• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
TREVIS 125
Νέα ιδέα μετακίνησης από την Daytona!
Νέα Αγοράς 27/03/2014 - 10:45

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Η Daytona με το νέο TREVIS 125 μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των scooters, παρουσιάζοντας ένα scooter με σχεδίαση ιδανική για την ελληνική αγορά:

 

Compact διαστάσεις

Μεγάλοι τροχοί

Προσιτή τιμή

Ποιότητα με την εγγύηση της Daytona motors

 

Το Trevis φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει στην πλέον δημοφιλή κατηγορία της ελληνικής αγοράς. Διαθέτει μεγάλο εμπρόσθιο τροχό 16” και οπίσθιο 14” αφήνοντας αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα για ένα jet κράνος. Προσφέρει επιθυμητά επίπεδα ασφάλειας και σταθερότητας, χάρη στα πίσω-εμπρός δισκόφρενα με διπίστονες δαγκάνες, τα σωληνάκια υψηλής πίεσης και την πίσω ανάρτηση με ρυθμιζόμενη προφόρτιση.  

 

Το Daytona Trevis 125, φοράει έναν τετράχρονο αερόψυκτο κινητήρα 125 κ.εκ. τροφοδοτούμενο από καρμπιρατέρ. Ιδανικό scooter για καθημερινή μετακίνηση, με compact διαστάσεις και εύκολο στο χειρισμό. 

 

Η σχεδίασή του είναι νεανική και φέρει μοντέρνα φωτιστικά σώματα, με ισχυρό προβολέα, και οπίσθιο φανό τεχνολογίας LED.  Ο λειτουργικός χαρακτήρας του scooter, αναδεικνύεται από το επίπεδο πάτωμα, το άγκιστρο αποσκευών που αυξάνει τη δυνατότητα φόρτωσης και την άνετη σέλα από καλής ποιότητας αφρώδες υλικό. Επιπλέον διαθέτει κεντρικό και πλαϊνό σταντ με διακόπτη λειτουργίας καθώς και διακόπτη ALARM.

 

Προτεινόμενη τιμή: 1.345€

 

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

TREVIS 125

 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ                                 1340 mm        

ΠΛΑΤΟΣ                                            700 mm          

ΜΗΚΟΣ                                                         2040 mm        

ΥΨΟΣ                                                 1130 mm

ΒΑΡΟΣ (ΣΤΕΓΝΟ)                                        106 kg

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ                          6,8 lit  

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΤΥΠΟΣ                                                           4Τ, 2V ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ                                    52,4mm  x 57,8mm

ΚΥΒΙΚΑ                                                        124,6 cc

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ                                   10,5 : 1

ΑΝΑΦΛΕΞΗ                                     C.D.I.

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ                         9 PS / 8000 rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ                                           8,6 Nm / 6500 rpm

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ                                  89 km / h

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ                                              ΚΑΡΜΠΙΡΑΤΕΡ       

ΚΑΥΣΙΜΟ                                         ΑΜΟΛΥΒΔΗ

ΕΚΚΙΝΗΣΗ                                       ΜΙΖΑ - ΜΑΝΙΒΕΛΑ

ΨΥΞΗ                                                 ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ

ΜΕΤΑΔΟΣΗ – ΣΑΣΜΑΝ                 ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ

ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ (CVT)

 

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

ΤΥΠΟΣ                                                           ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ ΧΩΡΟΔΙΚΤΥΩΜΑ     

ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟ                                  100/80-16       

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ                                 120/70-14       

ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΔΙΑΔΡΟΜΗ                    ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ - 80mm

ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ                                        ΜΟΝΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ 5 ΘΕΣΕΩΝ

ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟ                                         ΔΙΣΚΟΣ 240 mm

ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ                                                ΔΙΣΚΟΣ 205 mm

 

Επόμενο άρθρο »

O Adam Raga επιλέγει κράνος Hebo

« Προηγούμενο άρθρο

Αυτό είναι το νέο Tricity!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ