• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Okada με τον «πνευματικό» V4 στο Mugello!
Μετά από τόσες καθυστερήσεις και αναβολές η ώρα του κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες έφτασε.
Νέα 25/05/2008 - 00:00
Μετά από τόσες καθυστερήσεις και αναβολές η ώρα του κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες έφτασε.

Στον αγώνα του Μugello που θα διεξαχθεί την 1η Ιουνίου, η Repsol Honda θα κατεβάσει και μια τρίτη RC212V την οποία θα οδηγήσει με wild card συμμετοχή ο δοκιμαστής της ομάδας και παλιός αγωνιζόμενος Taddy Okada.

Ο 41χρονος Ιάπωνας οδηγός θα έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει για πρώτη φορά σε συνθήκες αγώνα τον νέο κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες, ο οποίος εξελίσσεται εδώ και καιρό από τους μηχανικούς του HRC.

Nicky Hayden και Dani Pedrosa δοκίμασαν το νέο μοτέρ πριν έναρξη του Πρωταθλήματος, αποφασίστηκε όμως ότι δεν ήταν έτοιμο να μπει στους αγώνες αφού υπήρχε πρόβλημα με τον τρόπο που απέδιδε την ιπποδύναμή του αλλά και αρκετές αμφιβολίες για το επίπεδο αξιοπιστίας του. Έτσι, οι αναβάτες ξεκίνησαν το Πρωτάθλημα χρησιμοποιώντας τον κινητήρα με συμβατικές βαλβίδες ο οποίος πάντως μέχρι τώρα αποδεικνύεται άκρως ανταγωνιστικός. Τέσσερις νίκες έχει στα 500cc ο Οkada

Τέσσερις νίκες έχει στα 500cc ο Οkada

Aν τα δείγματα γραφής του νέου κινητήρα είναι καλά τότε δεν αποκλείεται οι εργοστασιακοί αναβάτες να τον χρησιμοποιήσουν στον επόμενο αγώνα, στην Catalunya (8/6).

«Η τελευταία φορά που έτρεξα σε GP ήταν το 2000 στο Phillip Island. Έχουν περάσει επτά χρόνια από τότε. Ανυπομονώ για τον αγώνα του Mugello, η μεγάλη ευθεία της πίστας θα ταιριάζει στη μοτοσυκλέτα μου με τις πνευματικές βαλβίδες. Επιτέλους είναι έτοιμη να μπει στους αγώνες. Στο παρελθόν είχα κάποια καλά αποτελέσματα στη συγκεκριμένη πίστα. Ανέβηκα στο πόντιουμ το 1999. Το 1998 πάλευα με τον Mick Doohan για την πρώτη θέση όταν έπεσα από highside και έσπασα τον καρπό μου. Πρόκειται για πολύ τεχνική πίστα με δύσκολες δεξιές και αριστερές στροφές», σχολίασε ο Okada ο οποίος αγωνίστηκε με τα χρώματα της Repsol Honda από το 1996 ως και το 2000 παίρνοντας συνολικά τέσσερις νίκες.

Μάλιστα, το 1997 τερμάτισε στη δεύτερη θέση του Πρωταθλήματος πίσω από τον ομόσταβλό του Μick Doohan. Ο Ιάπωνας αναβάτης έκανε το ντεμπούτο του στα GP το 1989 αγωνιζόμενος στα 250cc με μια Honda NSR. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στην κατηγορία, πήρε δύο νίκες, ενώ το 1995 τερμάτισε στην δεύτερη θέση του Πρωταθλήματος πίσω από τον Max Biaggi.

Επόμενο άρθρο »

Rossi: «Για ...πάρτι στο Mugello»

« Προηγούμενο άρθρο

Lorenzo: «Ως Ισπανός θέλω να το πάρει ο Pedrosa!»

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ