• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang-2η μέρα: Kαι πάλι Rossi
Ολοκληρώθηκε και η δεύτερη μέρα δοκιμών στην πίστα της Sepang, με τον Valentino Rossi να είναι και πάλι ο ταχύτερος αναβάτης.
Νέα 06/02/2008 - 00:00
  • Sepang-1η μέρα

    Ολοκληρώθηκε και η δεύτερη μέρα δοκιμών στην πίστα της Sepang. Η εικόνα δεν άλλαξε με τον Valentino Rossi να είναι και πάλι ο ταχύτερος αναβάτης.

    Μπορεί να μην βελτίωσε τον χθεσινό του, εντυπωσιακό χρόνο, ωστόσο και πάλι έδειξε ιδιαίτερα δυνατός τόσο με τα qualifiers όσο και με τα λάστιχα αγώνα της Bridgestone.

    O Doctor έκανε 70 γύρους, 19 εκ των οποίων ήταν μέσα στο 1'21". Σε ρυθμό αγώνα ήταν και πάλι πολύ δυνατός, ενώ στον προτελευταίο γύρο χρησιμοποιώντας τα μαλακά λάστιχα της Bridgestone γύρισε την πίστα σε 2:00.472.

    Σημαντική βοήθεια στον Rossi προσφέρουν και οι δοκιμαστές της Fiat, Wataru Yoshikawa και Tosihiko Fujiwara οι οποίοι δοκιμάζουν λάστιχα της Bridgestone.

    Από δω και πέρα, πιο δύσκολα είναι τα πράγματα για τον Jorge Lorenzo που δεν έχει καταφέρει να κινηθεί σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς όντας αρκετά πίσω από τον Ιταλό πολυπρωταθλητή.

    Ο Ισπανός ψάχνει να βρει τα κατάλληλα λάστιχα που θα του επιτρέψουν να έχει καλή αίσθηση της Μ1, ενώ κάνει αλλαγές στη γεωμετρία της μοτοσικλέτας του. Σε σχέση με την πρώτη μέρα, έκανε πρόοδο αλλά ακόμα υστερεί σε ρυθμό αγώνα κινούμενος σταθερά πάνω από το 2'02".

    Τα προβλήματα πάντως δεν έλειψαν καθώς έμεινε για αρκετή ώρα καθηλωμένος στο γκαράζ της ομάδας του λόγω βλάβης στα ηλεκτρονικά της M1.

    Σημάδια βελτίωσης για τον Nicky Hayden ο οποίος πρόσθεσε άλλους 90 γύρους στο ενεργητικό του.

    Αν συνεχίσει σε αυτούς τους ρυθμούς ο Αμερικανός είναι βέβαιο ότι θα πάθει ...υπερκόπωση.

    Για τον λόγο αυτό δεν θα πάρει μέρος και στις αυριανές δοκιμές, αφού θα επιστρέψει στις ΗΠΑ για να ξεκουραστεί.

    Το βάρος της δουλειάς πέφτει πάνω στο νέο πλαίσιο της RC212V. Κάποιες αλλαγές που έγιναν στη γεωμετρία βελτίωσαν τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας. Για τον κινητήρα, οι τεχνικοί του HRC αποφεύγουν να μιλήσουν.

    «O κινητήρας με τις πνευματικές βαλβίδες είναι γρήγορος και δυνατός, αλλά η μοτοσικλέτα δυσκολεύεται στις στροφές. Ο κινητήρας με τις συμβατικές βαλβίδες είναι 'γλυκός' αλλά υστερεί σε δύναμη», δηλώνει ο Hayden.

    Οι τελικές αποφάσεις για το αν θα χρησιμοποιήσουν τον V4 με τις πνευματικές ή τις συμβατικές βαλβίδες, θα ληφθούν στην πίστα της Jerez όπου θα διεξαχθούν τα IRTA tests.

    Το Kentucky Kid πάντως σημείωσε καλό χρόνο με τα μαλακά της Michelin αν και υπολείπεται ακόμα από την επίδοση που έγραψε στις πρώτες δοκιμές που έγιναν στη Μαλαισία στα τέλη Ιανουαρίου.

    Σε ρυθμό αγώνα, εξακολουθεί να προβληματίζεται καθώς οι χρόνοι του ήταν σταθερά πάνω από το 2'02" προς 2'03".

    Στην Kawasaki, οι δοκιμαστές συνέχισαν να τεστάρουν διάφορα νέα εξαρτήματα και λάστιχα. Παρά τα αρχικά σχέδια του εργοστασίου να δοκιμαστεί ο νέος κινητήρας τύπου screamer, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Jacque και Serizawa χρησιμοποιούν τον τετρακύλινδρο σε σειρά με σειρά ανάφλεξης τύπου big bang.

    Στο Team Gresini τέλος, Νakano και de Angelis συνεχίζονται οι δοκιμές του νέου πλαισίου της RC212V, αλλά με τον περσινό κινητήρα.

    Οι δοκιμές ολοκληρώνονται την Πέμπτη (7/2).

    Οι χρόνοι της 2ης μέρας:
    1. Rossi (Yamaha-Fiat) 2.00.472 - 70 γύροι
    2. Hayden (Honda-Repsol) 2.00.900 - 90 γύροι
    3. Nakano (Honda-Gresini) 2.02.049 - 59 γύροι
    4. Lorenzo (Yamaha-Fiat) 2.02.396 - 55 γύροι
    5. De Angelis (Honda-Gresini) 2.02.646 - 57 γύροι
    6. Jacque (Kawasaki) 2.03.513 - 50 γύροι
    7. Yoshikawa (Yamaha Test Team) 2.05.647 - 65 γύροι
    8. Serizawa (Kawasaki) 2.06.027 - 69 γύροι
    9. Fujiwara (Yamaha Test Team) 2.06.244 - 53 γύροι

    Fastest Sepang II test times:
    24/01/2008: Nicky Hayden USA Repsol Honda (M) 2:00.326 (Qualifying tyres)
    24/01/2008: Casey Stoner AUS Ducati Marlboro (B) 2:00.964 (Race tyres)

    Fastest Sepang I test time:
    17/11/2007: Nicky Hayden USA Repsol Honda (M) 2:00.592 (Qualifying tyre)

    2007 Malaysian Grand Prix:
    Pole position: Dani Pedrosa SPA Repsol Honda (M) - 2:01.877

    Ταχύτερος γύρος αγώνα ανά κατασκευαστή:
    Ducati: Casey Stoner AUS Ducati Marlboro (B) - 2:02.108
    Yamaha: Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha (M) - 2:02.303
    Honda: Marco Melandri ITA Honda Gresini (B) - 2:02.330
    Kawasaki: Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing (B) - 2:02.503
    Suzuki: Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki (B) - 2:03.023
    KR212V: Kurtis Roberts USA Team Roberts (M) - 2:05.251

    Επόμενο άρθρο »

    Sepang-3η μέρα: Φινάλε με Lorenzo

    « Προηγούμενο άρθρο

    Sepang-1η μέρα: Ρεκόρ με το «καλημέρα» από Rossi

    Χορηγοί
    Δημοσκόπηση
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
    • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
    • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
    • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
    • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
    • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ