• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Test Sepang: Ο έλεγχος του Suzuki Team
H δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί της Suzuki κατά τη διάρκεια του χειμώνα απέδωσαν καρπούς και στη Sepang ο Capirossi ήταν εντυπωσιακός...
Νέα 08/02/2009 - 14:39
LORIS CAPIROSSI
Γύροι που πραγματοποίησε: 1η-37 / 2η-45 / 3η-60
Σύνολο γύρων: 142
Καλύτεροι χρόνοι ανά ημέρα:
1η - 2:01.869 (1ος)
2η - 2:01.555 (2ος)
3η - 2:01.262 (3ος)


CHRIS VERMEULEN
Γύροι που πραγματοποίησε: 1η-55 / 2η-52 / 3η-48
Σύνολο γύρων: 155
Καλύτεροι χρόνοι ανά ημέρα:
1η - 2:02.803 (4ος)
2η - 2:02.086 (5ος)
3η - 2:01.666 (6ος)
  • Οι κόποι της Suzuki, η οποία έφτασε μια ανάσα από την έξοδό της από τα MotoGP, πιάνουν τόπο. Loris Capirossi και Chris Vermeulen πραγματοποίησαν πολύ καλές εμφανίσεις στη Sepang δείχνοντας πως το ιαπωνικό εργοστάσιο έχει κάνει πολύ καλή δουλειά.
  • Ιδιαίτερα ο Ιταλός που από την πρώτη στιγμή δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για τη νέα μοτοσικλέτα, ήταν σε τρομερή κατάσταση.
  • Oλοκλήρωσε τις δοκιμές τουΟι χρόνοι του Capirex ήταν πολύ κοντά σε αυτούς των Stoner - Rossi
    Οι χρόνοι του Capirex ήταν πολύ κοντά σε αυτούς των Stoner - Rossi
    σημειώνοντας τρίτο καλύτερο χρόνο του τριημέρου, με τη διαφορά του από τους Stoner - Rossi να είναι πολύ μικρή.
  • Την πρώτη μέρα δούλεψε κυρίως πάνω στο set-up ενώ προς το τέλος της ημέρας δοκίμασε για πρώτη φορά τον νέων προδιαγραφών V4 που ετοίμασαν οι μηχανικοί του Hammamatsu.
  • Εκτός από τον νέο κινητήρα οι δυο αναβάτες είχαν στη διάθεσή τους τρία νέα πλαίσια και δύο ψαλίδια. Η νέα μοτοσικλέτα είναι μικρότερων διαστάσεων σε σχέση με την προκάτοχό της, έχει επανασχεδιασμένη θέση οδήγησης -πιο χαμηλή-, νέο, μεγαλύτερο, ρεζερβουάρ και νέα φέρινγκ.
  • «Είμαστε όλοι εντυπωσιασμένοι από τα αποτελέσματα των δοκιμών. Πέρσι δυσκολευτήκαμε αρκετά αλλά τώρα ήρθαμε σε αυτό το τεστ με πολλές προσδοκίες και αποχωρούμε βλέποντας με μεγαλύτερη αισιοδοξία το μέλλον», σχολίασε ο Capirex που φέτος συμπληρώνει 20 χρόνια συνεχούς παρουσίας στα GP.
  • Την τελευταία μέρα των δοκιμών, ο Ιταλός έκανε προσομοίωση αγώνα, όπου τα πήγε περίφημα χρησιμοποιώντας την πιο μαλακή γόμα της Bridgestone. Αναγκάστηκε όμως να ολοκληρώσει την προσπάθειά του ένα γύρο νωρίτερα απ' ότι προβλεπόταν -έκανε 20 γύρους αντί για 21- λόγω ενός προβλήματος που παρουσιάστηκε στην αντλία καυσίμου.
  • Το γυρολόγιό του ήταν καλύτερο από αυτό του νικητή του αγώνα πέρσι Valentino Rossi και όπως είπε ο ίδιος θα ήταν ακόμα καλύτερο αν χρησιμοποιούσε τη σκληρή γόμα της Bridgestone.
  • «Αν χρησιμοποιούσα την σκληρή γόμα θα πήγαινα ακόμα καλύτερα», είπε ο 37χρονος αναβάτης μετά την ολοκλήρωση της προσπάθειάς του και πρόσθεσε: «Το πρωί μετά από 17 γύρους έκανα 2:01.4 με το σκληρό λάστιχο αλλά η Suzuki είπε ότι θα ήταν καλύτερα να προσπαθήσω με την μαλακή γόμα για να διαπιστώσουμε την αντοχή του. Ο ρυθμός ήταν 2:02.4 ή 2:02.5 και ξέρω ότι μπορώ να πάω ακόμα πιο γρήγορα. Έκανα την προσοοίωση όταν η θρμκρασία οδοστρώματος ήταν στους 57 βαθμούς Κελσίου και οι συνθήκες ήταν πραγματικά πολύ ζεστές».
  • Μπορεί τα αποτελέσματα να ήταν πολύ καλά ωστόσο ο Capirossi τονίζει ότι υπάρχουν κάποιοι τομείς που χρίζουν βελτίωσης. Όπως για παράδειγμα η δύναμη του κινητήρα στις ψηλές στροφές. «Πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό το θέμα», λέει χαρακτηριστικά.

  • Test Sepang - 3η μέρα
  • Test Sepang - 2η μέρα
  • Ο Άκης Τεμπερίδης μεταδίδει από τη Sepang
  • Test Sepang - 1η μέρα

    Επόμενο άρθρο »

    Ο “δικός μας” Schwantz μελαγχολεί για το αγαπημένο του Donington

    « Προηγούμενο άρθρο

    Test Sepang: Ο έλεγχος της Ducati Marlboro

    Χορηγοί
    Σχετικά άρθρα
    Δημοσκόπηση
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
    • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
    • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
    • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
    • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
    • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ