Stoner!

 

Για τον δοκιμαστή των κόκκινων θα είναι η πρώτη φορά που θα πάρει μέρος σε επίσημη χρονομετρημένη περίοδο, δίπλα σε νέους και παλιούς αντιπάλους του!

Επόμενο άρθρο »

Φωτογραφικό: 1η ημέρα στην Sepang!

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang Test Ημ.1: Τελικοί χρόνοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα