• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πολλή δουλειά στην Suzuki!
Στο επίκεντρο τα σκληρά ελαστικά
Νέα 16/03/2015 - 11:46

Η δεύτερη ημέρα των δοκιμών στο Qatar ήταν αρκετά πολυάσχολη για το δίδυμο της Suzuki Ectstar, που δοκίμαζε διάφορες ρυθμίσεις για να βρει την καλύτερη δυνατή κατεύθυνση με τις GSX-RR.

 

Στα τελικά αποτελέσματα της δεύτερης ημέρας, οι 14 πρώτοι αναβάτες είχαν διαφορά εννέα δέκατα από την κορυφή, με τον Aleix Espargaro να ολοκληρώνει 12ος και τον Maverick Vinales να φέρνει τη μοτοσυκλέτα του στην 14η θέση.

 

Οι δυο Ισπανοί της Suzuki πέρασαν όλη την ημέρα δοκιμάζοντας το σκληρό ελαστικό, σε μια προσπάθεια να βρουν το καλύτερο δυνατό set-up που θα έχουν ως βάση στον εναρκτήριο αγώνα του 2015, στην εν λόγω πίστα.

 

Ο Aleix Espargaro αντιμετώπισε δυσκολίες και δεν ένιωθε άνετα με το set-up που δοκίμασε. Ο Ισπανός δεν βελτίωσε το χρόνο του από την πρώτη ημέρα, γράφοντας 1:55.795 χτες με διαφορά 0.888δ από την κορυφή.

 

«Σήμερα δυσκολεύτηκα να βρω καλή αίσθηση με το πίσω ελαστικό. Δοκιμάσαμε διάφορα και με τα ηλεκτρονικά, αλλά δεν ήταν τόσο αποτελεσματικά όσο περιμέναμε. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το σκληρό ελαστικό είναι καλύτερο από το μαλακό. Δεν υπάρχουν διαφορές στο χρόνο, με το μαλακό φυσικά να φθείρεται πιο εύκολα».

 

«Σήμερα δεν ένιωθα καλά ούτε με το σκληρό, προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την απόδοσή μας χωρίς αποτέλεσμα κι έτσι αύριο θα δοκιμάσουμε διαφορετικές ρυθμίσεις γεωμετρίας, set-up και ηλεκτρονικών».

 

«Μπορούμε να βελτιωθούμε και με το traction control, ενώ θα κάνουμε και προσομοίωση αγώνα, αλλά πρώτα πρέπει να βρούμε λύση στο πρόβλημα πρόσφυσης που είχαμε σήμερα».

 

Ο Vinales συνέχισε τη σταθερή του βελτίωση πάνω στην εργοστασιακή του μοτοσυκλέτα και στον 31ο από τους 42 γύρους έκανε 1:55.810 κατεβάζοντας πάνω από τρία δέκατα το χρόνο του από την πρώτη ημέρα.

 

«Σήμερα δουλέψαμε βήμα-βήμα. Ήθελα να παραμείνω ήρεμος και να μην επαναλάβω τα λάθη που έκανα χτες. Ο καλός μου χρόνος δεν ήταν τόσο καλός επειδή είχα θέμα με το μαλακό μπροστινό, αλλά σκοπός μας ήταν να δοκιμάσουμε το σκληρό που θα έχουμε στον αγώνα».

 

«Κάναμε πολλές μικρές αλλαγές στη μοτοσυκλέτα για να δούμε τις αντιδράσεις της, ενώ δούλεψα για να τελειοποιήσω και το στυλ μου. Τα ηλεκτρονικά μας δίνουν συνεχώς ενδείξεις κι έχουμε μια νέα κατεύθυνση να δούμε. Είμαι πολύ σίγουρος ότι αύριο θα βελτιωθούμε πάρα πολύ».

Επόμενο άρθρο »

Βήματα εμπρός για τον Miller

« Προηγούμενο άρθρο

Pedrosa: Το βάρος στο μπροστινό

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ