• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Kallio: Ξαφνιαστήκαμε ευχάριστα!
Ο Φιλανδός μιλά για την RC16
Νέα 21/12/2015 - 12:35

Το 2016 είναι η χρονιά που πολλά θα αλλάξουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσυκλετών, μονοπωλώντας το ενδιαφέρον στον ειδικό τύπο και τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.

 

Ωστόσο και το 2017 θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά, με την KTM να επιστρέφει στο Πρωτάθλημα. Ένας κατασκευαστής που στις άλλες δυο κατηγορίες - πλην της μεγάλης - έχει περάσει στο παρελθόν με μεγάλη επιτυχία.

 

Το στοίχημα λοιπόν για το Αυστριακό εργοστάσιο είναι μεγάλο και αυτή τη φορά εξελίσσουν μια εξ ολοκλήρου δική τους μοτοσυκλέτα, με τον V4 κινητήρα της να περιβάλλεται από το τύπου trellis πλαίσιο του κατασκευαστή.

 

Η RC16, όπως ονομάζεται η νέα πρωτότυπη της ΚΤΜ, έχει κάνει ήδη το ντεμπούτο της στην πίστα με τον Alex Hofmann στην Αυστρία τον Οκτώβριο αλλά και τον Mika Kallio, το τελευταίο μέλος στην ομάδα δοκιμαστών της KTM.

 

Οι δοκιμές θα συνεχιστούν με αμείωτο ρυθμό και τη νέα σεζόν, με δυο τεστ να έχουν προγραμματιστεί στα μέσα Φλεβάρη σε Jerez και Valencia. Η Ευρώπη δεν θα είναι ο μοναδικός προορισμός της ΚΤΜ, που θα βρεθεί αργότερα και στην Μαλαισία.

 

Οι πρώτες εντυπώσεις του Kallio είναι εξαιρετικές: «Είναι σε πολύ καλό επίπεδο ήδη και μάλλον ξαφνιαστήκαμε που δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα στο τεστ. Όλα δούλεψαν ρολόι, χωρίς ο κινητήρας ή η μοτοσυκλέτα να βγάλουν πρόβλημα».

 

«Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για εμένα και είμαι πολύ ικανοποιημένος με το επίπεδο στο οποίο βρίσκονται. Η KTM έχει πάρει πάρα πολύ στα σοβαρά την προσπάθεια».

 

Η RC16 «φορά» το κοινό software που θα έχουν όλοι από το 2016 και μαζί με το πλαίσιο και την ανάρτηση, είναι οι τομείς που θα πρέπει περισσότερο να ρίξουν το βάρος στο εργοστάσιο.

 

«Ακόμα κι αν το κοινό software είναι εύκολο στην κατανόηση, έχουμε ακόμα πολλή δουλειά γιατί όλες οι μοτοσυκλέτες είναι πολύ δυνατές και πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να περάσουμε τη δύναμη στον πίσω τροχό».

 

Ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας, σύμφωνα με τον Kallio, αποτελεί ένα δυνατό σημείο της, όντας δυνατός και με αρκετά ομαλή απόδοση ισχύος. Ενδιαφέρον είχε η απάντησή του όταν ρωτήθηκε για τα αδύναμα σημεία της μοτοσυκλέτας:

 

«Για μένα δεν υπάρχουν, αλλά αν έπρεπε να πω κάτι, τότε θα έλεγα το μπροστά μέρος του πλαισίου».

 

Μιας και αναφερόμαστε σε μπροστινά τμήματα, είναι μια καλή πάσα για τα επόμενα συμπεράσματα του Φιλανδού, όσον αφορά στο μπροστινό ελαστικό της Michelin που έχει προβληματίσει τους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας.

 

«Πρέπει να πω ότι δεν έχουμε σημείο αναφοράς, ξεκινάμε από την αρχή και αυτό δυσκολεύει λίγο τα πράγματα γιατί πρέπει να δουλέψουμε παραπάνω ώστε να καταλάβουμε από που προέρχονται τα προβλήματα».

 

«Για μένα όμως τα ελαστικά είναι ΟΚ», σχολίασε ο Kallio ο οποίος πρόσθεσε ότι κατά τη γνώμη του, όλα είναι θέμα ισορροπίας κι εκεί είναι το μυστικό για την Michelin, με το πίσω να προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση κάτι που στο οποίο δεν μπορεί να ανταπεξέλθει το μπροστινό!

 

Φυσικά ο στόχος του Mika Kallio για το 2017 είναι να καταφέρει να είναι αυτός ο ένας από τους δυο αναβάτες της ΚΤΜ στο MotoGP. Θα έχει ένα χρόνο για να εντυπωσιάσει τους Αυστριακούς.

 

Από την άλλη όμως, ο Φιλανδός θα μείνει μακριά από τη δράση για το 2016, κάτι που πάντα ελλοχεύει κινδύνους και εκπλήξεις για την αγωνιστική απόδοση ενός αθλητή. Ίσως να πάρει χρόνο σε κάποιο Πρωτάθλημα;

 

«Από την ΚΤΜ είμαι ελεύθερος να αγωνιστώ αν θέλω κάπου, κάτι που θα είναι πολύ καλό. Άλλωστε, ένας χρόνος χωρίς αγώνες δεν είναι ποτέ καλό. Θα δούμε».

 

«Έχω ήδη κάποιες προσφορές για να αγωνιστώ κάπου, αλλά πρώτα πρέπει να δω το οριστικό πρόγραμμα δοκιμών , για να δω αν θα έχω αρκετό χρόνο στη διάθεσή μου για να πάω να αγωνιστώ».

Επόμενο άρθρο »

Κλείνει η Sepang για ασφαλτόστρωση

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Leon Haslam επιστρέφει στα BSB

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA