• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέο BMW C Evolution
Παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση της Φρανκφούρτης
Νέα Αγοράς 11/09/2013 - 15:28

Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου - 100% ηλεκτρικού - BMW C Evolution έγιναν λίγες ώρες πριν την έναρξη της Έκθεσης Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη. Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο από τον Βαυαρό κατασκευαστή, φαίνεται ότι στοχεύει στην πρακτικότητα, με αυτονομία μπαταρίας στα 100 χιλιόμετρα και τελική ταχύτητα στα 120 χλμ/ώρα, που υπόσχονται να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπετε την καθημερινή σας μετακίνηση! Το νέο μοντέλο εντάσσεται στην καινούργια στρατηγική του Ομίλου BMW, που θέλει να μετατρέψει το τμήμα της Motorrad σε "κέντρο επάρκειας" (χρησιμοποιούν τον όρο "center of competency") όσον αφορά στην αστική μετακίνηση.

 

Πρόκειται για το τρίτο maxi scooter του Ομίλου και το πρώτο από τα πέντε νέα μοντέλα που περιμένουμε από τον Βαυαρό κατασκευαστή. Οι επιδόσεις του, όπως τις σημειώσαμε παραπάνω, είναι ικανοποιητικές για την πόλη, αλλά όχι για το κάτι παραπάνω. Στις επιταχύνσεις τα πράγματα βελτιώνονται, αφού σύμφωνα με τους Βαυαρούς, τα 0-50 χλμ./ώρα έρχονται σε 2,7 δλ. και για τα 0-100 χλμ./ώρα δεν χρειάζονται παραπάνω από 6,2 δλ. Όλα αυτά, χάρη στο υδρόψυκτο ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 15 ίππους, με τη μέγιστη ροπή να ανέρχεται στα 7,34 kgm. Η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να φορτιστεί πλήρως από οποιαδήποτε οικιακή πρίζα (220V/12A) σε τέσσερις περίπου ώρες.

 

Το ηλεκτρικό μοτέρ διαθέτει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας αλλά και σύστημα ανάκτησης ενέργειας (με το γκάζι κλειστό ή με τη χρήση των φρένων) που λειτουργεί σε τρία από αυτά (Road, Eco Pro και Dynamic). Στο μόνο πρόγραμμα όπου απενεργοποιείται και αφήνει το scooter να ρολάρει ελεύθερα χωρίς να το φρενάρει είναι το Sail. Τα Rοad και Dynamic είναι και τα πιο «δυναμικά», ενώ στο Eco Pro περιορίζεται η ισχύς προς όφελος της αυτονομίας. Τέλος, υπάρχει και όπισθεν που θα λύσει τα χέρια πολλών, ειδικά στη διαδικασία στάθμευσης! Η αλουμινένια υποδοχή για τις μπαταρίες του C Evolution καταλαμβάνει και το μεγαλύτερο μέρος μεταξύ των δύο τροχών του μοντέλου, με τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, ύψους 780 χλστ., να επαρκεί για τη μεταφορά τουλάχιστον ενός, ανοιχτού τύπου, κράνους . Το βάρος του μοντέλου ανέρχεται στα 265 κιλά.

 

Στον στάνταρ εξοπλισμό του C Εvolution ανήκουν τόσο το σύστημα ABS όσο και το Torque Control Assist (TCA), ενώ δεν θα πρέπει να παραλείψουμε να αναφερθούμε στην οθόνη - τεχνολογίας TFT - που προσφέρει πληθώρα πληροφοριών. Πέρα από την ταχύτητα, ο αναβάτης μπορεί να ενημερωθεί τόσο για τη μέση κατανάλωση (σε kWh/100χλμ), όσο και για πληροφορίες όπως τη συνολική κατανάλωση ενέργειας, την κατάσταση της μπαταρίας, τη μέση ταχύτητα, αλλά και τα εναπομείναντα χιλιόμετρα, βάσει του επιλεγμένου προγράμματος λειτουργίας. Τέλος, ο συνδυασμός του άσπρου (μη-μεταλλικού) χρώματος με το Electric green (πράσινο), συμβολίζει - σύμφωνα με την BMW - την ικανότητα του C Evolution να συνδυάζει άριστα τη φιλικότητα προς το περιβάλλον με τις δυναμικές επιδόσεις!

 

Επόμενο άρθρο »

Harley Davidson 500cc!

« Προηγούμενο άρθρο

Harley Davidson: Αλλάζει τα δεδομένα!

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ