• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Ezpeleta μιλά για MotoGP και SBK
Τι θα φέρει η συνύπαρξη των 2 Πρωταθλημάτων;
Νέα 12/10/2012 - 14:09

Την περασμένη εβδομάδα σας ενημερώναμε για την συνύπαρξη του MotoGP και των SBK, υπό την εποπτεία της Dorna, με τον Flammini να ισχυρίζεται ότι τα δυο Πρωταθλήματα θα παραμείνουν ξεχωριστά, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι επαφίεται στην Dorna, πια, η διαχείρισή τους. Στο Motegi, στον 15o Γύρο Πρωταθλήματος, άνοιξε τα χαρτιά του και ο Carmelo Ezpeleta, εξηγώντας πως έχει η κατάσταση και τονίζοντας ότι τα 2 Πρωταθλήματα θα συνεχίσουν με την δική τους ταυτότητα! Παράλληλα, όπως μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω, στην συνέντευξη Τύπου που έδωσε ο Πρόεδρος της Dorna, ανέλυσε και τους λόγους που οι δυο άμεσοι αντίπαλοι, θα βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη!

 

«Ο λόγος αυτής της συνέντευξης Τύπου, όπως όλοι σας γνωρίζετε, είναι ότι την περασμένη εβδομάδα ανακοινώθηκαν από την Bridgepoint, την μητρική εταιρεία της Infront Sports & Media και Dorna, οι αποφάσεις για την τελευταία και την Infront Motorsports, που διαχειρίζεται τα Superbikes. Λίγο πριν από έναν χρόνο περίπου, η Bridgepoint, ο μεγαλύτερος μέτοχος της Dorna Sports, εξαγόρασε την Infront Sports & Media. Από εκείνη την στιγμή, είχαμε αρκετές συναντήσεις με την Infront Motorsports σε μια προσπάθεια να προσαρμόσουμε τους τεχνικούς κανονισμούς και των δυο Πρωταθλημάτων…

 

Πέρυσι είχαμε αρκετές συναντήσεις, πρώτα στην Μαδρίτη, μετά στην Ρώμη, στην συνέχεια στο Παρίσι και τέλος στο Donington, προσπαθώντας να προσαρμόσουμε τους κανονισμούς… και αυτό ήταν αδύνατον! Έτσι, η τελική απόφαση της Bridgepoint ήταν να διατηρήσει τα δυο Πρωταθλήματα ξεχωριστά αλλά κάτω από την εποπτική ματιά της Dorna Sports. Οπωσδήποτε του χρόνου θα συνεχίσουν τα πράγματα ως έχουν, με ακριβώς το ίδιο σύστημα οργάνωσης και με τους ίδιους τεχνικούς κανονισμούς. Και από τώρα, όλοι μαζί (FIM, κατασκευαστές, πίστες, ομάδες) θα προσπαθήσουμε – μέσα στις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες – να στήσουμε δυο Πρωταθλήματα ικανά να συνεχίζουν να μεγαλώνουν! Παράλληλα, θα υπάρχει συνεργασία με την Infront Sports & Media σε άλλους τομείς των δυο Πρωταθλημάτων»

 

Είναι αλήθεια ότι τα SBK ανήκουν πλέον αποκλειστικά στην Dorna;

 

«Ναι, αυτό είναι σωστό»

 

Γιατί μέχρι τώρα δεν έχουμε δει τον νέο κανονισμό που έχει ανακοινώσει ο κ. Flammini; Θα υπάρξουν αλλαγές ή είναι απλά θέμα χρόνου;

 

«Για το 2013 οι κανονισμοί θα είναι αυτοί που συμφωνήθηκαν ανάμεσα σε FIM και Infront Motorsports. Για το 2014, προφανώς θα συνεργαστούμε με τους κατασκευαστές και τους λοιπούς ενδιαφερομένους για να αλλάξουμε τους κανονισμούς. Θεωρούμε ότι η χρήση 39 κινητήρων στο Πρωτάθλημα που σχετίζεται με εμπορικές μοτοσυκλέτες, την ώρα που το MotoGP χρησιμοποιεί μόνο έξι, δεν είναι σωστό και πρέπει να στήσουμε τα δυο Πρωταθλήματα το καθένα με το δικό του χαρακτήρα. Το ένα βασίζεται σε εμπορικές μοτοσυκλέτες και το άλλο σε πρωτότυπες. Αυτό θα το κάνουμε πρώτα με την FIM και στην συνέχεια με τους κατασκευαστές που συμμετέχουν στα Πρωταθλήματα»

 

Θα πείσετε την BMW, Kawasaki, Aprilia και Suzuki να συμμετάσχουν στο MotoGP το 2014;

 

«Όχι, δεν θα προσπαθήσω να πείσω κανέναν! Η υποχρέωση του οργανωτή, μαζί με την FIM, είναι να θέσει τους τεχνικούς κανονισμούς. Ωστόσο είναι προφανές ότι οι κανονισμοί, κατά την γνώμη μου, είναι τόσο ακριβοί – και στα δυο Πρωταθλήματα – που πρέπει να το ρυθμίσουμε αυτό. Από την άλλη είναι αντιφατικό να προσπαθούμε να μειώσουμε το κόστος, να μειώσουμε την απόδοση και να χρησιμοποιούμε 6 κινητήρες – με τους κατασκευαστές να προτείνουν ακόμα και 5 για του χρόνου – την ώρα που τα Superbike χρησιμοποιούν 39…»

 

Ποιος θα διαχειρίζεται το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike;

 

«Αρχικά είμαστε ακόμα σε συζητήσεις για το ποιος θα είναι υπεύθυνος, ωστόσο θα είναι κάτω από την στέγη της Dorna. Στην κορυφή και των δυο Πρωταθλημάτων θα είναι η Dorna»

 

Για τα ηλεκτρονικά ξέρουμε τι θέλετε για το MotoGP, αλλά τι επιφυλάσσει το μέλλον για τα SBK;

 

«Είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε για ηλεκτρονικά ή για το οτιδήποτε. Το 2013 θα είναι όπως ακριβώς διαμορφώθηκε από τους εμπλεκομένους… δεν θα υπάρξει καμμία αλλαγή»

 

Θεωρείτε ότι τώρα θα είναι πιο εύκολο για την Dorna να συμφωνήσει με τα εργοστάσια για τους μελλοντικούς κανονισμούς;

 

«Όχι απαραίτητα. Όλες οι αποφάσεις στο MotoGP πάρθηκαν από κοινού με όλους τους άμεσα ενδιαφερόμενους και έτσι θα συνεχίσουμε. Είναι σημαντικό να αποφασίζουμε για κάτι λογικό και εφικτό, από οικονομικής σκοπιάς. Η οικονομική κατάσταση είναι δύσκολη και δεν γνωρίζουμε για πόσο ακόμα. Είμαι σίγουρος ότι όλοι το κατανοούν αυτό»

 

Αυτό σημαίνει ότι θα κάνετε δυο διαφορετικές συναντήσεις με τα εργοστάσια, για τα 2 Πρωταθλήματα;

 

«Οι συζητήσεις για τα τεχνικά θέματα θα είναι ξεχωριστές, διότι οι κατασκευαστές δεν είναι οι ίδιοι και στα 2 Πρωταθλήματα»

 

Στο ημερολόγιο αγώνων, υπάρχουν 4-5 ημερομηνίες ίδιες τόσο για το MotoGP, όσο και για τα SBK. Θα κάνετε κάποιες αλλαγές για το 2013;

 

«Για το 2013 τα ημερολόγια αγώνων θα μείνουν όπως έχουν. Και τα δυο είναι προσωρινά, έτσι μπορεί να υπάρξουν αλλαγές, αλλά σίγουρα είναι εύκολο να έχουμε και συγκρούσεις…»

 

Για το 2014 θέλετε να παρουσιάσετε στάνταρ ECU για όλους, έχετε την ίδια θέση και τώρα ή θα αποδεχτείτε κάποιες από τις ιδέες των κατασκευαστών για του χρόνου;

 

«Πάντοτε είμαστε ανοιχτοί σε ιδέες. Δεν είμαστε υπερ των ECU ή του περιορισμού των ορίων στροφών ή του οτιδήποτε… είμαστε υπέρμαχοι της μείωσης των εξόδων και της αύξησης του θεάματος. Αυτός είναι ο κύριος στόχος και για τα δυο Πρωταθλήματα: να μειωθούν τα έξοδα και να αυξηθεί το θέαμα»

 

Έχετε συναντηθεί με τους κατασκευαστές μετά την σχετική ανακοίνωση;

 

«Όχι μέχρι σήμερα. Ταξιδεύουμε. Θα μιλήσουμε με όλους και συζητάμε με κάθε μέλος σε κάθε ένα GP. Θα μιλήσουμε και ξεχωριστά μαζί τους και όλοι μαζί αν το θέλουν. Τα GP αποτελούν σημεία συναντήσεων για κάθε θέμα, αλλά δεν έχει κανονιστεί κάποια ειδική συνάντηση για την ώρα. Βέβαια, θα μιλήσουμε με όλους, αυτό είναι σίγουρο»

 

Είναι πιο εύκολο να διαπραγματευτείτε με την Honda από αυτήν την θέση;

 

«Με την Honda πάντοτε είναι εύκολο να μιλήσεις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να μιλήσουμε με την Honda, την Yamaha και την Ducati, τους τρεις κατασκευαστές του MotoGP. Είμαστε χαρούμενοι που μας δίνετε η δυνατότητα να συζητάμε με τους κατασκευαστές τους τρόπους διαχείρισης του Πρωταθλήματος!»

 

Επόμενο άρθρο »

Χαρούμενος ο Rossi μετά την 1η ημέρα στο Motegi

« Προηγούμενο άρθρο

Με το δεξί ο Pedrosa στην Ιαπωνία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα