• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Jerez Test: Χρόνο-ρεκόρ ο Hayden!
Χαμόγελα στη Ducati, δυνατός ο Melandri κι η BMW
Νέα 30/11/2012 - 12:58

Μπορεί εν τέλει ο Andrea Dovizioso να μη βγήκε από το γκαράζ της ομάδας, συνεχίζοντας να πονά στο λαιμό του, ωστόσο η Ducati έχει λόγο να χαμογελά χάρη στον ομόσταυλό του, Nicky Hayden. Τη δεύτερή του ημέρα στην πίστα της Jerez, ο Αμερικανός άσος σημείωσε με τη Desmosedici του χρόνο στο 1.40.090 που είναι και ο ταχύτερος που έχει πετύχει οποιοσδήποτε αναβάτης Ducati στη συγκεκριμένη πίστα φέτος!

 

Στο GP της Jerez, ο Hayden είχε πετύχει καλύτερο χρόνο στο 1.41.363, ενώ στις κατατακτήριες κατέβηκε στο 1.40.563, ολοκληρώνοντας στη 3η θέση. Το ίδιο Σ/Κ, ο Valentino Rossi είχε καλύτερο χρόνο στο 1.41.060, ενώ στις κατατακτήριες δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τη 13η θέση, με χρόνο στο 1.42.961. Εκείνο το Σ/Κ μπορεί ο καιρός να μην ήταν ο καλύτερος δυνατός, ωστόσο και χτες τα πράγματα δεν ήταν ιδανικά για τους αναβάτες.

 

Ο ήλιος ήταν παρόν, ωστόσο η ψηλότερη θερμοκρασία που έφτασε η άσφαλτος ήταν μόλις στους 21οC. Με τέτοιες θερμοκρασίας τα ελαστικά της Bridgestone δεν ζεστάθηκαν γρήγορα κάτι που αποδεικνύει και η πτώση του Hayden στην 3η στροφή, ενώ πίεζε για ακόμα καλύτερο χρόνο. Ο άσος της Ducati δεν έπαθε τίποτα και απέστρεψε στην πατρίδα του κανονικά. Να σημειώσουμε όμως, ότι ο χρόνος του Nicky επιτεύχθηκε με το πλαίσιο που είχε στη διάθεσή του, στο τελευταίο κομμάτι της σεζόν, και όχι με το νέο που δοκίμασε!

 

Σήμερα το τεστ συνεχίζεται με τους Iannone και Pirro, με τον πρώτο να παρουσιάζεται βελτιωμένος χτες και να σημειώνει καλύτερο χρόνο στο 1.40.989, ολοκληρώνοντας μάλιστα 72 γύρους! Λίγο πιο πίσω, με σχεδόν 3/10 διαφορά, βρέθηκε ο νέος δοκιμαστής της ομάδας.

Στο “μέτωπο” των SBK, με την Aprilia και την Kawasaki να έχουν αποχωρήσει, ο Melandri ήταν αυτός που ξεχώρισε πάνω στη BMW του. Ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 250cc, σημείωσε χρόνο στο 1.40.816 με τη μαλακή γόμα ελαστικών. Η BMW πειραματίστηκε με μπροστινό πιρούνι της Ohlins (48χιλ), από το MotoGP, με τη γερμανική εταιρεία να χρησιμοποιεί την περασμένη σεζόν 42 χιλ. Παράλληλα δοκίμασαν και διάφορες ανακατανομές βάρους για να βελτιώσουν την αίσθηση του μπροστινού, το οποίο και ευθύνεται για τις αρκετές πτώσεις του Ιταλού αναβάτη προς το τέλος της σεζόν.

 

Τα αποτελέσματα της Πέμπτης:

 

MotoGP: 1.Hayden (Usa-Ducati) 1'40”090 (61); 2. Iannone (Ita-Ducati) 1'40”989 (72); 3. Pirro (Ita-Ducati) 1'41”265 (66); 4. Aoyama (Gia-BQR) 1'41”975 (57); 5. Barbera (Spa-BQR) 1'42”507

 

SBK: 1.Melandri (Ita-Bmw) 1'40”816 (50); 2.Checa (Spa-Ducati) 1'41”840 (58); 3. Davies (Gb-Bmw) 1'42”716 (70); 4. Badovini (Ita-Ducati) 1'44”529 (64)


STK: 1. Neukirchner (Ger-Ducati) 1'44”426 (56); 2. Canepa (Ita-Ducati) 1'45”256 (28); 3. La Marra (Ita-Ducati) 1'45”526 (57)

 

Επόμενο άρθρο »

Γενέθλια στο χειρουργείο ο Bradl

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez: Οι χρόνοι μέχρι το μεσημέρι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα