H Bridgestone, για πρώτη φορά φέτος, θα έχει ίδιες επιλογές ελαστικών ως προς τις γόμες, για το μπροστινό και το πίσω ελαστικό όλων των οδηγών.
Συγκεκριμένα για Μπροστά: Medium, Hard και για Πίσω: Medium, Hard
Ο γρήγορος και τεχνικός χαρακτήρας της πίστας στο Mugello είναι εξαιρετικά σκληρός για τα λάστιχα, μάλιστα με αναμενόμενες θερμοκρασίες ασφάλτου στους 50ο Κελσίου. Έτσι μετά τη σκληρή γόμα για το μπροστινό που ήδη δοκιμάστηκε στην Jerez, τώρα θα είναι διαθέσιμη και η πίσω σκληρή γόμα που την έχουν δοκιμάσει μόνο στις χειμερινές δοκιμές.
Μερικοί ίσως προτιμήσουν το δοκιμασμένο μεσαίο πίσω λάστιχο, αλλά θα πρέπει να προσέξουν το γεγονός ότι ο αγώνας αυτός με απόσταση 120.6 km είναι ο 2ος μεγαλύτερος του πρωταθλήματος και ο ένας από τους 2 που η μέση ωριαία ταχύτητα ξεπερνά τα 170kmh. Η πίστα είναι η 4η μεγαλύτερη σε μήκος στα 5.2km και το μόνο πρόβλημα των οδηγών του ΜotoGP είναι αρκετά σαμαράκια σε κάποια σημεία στα φρένα, που προέρχονται από τη χρήση της πίστας και από τα αυτοκίνητα.
Ο Tohru Ubukata – Bridgestone Motorsport – Manager Motorcycle Race Tyre Development, μας λέει για το Mugello: «μεγάλη ποικιλία από γρήγορες και αργές στροφές, η τεράστια ευθεία και υψηλή μέση ταχύτητα κάνουν το Mugello μια απαιτητική πίστα από τεχνική πλευρά και σκληρή για τα λάστιχα. Οι στροφές Arrabbiata, Scarperia και Bucine είναι πάρα πολύ σημαντικές για καλούς χρόνους και θεωρούμε ότι αυτή η πίστα είναι η σκληρότερη της περιόδου μέχρι αυτή τη στιγμή. Βέβαια το μπροστινό μας σκληρό δούλεψε καλά στην Jerez και έτσι είμαι σίγουρος ότι οι οδηγοί θα έχουν ανάλογα καλή αίσθηση και από το πίσω σκληρό της Bridgestone».
Για να δούμε λοιπόν πως θα ρυθμίσουν τις μοτοσυκλέτες τους οι ομάδες και οι οδηγοί σε σχέση με αυτό το λάστιχο και αν τελικά η Suzuki θα καταφέρει να κάνει τα λάστιχα να λειτουργήσουν όπως πρέπει, αφού οι δηλώσεις της ομάδας είναι ότι προς το παρών το πρόβλημά τους είναι ο τρόπος λειτουργίας των ελαστικών και ότι ακόμη δεν έχουν καταφέρει να πάρουν το καλύτερο από αυτά σε σχέση με τις άλλες ομάδες που φαίνεται ότι έχουν βρει τις ρυθμίσεις.

Τι θα γίνει με τα λάστιχα στο Mugello;
Ο γρήγορος και τεχνικός χαρακτήρας της πίστας στο Mugello είναι εξαιρετικά σκληρός για τα λάστιχα
Νέα 27/05/2009 - 11:26
Επόμενο άρθρο »
«Barca ole, Barca ole»
« Προηγούμενο άρθρο
O Stoner θα σταματήσει τον Rossi;
Σχετικά άρθρα
Πρωτοσέλιδο
-
MotoGP Portimão: Ποιος θα πάρει τα ηνία στην πίστα “rollercoaster”; -
Ο Zhan Xue παρουσιάζει την ZXMOTO στην EICMA επαναπροσδιορίζοντας το DNA των αγώνων -
Yamaha Tmax 25th Anniversary: ο Βασιλιάς γιορτάζει 25 χρόνια -
Νέα περιορισμένης παραγωγής BRABUS 1400 R SIGNATURE EDITION -
H Italjet εισάγει επαναστατικές τεχνολογίες με το DRAGSTER 459 TWIN και το ROADSTER.
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Marc MARQUEZ | SPA | 545 |
| 2 | Alex MARQUEZ | SPA | 413 |
| 3 | Marco BEZZECCHI | ITA | 291 |
| 4 | Francesco BAGNAIA | ITA | 286 |
| 5 | Pedro ACOSTA | SPA | 260 |
| 6 | Franco MORBIDELLI | ITA | 227 |
| 7 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 226 |
| 8 | Fermin ALDEGUER | SPA | 186 |
| 9 | Fabio QUARTARARO | FRA | 182 |
| 10 | Raul FERNANDEZ | SPA | 146 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Manuel GONZALEZ | SPA | 247 |
| 2 | Diogo MOREIRA | BRA | 245 |
| 3 | Aron CANET | SPA | 212 |
| 4 | Barry BALTUS | BEL | 205 |
| 5 | Jake DIXON | GBR | 190 |
| 6 | Daniel HOLGADO | SPA | 166 |
| 7 | Celestino VIETTI | ITA | 141 |
| 8 | Senna AGIUS | AUS | 133 |
| 9 | Albert ARENAS | SPA | 127 |
| 10 | David ALONSO | COL | 117 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 365 |
| 2 | Angel PIQUERAS | SPA | 251 |
| 3 | Maximo QUILES | SPA | 237 |
| 4 | David MUÑOZ | SPA | 197 |
| 5 | Joel KELSO | AUS | 183 |
| 6 | Alvaro CARPE | SPA | 183 |
| 7 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 163 |
| 8 | Taiyo FURUSATO | JPN | 140 |
| 9 | Ryusei YAMANAKA | JPN | 134 |
| 10 | Valentin PERRONE | ARG | 127 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
.jpg)









.png)

