• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Στηρίζει Pedrosa η Honda που αλλάζει... νοοτροπία
«Αν δεν πάρουε το Πρωτάθλημα δεν θα φταίει ο Dani, αλλά η Honda», λέει ο ο αντιπρόεδρος του HRC, Shuhei Nakamoto...
Νέα 07/05/2009 - 10:40
Mέχρι προσφάτως η Honda, όταν έχανε το Πρωτάθλημα από αντίπαλο κατασκευαστή έριχνε τις ευθύνες στους αναβάτες της.

Τα στελέχη της είχαν -και ίσως έχουν ακόμα κάποια από αυτά-, την άποψη ότι η μοτοσυκλέτα είναι αυτή που μετράει υποβαθμίζοντας το ρόλο του αναβάτη.

Άλλωστε δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως αυτή η συγκεκριμένη νοοτροπία ήταν που «ξενέρωσε» τον Valentino Rossi, τον πείσμωσε και τον έκανε να θέλει να νικήσει την ομάδα με την οποία κυριάρχησε, μόνο και μόνο για να αποδείξει ότι -τουλάχιστον σε αυτό το σπορ- ο οδηγός μετράει περισσότερο.

Ακόμα και οι βράχοι όμως ...σπάνε. Απ' ότι φαίνεται κάποια υψηλόβαθμα στελέχη της Honda έχουν αρχίσει να αλλάζουν τρόπο σκέψης βλέποντας τα τελευταία χρόνια τη Yamaha και τη Ducati να έχουν το πάνω χέρι.

Στην εποχή των 800cc το... βαρύ πυροβολικό της Repsol Honda, o Dani Pedrosa, έχει νικήσει μόλις τέσσερις αγώνες, τη στιγμή που ο Stoner έχει 17 νίκες και o Rossi 14.

Τον τελευταίο καιρό οι φήμες θέλουν την Repsol να προσπαθεί να πάρει στην Honda τον Jorge Lorenzo στη θέση του Pedrosa αφού όπως λέγεται οι άνθρωποι του HRC δεν είναι ευχαριστημένοι από το γεγονός ότι παρά την υποστήριξη που του παρέχουν δεν έχει καταφέρει ακόμα να στεφθεί Πρωταθλητής.

Αυτά τα σενάρια έρχεται να ανατρέψει ο αντιπρόεδρος του HRC, Shuhei Nakamoto ο οποίος τόνισε πως η ομάδα στηρίζει τον Pedrosa και πως το πρόβλημα δεν είναι ο αναβάτης, αλλά η μοτοσυκλέτα η οποία δεν είναι ανταγωνιστική!

«O λόγος για τον οποίο ο Dani δεν μπορεί να πάρει το Πρωτάθλημα είναι ότι η μοτοσυκλέτα δεν είναι αρκετά καλή. Τα τελευταία δύο χρόνια η μοτοσυκλέτα μας δεν ήταν σε καλό επίπεδο και από το 800άρη μας λείπει κάτι. Η αίσθησή μου είναι ότι η RC212V δεν είναι αρκετά καλή για να κατακτήσει το Πρωτάθλημα, όχι ο αναβάτης. Ο Dani έχει τις δυνατότητες να στεφθεί Πρωταθλητής, αλλά προς το παρόν οι δυνατότητες της μοτοσυκλέτας δεν είναι αρκετές. Αν και το 2009 δεν καταφέρουμε να στεφθούμε Πρωταθλητές θα ευθύνεται η Honda γι' αυτό και όχι ο Dani», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Nakamoto.

Το βασικό πρόβλημα των RC212V είναι το πλαίσιο το οποίο δεν παρέχει στους αναβάτες το επίπεδο πρόσφυσης που θέλουν για να μπορέσουν να κοιτάξουν στα μάτια τις Yamaha M1 και την Ducati του Stoner. Συγκεκριμένα το πλαίσιο δεν συνεργάζεται καλά με το νέα γενιά ελαστικών της Bridgestone τα οποία έχουν πιο σκληρή δομή.

Για να λυθεί όμως τα προβλήματα θα πρέπει να υπάρχει επικοινωνία και συνεννόηση, ανάμεσα στους αναβάτες, τους μηχανικούς και τους τεχνικούς κάτι που απ' ότι φαίνεται δεν συμβαίνει στη Honda.

«Ας δούμε αν θα με ακούσουν έστω για μία φορά», έλεγε ο Pedrosa σε Ισπανούς δημοσιογράφους...

Tον τελευταίο καιρό πάντως η Honda έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου αρχής γενομένης από τον αγώνα του Motegi όπου ο Pedrosa τερμάτισε στην τρίτη θέση. Οι καλές εμφανίσεις συνεχίστηκαν στη Jerez, με τον Ισπανό να ανεβαίνει εκ νέου στο πόντιουμ τερματίζοντας δεύτερος.

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Bayliss στο Mugello για δοκιμές με τη Ducati!

« Προηγούμενο άρθρο

ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠAIΡΝΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ ΜotoGP;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ