• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: Το τελευταίο 10% ήταν το πιο δύσκολο!
Για να φτάσω στο 90% ήταν σχετικά εύκολο, μετά όμως...
Νέα 20/07/2015 - 15:47

Πριν τρία χρόνια ο Rossi μόλις και μετά βίας ανέβαινε σε κάποιο βάθρο, ενώ τώρα - ο γηραιότερος αναβάτης του σχηματισμού εκκίνησης προηγείται στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος στα μισά της σεζόν!

 

Ασφαλώς το σημείο κλειδί για τον Valentino ήταν η επιστροφή του στην Yamaha μετά από δυο δύσκολα χρόνια στην Ducati, όταν την πρώτη σεζόν (2011) πήρε μόλις ένα βάθρο ενώ τη δεύτερη πρόσθεσε άλλα δυο.

 

Την πρώτη σεζόν στην Yamaha ο Jorge Lorenzo είχε το πάνω χέρι, ωστόσο η αποφασιστικότητα του Vale και το πάθος του για το μηχανοκίνητο αθλητισμό τον έκαναν να επιστρέψει δριμύτερος!

 

Το 2014 τερμάτισε στη δεύτερη θέση πίσω μόνο από τον κυρίαρχο Marc Marquez που έσπαγε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, ενώ φέτος - μετά τους πρώτους εννέα αγώνες της χρονιάς - ο Ιταλός θρύλος είναι στην 1η θέση με διαφορά 13β από τον ομόσταυλό του.

 

«Από την αρχή ένιωσα πολύ άνετα να φτάσω σ’ ένα επίπεδο της τάξης του 90%. Χρειάστηκε όμως περισσότερος χρόνος για να κερδίσω και το τελευταίο 10%, μετά από 2 δύσκολα χρόνια σε διαφορετική μοτοσυκλέτα», σχολίασε.

 

Πριν πάει στην Ducati, ο Valentino Rossi είχε κερδίσει 105 GP από τα οποία τα 79 (ρεκόρ) στη μεγάλη κατηγορία. Μετά από δυο χρόνια ταλαιπωρίας, ο Rossi είχε αρχίσει να αμφισβητεί και ο ίδιος τη δυναμική του.

 

«Κατ’ αρχήν όλοι οι αναβάτες όταν δεν φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, αρχίζουν να διερωτώνται αν είναι σε θέση να την οδηγήσουν στο όριο. Στη δική μου περίπτωση ήμουν ήδη και αρκετά μεγάλος».

 

«Έτσι σκέφτεσαι ότι οι αναβάτες τώρα είναι πιο γρήγοροι από εσένα και ότι δεν μπορείς να φτάσεις αυτό το όριο. Επίσης είχα και πολλά προβλήματα με την Ducati, με το μπροστινό το οποίο όσο πίεζα, τόσο έπεφτα».

Το δεύτερο μισό της φετινής σεζόν - της καλύτερης από πλευράς ανταγωνισμού τα τελευταία χρόνια - κρύβει πολλές εκπλήξεις και μεγάλη αγωνία για τον αναβάτη που θα στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

 

Ο Τίτλος φαίνεται ότι θα κριθεί ανάμεσα στις δυο Yamaha, χωρίς κανείς να μπορεί να ξεγράψει τον Marc Marquez ο οποίος βρήκε τη «συνταγή» που του επιτρέπει να διεκδικεί νίκες.

 

Αν και οι 65β είναι εξαιρετικά δύσκολο να καλυφθούν, απέναντι σε δυο Yamaha που όχι μόνο βρίσκονται σταθερά στο βάθρο αλλά κάνουν τα λάθη με το σταγονόμετρο, ακόμα και οι Vale-Lorenzo δηλώνουν ότι ο Marquez θα είναι διεκδικητής μέχρι το τέλος.

Επόμενο άρθρο »

Ο Doohan στον Αγώνα των Πρωταθλητών

« Προηγούμενο άρθρο

Suzuka 8h Test

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα