• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το παρατραβάει!
Η στρατηγική του Lorenzo για τις τέλειες εκκινήσεις
Νέα 21/12/2015 - 10:15

Ο Jorge Lorenzo τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί στον καλύτερο αναβάτη στις εκκινήσεις αγώνα, ωστόσο δεν είναι λίγες οι φορές που τον έχουμε δει να κάνει μια όχι και τόσο καλή δοκιμαστική εκκίνηση.

 

Πάντως γεγονός παραμένει για το 2015, ότι όλες οι νίκες του Παγκόσμιου Πρωταθλητή - εφτά συνολικά - προήλθαν με τον Lorenzo να οδηγεί την κούρσα σε όλους τους γύρους των αγώνων!

 

Η προσπάθειά του να τελειοποιήσει τις εκκινήσεις του, τον οδηγούν στο να πιέζει πολύ στις δοκιμαστικές εκκινήσεις κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού Σ/Κ, ώστε να παρουσιάζεται ακόμα καλύτερος την ημέρα του αγώνα.

 

«Ο Jorge είναι εξαιρετικός σ’ αυτό το κομμάτι και αυτό διότι ρισκάρει τα πάντα και κάνει λάθος δοκιμαστικές εκκινήσεις, ώστε να είναι τρόπον τινά αλεξίσφαιρος στον αγώνα και να κάνει τέλεια εκκίνηση», σχολίασε ο Zeelenberg.

 

Ο Wilco Zeelenberg - ο Team Manager της Yamaha από την πλευρά του Jorge Lorenzo - πρόσθεσε:

 

«Για παράδειγμα μπορεί να αφήσει πολύ γρήγορα τον συμπλέκτη και να μην κάνει καλή εκκίνηση όπως στον αγώνα. Το παρατραβάει για να μάθει και μετά το μαζεύει κι έτσι εκ του ασφαλούς κάνει την κανονική εκκίνηση».

 

Ένα εύλογο ερώτημα που προκύπτει μετά τις εξηγήσεις του Zeelenberg, είναι αφού όλο αυτό αποτελεί στρατηγική για τον Lorenzo, γιατί είναι εκνευρισμένος μετά από κάποιες κακές εκκινήσεις;

 

«Θέλει να κάνει και καλές δοκιμαστικές εκκινήσεις, αλλά από την άλλη κάνει ό,τι γίνεται για να σπινάρει η μοτοσυκλέτα ή να σηκώσει τον μπροστινό τροχό (wheelie), ώστε να βρει το καλύτερο στήσιμο για την εκκίνηση στον αγώνα».

 

«Πολλές φορές παραπονιέται για κάποιες δοκιμαστικές εκκινήσεις του, αλλά του λέω ότι ήταν στο βρώμικο κομμάτι της πίστας! Όπως και να έχει πάντως, τα καταφέρνουμε καλά την ημέρα του αγώνα».

 

Ενδιαφέρον θα έχει - ανάμεσα σε πολλά άλλα - να δούμε και τις εκκινήσεις του Lorenzo τη νέα σεζόν, μιας και τα πράγματα θα έχουν δυσκολέψει πολύ με τη χρήση του ενιαίου software.

 

Μια πρόσφατη σύγκριση που μας δείχνει πόσο πιο εξελιγμένο είναι το software των εργοστασίων σε σχέση με αυτό των OPEN, είναι ο τελευταίος αγώνας της σεζόν στην Valencia.

 

Εκεί, η εκκίνηση του Valentino Rossi ήταν συγκλονιστική από την τελευταία σειρά του σχηματισμού εκκίνησης, «καταπίνοντας» τις OPEN μοτοσυκλέτες δίπλα του!

 

Βέβαια ο παράγοντας αναβάτης πάντα θα παίζει ρόλο και αυτό γίνεται φανερό αν δούμε την εκκίνηση του Cal Crutchlow στον ίδιο αγώνα, όντας αυτός τελευταίος στο σχηματισμό εκκίνησης.

Επόμενο άρθρο »

Ο Leon Haslam επιστρέφει στα BSB

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati: Το πρώτο τεστ του Stoner

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA