• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τι θα γίνει με τα λάστιχα στο Mugello;
Ο γρήγορος και τεχνικός χαρακτήρας της πίστας στο Mugello είναι εξαιρετικά σκληρός για τα λάστιχα
Νέα 27/05/2009 - 11:26
H Bridgestone, για πρώτη φορά φέτος, θα έχει ίδιες επιλογές ελαστικών ως προς τις γόμες, για το μπροστινό και το πίσω ελαστικό όλων των οδηγών.

Συγκεκριμένα για Μπροστά: Medium, Hard και για Πίσω: Medium, Hard

Ο γρήγορος και τεχνικός χαρακτήρας της πίστας στο Mugello είναι εξαιρετικά σκληρός για τα λάστιχα, μάλιστα με αναμενόμενες θερμοκρασίες ασφάλτου στους 50ο Κελσίου. Έτσι μετά τη σκληρή γόμα για το μπροστινό που ήδη δοκιμάστηκε στην Jerez, τώρα θα είναι διαθέσιμη και η πίσω σκληρή γόμα που την έχουν δοκιμάσει μόνο στις χειμερινές δοκιμές. Μερικοί ίσως προτιμήσουν το δοκιμασμένο μεσαίο πίσω λάστιχο, αλλά θα πρέπει να προσέξουν το γεγονός ότι ο αγώνας αυτός με απόσταση 120.6 km είναι ο 2ος μεγαλύτερος του πρωταθλήματος και ο ένας από τους 2 που η μέση ωριαία ταχύτητα ξεπερνά τα 170kmh. Η πίστα είναι η 4η μεγαλύτερη σε μήκος στα 5.2km και το μόνο πρόβλημα των οδηγών του ΜotoGP είναι αρκετά σαμαράκια σε κάποια σημεία στα φρένα, που προέρχονται από τη χρήση της πίστας και από τα αυτοκίνητα.

Ο Tohru Ubukata – Bridgestone Motorsport – Manager Motorcycle Race Tyre Development, μας λέει για το Mugello: «μεγάλη ποικιλία από γρήγορες και αργές στροφές, η τεράστια ευθεία και υψηλή μέση ταχύτητα κάνουν το Mugello μια απαιτητική πίστα από τεχνική πλευρά και σκληρή για τα λάστιχα. Οι στροφές Arrabbiata, Scarperia και Bucine είναι πάρα πολύ σημαντικές για καλούς χρόνους και θεωρούμε ότι αυτή η πίστα είναι η σκληρότερη της περιόδου μέχρι αυτή τη στιγμή. Βέβαια το μπροστινό μας σκληρό δούλεψε καλά στην Jerez και έτσι είμαι σίγουρος ότι οι οδηγοί θα έχουν ανάλογα καλή αίσθηση και από το πίσω σκληρό της Bridgestone».

Για να δούμε λοιπόν πως θα ρυθμίσουν τις μοτοσυκλέτες τους οι ομάδες και οι οδηγοί σε σχέση με αυτό το λάστιχο και αν τελικά η Suzuki θα καταφέρει να κάνει τα λάστιχα να λειτουργήσουν όπως πρέπει, αφού οι δηλώσεις της ομάδας είναι ότι προς το παρών το πρόβλημά τους είναι ο τρόπος λειτουργίας των ελαστικών και ότι ακόμη δεν έχουν καταφέρει να πάρουν το καλύτερο από αυτά σε σχέση με τις άλλες ομάδες που φαίνεται ότι έχουν βρει τις ρυθμίσεις.

Επόμενο άρθρο »

«Barca ole, Barca ole»

« Προηγούμενο άρθρο

O Stoner θα σταματήσει τον Rossi;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA