• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΑΠΟΣΤΟΛΗ JEREZ: O Stoner εντυπωσιάζει και πάλι
Με έναν φοβερό χρόνο ο Αυστραλός κερδίζει τις εντυπώσεις (και την BMW M) κάνοντας "χατ-τρικ" στις φετινές δοκιμές
Νέα 29/03/2009 - 15:27
Άλλο ένα BMW σειράς M στο γκαράζ του Casey Stoner…

Με αρχηγική εμφάνιση το αστέρι της Ducati, Casey Stoner, σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στην επίσημη χρονομετρημένη διαδικασία, κυριολεκτικά διαλύοντας το συναγωνισμό, κάτι που πίστευε μόλις το 19,3% των αναγνωστών του site μας!

Το σκηνικό εξελίχθηκε με τους κανόνες του Stoner, όπως ακριβώς μας έχει συνηθίσει ο Αυστραλός. Χρειάστηκε μόλις τέσσερις γύρους για να ανέβει στην κορυφή της κατάταξης και να περιμένει στη συνέχεια καθισμένος στο Box της ομάδας του για την απάντηση από τους αντιπάλους του.

Όχι μόνο δεν πήρε απάντηση, αλλά μόλις αισθάνθηκε απειλή από τους Rossi και Lorenzo, ξαναμπήκε στην πίστα και “έσπασε” τα χρονόμετρα με χαρακτηριστική άνεση και διαφορά 0,719 του δευτερολέπτου από τον Rossi!
Η άτυπη αυτή pole position επιτεύχθηκε με την Desmosedisi GP9 να φοράει το carbon ψαλίδι, το οποίο δίνει σημαντικά καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση του πίσω τροχού / ελαστικού.
Έτσι ο Casey Stoner, πρόσθεσε στην κατοχή του το τέταρτο συνολικά BMW, από τον θεσμό του BMW M Award.

Ο βασικός του αντίπαλος, o Rossi, δεν πρόλαβε να αντιδράσει, καθώς τη στιγμή που φόρεσε το τελευταίο του πίσω ελαστικό, βγήκε κόκκινη σημαία στην πίστα – λόγω ενός άσχημου high-siding του James Toseland που τον έστειλε αναίσθητο στο ιατρικό κέντρο της πίστας, οπότε ο «δόκτωρ» ξαναμπήκε στα pits.
Με την πράσινη σημαία και οι δυο αναβάτες της Fiat Yamaha όρμηξαν και πάλι στην πίστα (μαζί και ο Stoner που τότε σημείωσε το 1:38!), όμως η εμφάνιση της βροχής 5 λεπτά πριν την πτώση της καρό σημαίας, έθεσε σε πρόωρη λήξη τη χρονομετρημένη διαδικασία και ακύρωσε τις όποιες προθέσεις για απάντηση από τους δύο οδηγούς με τις μπλε – άσπρες μοτοσυκλέτες.

Τις εντυπώσεις κέρδισε τόσο ο Loris Capirossi με την 3η θέση του – μαζί με τον team mate του Vermeulen έδειξαν ανταγωνιστικοί εδώ στη Jerez, όσο και ο Mika Kallio, ο οποίος καθόλη τη διάρκεια του διημέρου κινήθηκε αθόρυβα ανεβαίνοντας τελικά στην 6η θέση της επίσημης χρονομέτρησης.

Σύμφωνα με τους φετινούς κανονισμούς των MotoGP, κατά τη διάρκεια του διημέρου των IRTA Test της Jerez, κάθε αναβάτης χρησιμοποίησε μόνο επτά ζευγάρια σλικ ελαστικών της Bridgestone.

MotoGP – Οι χρόνοι του BMW M Award
1. Casey Stoner (Ducati) – 1’38”646 (13 γύροι)
2. Valentino Rossi (Yamaha) – 1’39”365 (16)
3. Loris Capirossi (Suzuki) – 1’39”757 (15)
4. Jorge Lorenzo (Yamaha) – 1’39”829 (21)
5. Chris Vermeulen (Suzuki) – 1’39”848 (13)
6. Mika Kallio (Ducati) – 1’40”149 (14)
7. Andrea Dovizioso (Honda) – 1’40”168 (17)
8. Sete Gibernau (Ducati) – 1’40”228 (9)
9. Toni Elias (Honda) – 1’40”266 (17)
10. Colin Edwards (Yamaha) – 1’40”305 (17)
11. Nicky Hayden (Ducati) – 1’40”401 (14)
12. Marco Melandri (Hayate) – 1’40”405 (18)
13. Randy De Puniet (Honda) – 1’40”646 (18)
14. Yuki Takahashi (Honda) – 1’40”814 (18)
15. Alex De Angelis (Honda) – 1’40”869 (15)
16. James Toseland (Yamaha) – 1’41”425 (10)
17. Vittoriano Guareschi (Ducati) – 1’41”485 (10)
18. Niccolò Canepa (Ducati) – 1’41”551 (13)
19. Kosuke Akiyoshi (Honda) – 1’42”206 (9)

Επόμενο άρθρο »

Η FIM απαγόρευσε στην ΚΤΜ να χρησιμοποιήσει KERS

« Προηγούμενο άρθρο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ JEREZ IRTA TEST: Λίγο πριν την επίσημη χρονομέτρηση

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA