• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Περιμένει ο Crutchlow
Χωρίς την RC213V του ’16 στα πρώτα τεστ
Νέα 27/01/2016 - 15:49

Το βάρος στα ελαστικά της Michelin και στα νέα ηλεκτρονικά θα ρίξει ως επί το πλείστον στην Μαλαισία ο Cal Crutchlow.

 

Ο λόγος είναι ότι ο Βρετανός άσος δεν θα έχει στη διάθεσή του τη μοτοσυκλέτα του 2016, αλλά αυτή με την οποία αγωνιζόταν πέρυσι.

 

«Προφανώς και είμαι απογοητευμένος μιας και στα πρώτα δυο τεστ θα είμαι με την περσινή μου μοτοσυκλέτα», σχολίασε ο Βρετανός.

 

«Ξέρω καλά ότι η Honda δουλεύει σκληρά για να επανέλθει στην κορυφή. Πρώτα θα κάνουν τη μοτοσυκλέτα για τους Dani και Marc και μετά θα επωφεληθούμε κι εμείς».

 

«Πάντως δεν νομίζω ότι θα είναι κάτι απαραίτητα κακό (σ.σ. ότι θα ξεκινήσει με την περσινή μοτοσυκλέτα».

 

«Ούτως ή άλλως στο πρώτο τεστ είμαι σκουριασμένος, μιας και στις διακοπές δεν οδηγώ μοτοσυκλέτα».

 

«Έτσι δεν θα παίξει πολύ ρόλο στην Sepang. Όταν στην Honda αποφασίσουν προς ποια κατεύθυνση θα κινηθούν, θα τη δώσουν και σ’ εμάς».

 

«Ό,τι και να συμβεί ανυπομονώ για μια ακόμη σεζόν μαζί τους. Είμαι αισιόδοξος».

 

Φυσικά η όλη καθυστέρηση έχει να κάνει με το HRC να προσπαθεί - εν μέσω των σημαντικών φετινών αλλαγών - να βελτιώσει τον επιθετικό χαρακτήρα του κινητήρα της RC213V.

 

Υπό αυτό το πρίσμα, ο αναβάτης της LCR Honda καταλαβαίνει πολύ καλά τα προσεχτικά βήματα που κάνει η Honda.

 

«Πέρυσι είχαμε αλλάξει πλαίσιο, σέλα κ.α. αλλά ο κινητήρας ήταν το πρόβλημα και δεν μπορούσε να γίνει τίποτα λόγω του παγώματος εξέλιξης».

 

«Έτσι ειλικρινά πιστεύω ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος. Τους έχω εμπιστοσύνη, δεν ήταν εύκολο το 2015 για το HRC».

 

«Ήταν μια δύσκολη να την οδηγήσεις μοτοσυκλέτα. Οι Marc και Dani δεν πήρα τα αποτελέσματα που ήθελαν, ενώ είδαμε και τον Scott να ανεβαίνει στην Ducati και να είναι αμέσως γρήγορος».

Επόμενο άρθρο »

Ago: Καμία συνομωσία!

« Προηγούμενο άρθρο

Όχι του Melandri στα SBK

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα