• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Triumph Bonneville και Bonneville SE 2009
Bonneville: ο θρύλος συνεχίζεται
Νέα Αγοράς 26/02/2009 - 10:52
Triumph Bonneville και Bonneville SE 2009:

σύνοψη βασικών χαρακτηριστικών
* Τα πιο ευκολοδήγητα Bonneville μέχρι σήμερα
* Χαμηλήσέλακαιελαφρύςχειρισμός
* Χυτές ζάντες και στυλ δεκαετίας ‘70
* Καθαρόςκαιαποδοτικόςψεκαστόςκινητήρας
* Αναβαθμίσεις σε όλη τη σειρά ModernClassics


Bonneville:ο θρύλος συνεχίζεται
Πενήντα χρόνια αφότου τα πρώτα Bonneville έγιναν οι μοτοσικλέτες που όλοι ήθελαν να έχουν, τα Bonneville του 2009 φέρνουν το θρύλο σε μια ολόκληρη νέα γενιά αναβατών που θέλουν να δηλώσουν διαφορετικοί χωρίς να τρέχουν πίσω από τη μάζα.
Το σύμβολο της Χρυσής Εποχής του Βρετανικού Μοτοσικλετισμού είναι ακόμα σήμερα ο ακρογωνιαίος λίθος της γκάμας, στη νέα Χρυσή Εποχήτης Triumph – μια περίοδος εκτεταμένης ανάπτυξης που βρήκε την εταιρία να φτάνει τις 50,000 μοτοσικλέτες το 2008.

Τα σύγχρονα Bonneville δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση αντίγραφα των θρυλικών μοτοσικλετών του ’60 και του ‘70. Αντίθετα το Bonnie του σήμερα έχει εξελιχθεί σε ένα άκρως μοντέρνο roadster με κλασσικό ντηζάιν και εξαιρετική πρακτικότητα.

Πράγματι, ο απώτερος σκοπός της σχεδιαστικής ομάδας που δούλευε πάνω στο Bonneville ήταν το να κάνει μία ήδη εύκολη μοτοσικλέτα ακόμα πιο προσιτή, με το συνολικό αποτέλεσμα να είναι ακόμα καλύτερο από τις επιμέρους αλλαγές. Το αποτέλεσμα αυτό είναι μια μοναδική μοτοσικλέτα που διαπρέπει τόσο σον ανοιχτό δρόμο όσο και στην πόλη.
Η ευκολία οδήγησης του το κάνει μια άριστη επιλογή τόσο γιατους νέους όσο και για τους έμπειρους αναβάτες. Με ύψος σέλας 740 χιλ. και ευέλικτη συμπεριφορά, το Bonneville προσφέρει εμπειρία που συναρπάζει χωρίς να φοβίζει.

Επιπρόσθετα με το στάνταρ Bonneville, η Triumph παρουσιάζει και μια έκδοση SE υψηλότερων προδιαγραφών. Το SE είναι εξοπλισμένο με βουρτσισμένα καπάκια κινητήρα και χρωμιωμένα σήματα ρεζερβουάρ σε αντίθεση με τον κλασσικό μαύρο κινητήρα και τα τυπωμένα σήματα ρεζερβουάρ του στάνταρ μοντέλου. Το SE επίσης διαθέτει στροφόμετρο ως στάνταρ και έρχεται με την επιλογή μιας ιδιαίτερης διχρωμίας.
Το BonnevilleT100 με το στυλ της 10ετίας του ’60 παραμένει στη γκάμα και επωφελείται από μια σειρά αλλαγών σε λεπτομέρειες και χρώματα για το 2009.

Προχωρώντας μαζί με τους καιρούς
Η ιστορία του Bonneville πάει πίσωστο 1959, τότε που η Triumph παρουσίασε την πιο σπορ μοτοσικλέτα της εποχής.

 Έχοντας πάρει το όνομά της προς αναγνώριση των ρεκόρ της Triumph στην πίστα BonnevilleSaltFlats στην Γιούτα των ΗΠΑ, το πρώτο Bonneville ήταν ουσιαστικά μια έκδοση 46 ίππων με διπλά καρμπιρατέρ του T110 Tiger.

Το Bonneville έγινε γρήγορα η μοτοσικλέτα που όλοι ήθελαν να έχουν και συνδύαζε τις υψηλές επιδόσεις και την ωραία εμφάνιση με την επιτυχία στους αγώνες. Το Bonneville υιοθετήθηκε ως η μοτοσικλέτα του ροκ κινήματος της Μεγάλης Βρετανίας και έγινε το café racer που αναζητούσε τις απόλυτες επιδόσεις στο δρόμο. Το κορυφαίο αυτό μοντέλο της Triumph έγινε το δίτροχο αστέρι της πολυτάραχης δεκαετίας του ‘60, και είναι αναπόσπαστο κομμάτι της Βρετανικής κουλτούραςτόσο όσο το Μίνι, το διπλό λεωφορείο, η Twiggyκαι η μίνι φούστα.

Με την πάροδο των χρόνων το Bonneville εξελίχθηκε αλλά πάντα παρέμενε ένα γνήσιο σύμβολο του Βρετανικού μοτοσικλετισμού. Το στυλ του άλλαξε σύμφωνα με τους καιρούς, από τη λεπτοκαμωμένη πρώτη μοτοσικλέτα σε πιο πρακτικά και κλασσικά σχέδια προς τα τέλη της δεκαετίας του ’60 και τις αρχές της δεκαετίας του ‘70. Οι κινητήρες, πάντα στην παραδοσιακή δικύλινδρη εν σειρά διάταξη της Triumph, αυξήθηκαν σε χωρητικότητα από 650 κ.εκ. σε 750 κ.εκ. και ενσωμάτωσαν νέες τεχνολογίες. Συστήματα όπως δισκόφρενα, μίζες, χυτές ζάντες και οκταβάλβιδες κεφαλές εμφανίστηκαν επάνω στα Bonneville, καθώς μεταμορφώνονταν από μια ‘φτιαγμένη’ και όχι και πολύ πρακτική μοτοσικλέτα σε μια πολύ χρηστική παραδοσιακή μοτοσικλέτα. Πράγματι, ένα απότα τελευταία Bonneville που βγήκαν από το παλιό εργοστάσιο του Meriden ήταν μια μοτοσικλέτα με τουριστικό προσανατολισμό γνωστή ως Executive, που ερχόταν με smokedpaintschemes της περιόδου και με εργοστασιακά τοποθετημένα το φέρινγκ και τις αποσκευές.

Αναγέννηση
Όταν η προηγούμενη εταιρία Triumph χρεοκόπησε και το εργοστάσιο του Meriden έκλεισε, ο νέος ιδιοκτήτης JohnBloor έδωσε την άδεια κατασκευής των Bonneville σε μια εταιρία που ονομαζόταν RacingSpares, η οποία παρήγαγε 1,200 μοτοσικλέτες μεταξύ του 1985 και του 1988. Όταν όμως η Triumph επανιδρύθηκε το 1990, φαινόταν ότι δεν υπήρχε πια χώρος για το Bonneville. Με τη νέα γκάμα να βασίζεται πάνω σε εξελιγμένους τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες, ο παρωχημένος πλέον αερόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Αυτό όμωςδεν έμελλε να είναι και το τέλος της ιστορίας του Bonneville…

Το 2001, η νέα Triumph με έδρα το Hinckley αναβίωσε το Bonneville με έναν κλασσικού στυλ δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 61 ίππων και 790 κ.εκ., ως φόρο τιμής στις μοτοσικλέτες του ‘60. Αυτή η νέα μοτοσικλέτα δεν προοριζόταν να γίνει ένα ακριβές αντίγραφο των παλιών μοτοσικλετών, αλλά μια ολοκληρωτικά μοντέρνα μοτοσικλέτα με παραδοσιακό στυλ που υιοθετούσε όλα εκείνα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά για τα οποία το Bonneville ήταν διάσημο.

Η νέα μοτοσικλέτα αποδείχθηκε άμεση επιτυχία για όλες τις κατηγορίες αναβατών. Δεν ήταν απλά μια μοτοσικλέτα μόνο για παλιούς αναβάτες που ήθελαν να αναβιώσουν το παρελθόν ή για αναβάτες του παρελθόντος που ήθελαν μια ‘πραγματική’ μοτοσικλέτα. Ήταν επίσηςμια μοτοσικλέτα που απευθυνόταν σε νέους αναβάτες που έψαχναν για μια απλή καθημερινή μοτοσικλέτα καθώς και για άτομα που τους ενδιαφέρει το ντηζάιν και τους αρέσει το αυθεντικό στυλ της Triumph.

Είναι γεγονός ότι τα Bonneville του Hinckley έχουν αποδειχθεί δημοφιλή ανάμεσα στις διάσημες προσωπικότητες όλα αυτά τα χρόνια, με ονόματα από το μουσικό χώρο όπως η Pink και η AlanisMorrisette και αστέρια του Hollywood όπως οι GeorgeClooney, NicolasCage και EwanMcGregor να διαλέγουν το βρετανικό δικύλινδρο, συνεχίζοντας τη μόδα των δεκαετιών του ’60 και του ‘70 που είχε βρει πολλούς αστέρες του Hollywood να καβαλάνε Bonneville.

Όπως πάντα το Bonneville του Hinckley συνέχισε να εξελίσσεται. Για το 2005, η έκδοση T100 εξοπλίστηκε με ένα μεγαλύτερο κινητήρα 865 κ.εκ., με αυξημένη διάμετρο κατά 4 χιλ. (από 86 σε 90 χιλ.) – αυτό το σύνολο θα υιοθετούταν πλέον από όλη τη σειρά ModernClassics της Triumph, συμπεριλαμβανομένων και των Bonneville του 2009.

Ο εξελιγμένος ηλεκτρονικός ψεκασμός, απαραίτητος για τον περιορισμό των καυσαερίων και για βέλτιστη κατανάλωση, παρουσιάστηκε στη γκάμα του 2007 συνεχίζοντας την εξέλιξη του Bonneville ως το roadster του σήμερα.

Η δουλειά επάνω στα τελευταία Bonneville ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2006, με σκοπό οι νέες μοτοσικλέτες να διατηρηθούν ίδιες με τα μοντέλα του 2008 από μηχανικής απόψεως, αλλά σε νέα πακέτα που θα κάνει τις μοτοσικλέτες πιο ευκολοδήγητες, ειδικά για τους καινούργιους και τους κοντότερους αναβάτες, καθώς και για τον αυξανόμενο αριθμό νέων σε ηλικία αναβατών που υιοθετούν το Bonneville ως καθημερινό μέσο μετακίνησης.

Ένα 18μηνο πρόγραμμα δοκιμών του πλαισίου ξεκίνησε τον Μάιο του 2007 και το αποτέλεσμα ήταν μια μοτοσικλέτα με φρέσκια εμφάνιση και εντελώς νέα χαρακτηριστικά, η οποία όμως διατηρούσε τα στοιχεία που έκαναν το Bonneville τόσο δημοφιλές παγκοσμίως.

Η μαζική παραγωγή των Bonneville του 2009 ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2008 και οι μοτοσικλέτες αναμένεται να βρίσκονται σε όλα τα καταστήματα Triumph παγκοσμίως μέχρι τον Μάρτιο του 2009.

Κλασσικό στυλ, μοντέρνα τεχνολογία
Η σχεδιαστική ομάδα της Triumph θεώρησε πολύ σημαντικό να διατηρήσει την απλή κλασσική εμφάνιση που έχει καταστήσει το Bonneville τόσο δημοφιλές από το 2001 και ύστερα.

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 865 κ.εκ. βρίσκεται στη καρδιά του σχεδίου. Διαθέτοντας παραδοσιακό στυλ, με μόνο ένα μικρό ψυγείο λαδιού να προδίδει το ότι η μοτοσικλέτα είναι σύγχρονη, ο κινητήρας αυτός αποτελεί την επιτομή του πως θα έπρεπε να μοιάζει ένας ‘πραγματικός’ κινητήρας μοτοσικλέτας.

Ενώ το αρχικό Bonneville 1959 χαρακτηριζόταν από τα ‘διψασμένα’ για καύσιμο διπλά καρμπιρατέρ, το σύστημα των νέων Bonneville του 2009 έρχεται καθαρά από τον 21ο αιώνα – παρότι είναι καμουφλαρισμένο σε ένα παραδοσιακό πακέτο.

Για να διατηρηθεί η κλασική εμφάνιση του Bonneville, ο μοντέρνος ψεκασμός πολλαπλών σημείων κλειστού κυκλώματος έχει μεταμφιεστεί ώστε να δείχνει σαν παραδοσιακό σύστημα διπλών καρμπιρατέρ. Το εξελιγμένο σύστημα, σχεδιασμένο σε συνεργασία με την Keihin και ρυθμισμένο στο εργοστάσιο από την εξειδικευμένη στους ψεκασμούς ομάδα της Triumph, μετράει τη θερμοκρασία και την πίεση του αέρα, την ταχύτητα του κινητήρα και τη θέση του γκαζιού ώστε να υπολογίσει το τέλειο μείγμα καυσίμου και τους χρόνους ανάφλεξης. Ως αποτέλεσμα, το τελευταίο Bonneville αποδίδει μεταξένια εύχρηστη δύναμη με εύκολη εκκίνηση και απαλή λειτουργία, ακόμα και όταν είναι κρύο.

Η ομάδα μηχανικών της Triumph φρόντισε ώστε τα Bonneville να είναι όσο το δυνατό πιο ‘καθαρά’ και οικονομικά σε κατανάλωση. Οι ψεκαστοί αυτοί κινητήρες είναι πέντε φορές πιο καθαροί από τους αντίστοιχους με καρμπιρατέρ και πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 3. Το σύστημα προσφέρει επίσης καλύτερη κατανάλωση από αυτό των καρμπιρατέρ σε μεικτή χρήση και σε χρήση πόλης, ενώ το δευτερεύων σύστημα ψεκασμού αέρα (SAI), μαζί με τους προ-καταλύτες στους λαιμούς των εξατμίσεων και τον τριοδικό καταλύτη βοηθούν στη μείωση της εκπομπής των ρύπων.

Πλαίσιο
Εκπληρώνοντας το στόχο να γίνουν πιο εύχρηστα, τα νέα Bonneville διαθέτουν μια καλοσχεδιασμένη σέλα που απέχει μόλις 740 χιλ. από το έδαφος. Επιπρόσθετα με το νέο μειωμένο ύψος, το σχήμα της στάνταρ σέλας σχεδιάστηκε ώστε να επιτρέπει στον αναβάτη να βάζει τα πόδια του στο έδαφος με ευκολία, ενώ το μαλακό υλικό έχει επιλεχθεί με σκοπό την αυξημένη άνεση για οδηγό και συνοδηγό στα μακρινά ταξίδια. Μια σειρά από σέλες υπάρχει επίσης στην γκάμα των αξεσουάρ οι οποίες βοηθούν τον αναβάτη να καλύψει επακριβώς τις ανάγκες του (δείτε το κομμάτι των αξεσουάρ για πλήρεις λεπτομέρειες).

Συνεχίζοντας διαδικασία μεγιστοποίησης της άνεσης και της ευχρηστίας, το Bonneville διαθέτει νέο τιμόνι που είναι πιο κοντά στον κορμό του αναβάτη, παρέχοντας μια πιο άνετη θέση οδήγησης με καλύτερη ορατότητα προς τους καθρέφτες. Το φιλικό προς τον αναβάτη αυτό πακέτο συμπληρώνει ο ελαφρύς συμπλέκτης με μανέτα που ρυθμίζεται σε τέσσερις θέσεις.

Οι νέες επτάκτινες χυτές ζάντες ελαφριού κράματος προσφέρουν σημαντική μείωση του μη αναρτώμενου βάρους σε σύγκριση με τα προηγούμενα Bonneville και συνεισφέρουν δραματικά στην ευελιξία, όπως και το χαμηλότερο ύψος. Οι νέοι τροχοί μαζί με τα κοντύτερα φτερά οδηγούν στην απώλεια βάρους σχεδόν 8.5 κιλών. Σε συνδυασμό με τα σπορ τελικά εξατμίσεων σε σχήμα ‘μεγαφώνου’, οι τροχοί στο στυλ της δεκαετίας του ’80 εξελίσσουν το Bonneville σε μια μορφή που μπορεί και να είχε πάρει αν η προηγούμενη εταιρία δεν έκλεινε το 1983.

Το Bonneville του 2009 χρησιμοποιεί τον ίδιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με το απερχόμενο μοντέλο αλλά το μπροστινό Kayaba 41 χιλ. και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ με παραδοσιακή εμφάνιση δίνουν μια στιβαρότητα την οποία μόνο να ονειρευτεί θα μπορούσε κάποιος τις ‘παλιές μέρες’. Ο συνδυασμός της επανασχεδιασμένης ανάρτησης και των ελαφρύτερων τροχών έχει μεταμορφώσει την οδική συμπεριφορά, κάνοντας το νέο Bonneville να είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση και να εμπνέει εμπιστοσύνη στις στροφές.

 Το Bonneville έρχεται με ελαστικά Metzeler ως στάνταρ, με το 110/70 R17 MEZ4 εμπρός και το 130/80 R17 πίσω. Το Bonneville έχουν αναλάβει να σταματούν μοντέρνοι πλευστοί δίσκοι με διπίστονες δαγκάνες, διαμέτρου 310 χιλ. εμπρός και 255 χιλ. πίσω. Το εμπρός δισκόφρενο έχει έναν ιδιαίτερο σχεδιασμό, ενώ η μανέτα του εμπρός φρένου είναι ρυθμιζόμενη για βελτιωμένη εργονομία.

Bonneville T100
Φέρνοντας μια πινελιά της δεκαετίας του ‘60 στη γκάμα των Bonneville, το T100 συνεχίζει για το 2009 με μια σειρά από αλλαγές στις λεπτομέρειες.

Χρησιμοποιώντας την ίδια αρχιτεκτονική με τα Bonneville και BonnevilleSE, το T100 επαναφέρει το στυλ του τέλους της δεκαετίας του ’60 που θεωρείται από πολλούς ως το ζενίθ του κλασικού βρετανικού μοτοσικλετιστικού ντηζάιν. Η δίχρωμη βαφή, οι κλασσικές ακτινωτές ζάντες (19” εμπρός και 17” πίσω) και οι εξατμίσεις στυλ ‘peashooter’ δίνουν το look της περιόδου και δημιουργούν αυθεντική μοτοσικλετιστική εμπειρία στον αναβάτη του σήμερα.

Το BonnevilleT100 του 2009 έχει υποστεί κάποιες αλλαγές στις λεπτομέρειες. Οι αναβαθμίσεις και οι αλλαγές για το 2009 περιλαμβάνουν τις λαστιχένιες φισούνες πιρουνιού ως στάνταρ (διαθέσιμες ως αξεσουάρ μέχρι πρότινως), τα νέα καβαλέτα τιμονιού, τα επανασχεδιασμένα μαρσπιέ και το μαύρο φινίρισμα στο περίβλημα των οργάνων.

Επιπρόσθετες πινελιές που βοηθούν το T100 να ξεχωρίσει είναι τα χρωμιωμένα καπάκια κινητήρα, τα λαστιχένια προστατευτικά ρεζερβουάρ και τα παραδοσιακά χρωμιωμένα σήματα ρεζερβουάρ. Για να γιορτάσει τη χρυσή επέτειο του ονόματος Bonneville, η Triumph παρουσίασε επίσης μια περιορισμένης παραγωγής 650 αριθμημένων κομματιών έκδοση, την T100 50th Anniversary Edition. Αυτές οι μοτοσικλέτες, που έχουν ήδη πουληθεί, είναι βαμμένες με ένα μοναδικό συνδυασμό MeridenBlue/ExoticOrange ο οποίος μιμείται την έκδοση του 1959 , με ειδικά γραφικά και χρωμιωμένο καπάκι εκκεντροφόρου. Οι περιορισμένης παραγωγής μοτοσικλέτες είναι όλες μοναδικά αριθμημένες και συνοδεύονται από πιστοποιητικά αυθεντικότητας υπογεγραμμένα από τον JohnBloor, ιδιοκτήτη και πρόεδρο της TriumphMotorcyclesLimited.

Aξεσουάρ
Τα αξεσουάρ αποτελούσαν ανέκαθεν κομμάτι της εμπειρίας Bonneville και η Triumph εξέλιξε μια συναρπαστική σειρά νέων προϊόντων ειδικά για τα Bonneville του 2009. Δίνει έτσι τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να κάνουν τις μοτοσικλέτες τους πιο προσωπικές σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες τους.

Για ενίσχυση της πρακτικότητας υπάρχουν δύο νέα παρμπρίζ ταχείας απασφάλισης. Η νέα σειρά δερμάτινων βαλιτσών και tankbag προσφέρει σημαντική χωρητικότητα αποσκευών τόσο για τις καθημερινές ανάγκες όσο και για το μακρινό ταξίδι.

Μια εκτεταμένη σειρά από σέλες δίνει στους αναβάτες τη δυνατότητα να προσωποποιήσουν το Bonneville τους σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Οι επιλογές περιλαμβάνουν σέλες σε διάφορα χρώματα, μια άνετη σέλα τζελ και τις πολυτελείς σέλες ‘Alcantara’ και ‘KingandQueen’.

 Για ιδιοκτήτες που αποζητούν έξτρα απόδοση, μειωμένο βάρος και βελτιωμένη εμφάνιση, η συνεργασία της Triumph με την ιταλική εξειδικευμένη εταιρία Arrow τους προσφέρει δύο εξαιρετικά ολόκληρα συστήματα εξατμίσεων δύο-σε-ένα ή δύο-σε-δύο.

Η εκτεταμένη σειρά αξεσουάρ του Bonneville ενισχύεται από διάφορα διακοσμητικά που περιλαμβάνουν χρωμιωμένα μέρη υψηλής ποιότητας, όπως καπάκια κινητήρα και προστατευτικά κάγκελα. Για πλήρη λίστα των αξεσουάρ παρακαλώ επισκεφθείτε το www.triumphmotorcycles.com, όπου το πρόγραμμα CreateMyTriumph μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε να εξοπλιστεί εικονικά η μοτοσικλέτα με Γνήσια Αξεσουάρ Triumph. Το τελικό αποτέλεσμα φαίνεται σε μια εικόνα υψηλής ανάλυσης που μετά μπορεί να εκτυπωθεί ή να χρησιμοποιηθεί ως αρχείο.

Modern Classics
Τα Bonneville, BonnevilleSE και BonnevilleT100 του 2009 είναι μέρος της γκάμας ModernClassics της Triumph, μια γκάμα μοτοσικλετών με παραδοσιακή εμφάνιση που είναι εξοπλισμένες με παραλλαγές του γνωστού δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα 865 κυβικών.

Με την ιπποδύναμη των 70 ίππων, το Thruxton είναι το πιο σπορ από τη σειρά των ModernClassics. Εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά που ήταν βασισμένα στο Bonneville –κατασκευασμένα σε μικρούς αριθμούς ανάμεσα στο 1964 και το 1965 (τα οποία με τη σειρά τους πήραν την ονομασία τους από τις μεγάλες επιτυχίες της Triumph στην πίστα Thruxton της Βρετανίας) το Thruxton προσφέρει μια αυθεντική εμπειρία café racer με σύγχρονη απόδοση και αξιοπιστία.

Από την άλλη μεριά, το χρηστικό Scrambler είναι βασισμένο στα εκτός δρόμου μηχανήματα των αναβατών εντούρο της δεκαετίας του ’60. Το ξεγυμνωμένο αυτό μηχανάκι ξυπνάει αναμνήσεις από την αξέχαστη σκηνή με τον SteveMcQueen στην ταινία ‘Η Μεγάλη Απόδραση’, με τον στρόφαλο των 270 μοιρών να δίνει μια διαφορετική άποψη του κινητήρα των 865 κ.εκ., αποδίδοντας ακόμα περισσότερη δύναμη χαμηλά και εθιστικό ήχο.

Επόμενο άρθρο »

Η ΝΕΑ KTM990SMT

« Προηγούμενο άρθρο

TRIUMPH TIGER 1050 S.E.

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ