• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
19ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Monster 696 μας ενθουσίασε
H Ducati έχει μια καλή μικρή μοτοσυκλέτα
Τεστ-Μοντέλα 01/09/2012 - 11:12

 

φωτογραφία: Maria-Laura Trozzi 

 

H Fan Motorcycles είναι μια δραστήρια εταιρία, με ειδίκευση στις Ducati και με τεράστιο πάθος για τη δουλειά της, όπως φαίνεται και από το γεγονός ότι φέτος έχει προσφέρει την 1098R στην ομάδα Zerozen Racing και τον Πρωταθλητή Κώστα Κοντομάρο, με την οποία όχι μόνο προηγούνται στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, αλλά έχουν κάνει και δύο πετυχημένες αγωνιστικές εξορμήσεις στο Misano και στο Mugello! 

Έτσι όταν ο Φάνης Στρωματιάς μας κάλεσε να οδηγήσουμε την μικρή Monster στη Νάξο, κάθε άλλο παρά αντίρρηση φέραμε. Παραλάβαμε την κόκκινη 696 από το γνωστό κατάστημα της Ηρώων Πολυτεχνείου 8 στην Ηλιούπολη και είχαμε την ευκαιρία σε ανοικτό δρόμο και στην Εθνική, πριν φτάσουμε στον Πειραιά να δούμε 214 χλμ/ώρα στο κοντέρ της, όχι άσχημα για γυμνή μοτοσυκλέτα, με απόδοση 80 ίππους από τον κλασικό Δεσμοδρομικό δικύλινδρο κινητήρα.

Μερικές ώρες αργότερα στους δρόμους της Νάξου, είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε μια ευέλικτη Monster, που έδινε πολύ καλή αίσθηση από το μπροστινό της και συγχρόνως είχε όση σταθερότητα χρειάζεται στις πιο ανοικτές στροφές – που είναι λίγες στο νησί!

Η ροπή του L-2 ικανοποιητικότατη, ο ήχος από τις εξτρά Termignoni εξατμίσεις ιδιαίτερος και καθόλου ενοχλητικός (ευτυχώς δεν είχε αφαιρεθεί τίποτε από τα δύο τελικά που βγαίνουν από κάθε μεριά της μοτοσυκλέτας).

Τα φρένα με καλή αίσθηση, το ψαλίδι με σωστή ανάρτηση του πίσω μέρους και όλα αυτά μαζί έκαναν το ανέβασμα και το κατέβασμα του βουνού του νησιού, μια ευχάριστη εμπειρία.

Η Monster 696, απλά μας εντυπωσίασε!

 

Ducati Monster 696

Μια γυμνή μοτοσυκλέτα, που ίσως είχε παρεξηγηθεί στην πρώτη της παρουσία επί ελληνικού εδάφους, πριν από 20 χρόνια, όταν το σχέδιο που έκανε το 1991 ο Miguel Galluzzi, τάραξε αρχικά τα νερά του design της μοτοσυκλέτας. Πίσω στα βασικά χαρακτηριστικά, το γυμνό “Τέρας” έκανε αίσθηση, αλλά και σε κάποιες εκδόσεις στα 600cc είχε κάποια προβλήματα αίσθησης του μπροστινού.

Τώρα μετά από τόσο καιρό η μικρή 696 με τις 2 βαλβίδες στον κάθε κύλινδρο του L-2 των 90 μοιρών της Ιταλικής εταιρίας, με το ακόμη πιο χαρακτηριστικό τρόπο κίνησής τους από το Δεσμοδρομικό σύστημα (Desmo), βάζει πολύ καλύτερα στην άσφαλτο τα 80 αερόψυκτα άλογά της και δίνει ακόμη καλύτερη αίσθηση με ένα εξαιρετικό μπροστινό.

Η βάση των μοντέλων της Ducati είναι μια ευχάριστη και αξιοπρόσεκτη μοτοσυκλέτα.  

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος: L-2 κύλινδροι, 2-βάλβιδος, Desmodromic, αερόψυκτος

Κυβισμός (cc): 696

Διάμετρος x διαδρομή (mm): 88Χ57.2

Σχέση συμπίεσης: 10.7:1

Τροφοδοσία: Siemens injection με σώματα 45mm

Σύστημα εξαγωγής: Εξάτμιση 2 σε 2

Εκκίνηση: Μίζα

Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος

Μετάδοση: Κιβώτιο 6 σχέσεων

 

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος: Ατσάλινο σωληνωτό τύπου χωροδικτύωμα.

Μεταξόνιο (mm): 1450

Ύψος σέλας (mm): 770

Kάστερ (μοίρες): 24

Ίχνος (mm): 87

Βάρος (kg): 161kg

Ρεζερβουάρ (lt): 15

Αναρτήσεις μπροστά τύπος /Διαδρομή: Αντεστραμμένο πιρούνι Marzocchi/43mm.

Πίσω: Μονό αμορτισέρ Sachs, με προοδευτικό μοχλικό σύστημα και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά ελατηρίου.

Ελαστικά μπροστά: Pirelli Angel 120/60 17

Πίσω: Pirelli Angel 160/60 17

Φρένα μπροστά: Δύο δισκόφρενα 320mm με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων

Πίσω: Δισκόφρενο 245mm, δαγκάνα 2 εμβόλων

 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Ισχύς εργοστασίου (HP/RPM): 80/9,000

Ροπή εργοστασίου (kgm/PRM): 7.0/7,750

 

Επόμενο άρθρο »

Η Honda CRF450 Rally στο Dakar!

« Προηγούμενο άρθρο

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ TRIAL 2013 GAS GAS

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
MARTIN vs BAGNAIA: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΒΑΛΕΝΘΙΑ;
  • Ο JORGE MARTIN ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΩΝ 17 ΒΑΘΜΩΝ
  • Ο PECCO BAGNAIA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ