• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
GP 250: ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ
Αoyama, Bautista, Simocelli οι κύριοι διεκδικητές;
Νέα 10/07/2009 - 08:57

 

 

Mε τη βαθμολογία των 250 να έχει διαμορφωθεί μετά τον αγώνα του Assen με απρόβλεπτο τρόπο, οι προβλέψεις και οι δηλώσεις δίνουν και παίρνουν για το ποιος θα διεκδικήσει τον τίτλο του 2009. Απρόβλεπτο ήταν το γεγονός, πως στη μέση σχεδόν του πρωταθλήματος στην κεφαλή της βαθμολογίας θα βρισκόταν πρώτη μια Honda και η στρατιά των Aprilia θα ακολουθεί πίσω της. Σε μια κατηγορία που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μονομάρκα, αφού μόνον οι παραπάνω εταιρίες ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν, το να προηγείται η Honda που συμμετέχει με σχεδόν «διακοσμητική», μειωμένη εμπλοκή, σίγουρα αποτελεί είδηση και κάνει πολλά πρόσωπα εκεί στην Ιταλία να κοκκινίζουν.

Η πρωτοπορία στην βαθμολογία για τον Ιάπωνα αναβάτη Hiroshi Aoyama ήρθε μετά από ένα λάθος του δεύτερου στη βαθμολογία και σοβαρού διεκδικητή του τίτλου Ισπανού Alvaro Bautista ο οποίος έπεσε πάνω στον Aoyama στα τελειώματα του αγώνα της Ολλανδίας (που είναι και ο τελευταίος αγώνας που έχει γίνει στα 250, λόγω του ότι στην Laguna Seca τρέχουν μόνο τα MotoGP). Μετά την σύγκρουση ο Bautista δήλωσε: «Πριν από τη σύγκρουση, πίστευα πραγματικά πως μπορούσα να κερδίσω τον αγώνα, γιατί στο τελευταίο κομμάτι της πίστας ήμουν πιο γρήγορος από τον Hiroshi. Πίστεψα πως ήταν η μεγάλη μου ευκαιρία να τον περάσω πριν από το εσάκι, αλλά στον τελευταίο γύρο έκλεισε το γκάζι πάνω στο εσάκι και καθώς πήγαινα γρηγορότερα από αυτόν, τον ακούμπησα και έπεσα». Βέβαια τα λόγια του συμπαθέστατου και χαμογελαστού Alvaro μπορούν να μεταφραστούν και με διαφορετικό τρόπο αφού και «πριν από το εσάκι» δεν τον είχε περάσει – αντίθετα πήγε να τον περάσει «μέσα» στο εσάκι – αλλά κυρίως δεν τον «ακούμπησε» αλλά τον κοπάνησε με δύναμη.

Που να ακούσετε όμως και τις δηλώσεις Aoyama… «Ο Bautista ήταν πίσω μου όλη την ώρα, αλλά την τελευταία στιγμή είχαμε ένα ατύχημα. Ελπίζω να είναι καλά». Ούτε κουβέντα για τα υπόλοιπα, ενώ, συνέχισε λέγοντας με άψογη διπλωματική γλώσσα πως η Honda του δεν είχε τη δύναμη των Aprilia στις ευθείες, αλλά κέρδιζε στις στροφές. «Προηγούμαι στο πρωτάθλημα, αλλά έχουμε μπροστά μας πολλούς αγώνες, είναι καλή η πρωτοπορία στη βαθμολογία, αλλά πρέπει να κρατήσουμε το γκάζι ανοιχτό!». Σημειώστε πως ήταν η δεύτερη νίκη μέσα στο ’09 για τον Ιάπωνα.

Άλλος ένας που έτριβε τα χέρια του πάντως, με την πτώση του Bautista ήταν και o περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής Marco Simoncelli που δεν έχει κάνει ότι καλύτερο για την διεκδίκηση του τίτλου του. Τερμάτισε μεν τρίτος στο Assen, ενώ την ίδια στιγμή έχει επιβεβαιωθεί η συμμετοχή του στα MotoGP του 2010 στην ομάδα San Carlo Honda Gresini, αλλά στον αγώνα αντιμετώπιζε προβλήματα ελαστικών. Η πτώση του Bautista σήμαινε πως ο Simoncelli κέρδιζε 16 ολόκληρους βαθμούς έναντι του Ισπανού αντιπάλου του και έτσι βρίσκεται 4ος στη βαθμολογία με 44 λιγότερους έναντι του πρώτου Aoyama. «Είμαι αρκετά χαρούμενος με το βάθρο στο Assen και πιστεύω πως χωρίς τα προβλήματα που είχα με το πίσω ελαστικό στον αγώνα, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Από τη μέση του αγώνα και μετά δεν μπορούσα να οδηγήσω κανονικά, γιατί το ελαστικό είχε ελάττωμα και διαλυόταν πολύ γρήγορα. Όπως και να έχει μάζεψα μερικούς βαθμούς από τον Bautista και από μερικούς άλλους αντιπάλους μου, οπότε είμαι ικανοποιημένος και απλά πρέπει να προσπαθήσω να διατηρήσω σταθερή απόδοση». Δύσκολο το μέλλον για τον αναβάτη της Gilera (βλ. Aprilia) πάντως, αφού η διαφορά στη βαθμολογία μετά τον 7ο αγώνα αγγίζει το 30% των βαθμών του πρώτου.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 250 ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΑΓΩΝΕΣ

1 Hiroshi AOYAMA JPN Scot Racing Team 250cc 121

2 Alvaro BAUTISTA SPA Mapfre Aspar Team 108

3 Hector BARBERA SPA Pepe World Team 95

4 Marco SIMONCELLI ITA Metis Gilera 77

5 Mattia PASINI ITA Team Toth Aprilia 64

6 Thomas LUTHI SWI Emmi - Caffe Latte 52

7 Raffaele DE ROSA ITA Scot Racing Team 250cc 51

 

8 Hector FAUBEL SPA Valencia CF - Honda SAG 49

9 Roberto LOCATELLI ITA Metis Gilera 47

 

10 Alex DEBON SPA Aeropuerto-Castello-Blusens 43

11 Ratthapark WILAIROT THA Thai Honda PTT SAG 38

12 Jules CLUZEL FRA Matteoni Racing 33

13 Mike DI MEGLIO FRA Mapfre Aspar Team 250cc 32

14 Lukas PESEK CZE Auto Kelly - CP 32

15 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing 31

Επόμενο άρθρο »

PEDROSA: «Μπορεί για του χρόνου Honda, μπορεί και όχι»

« Προηγούμενο άρθρο

ΤOSELAND: Επιστροφή ή υποχώρηση στα Superbike;

Χορηγοί