• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Iδού το πρώτο 600άρι της Moto2!
H ισπανική ομάδα BQR Blusens παρουσίασε την Τρίτη 3/2 το πρωτότυπο 600άρι προδιαγραφών Moto2 που ετοίμασε...
Νέα 03/02/2009 - 16:07
H ισπανική ομάδα BQR Blusens παρουσίασε την Τρίτη 3/2 σε ειδική τελετή που έλαβε χώρα σε ξενοδοχείο της Μαδρίτης το πρωτότυπο 600άρι προδιαγραφών Moto2 ετοίμασε.

Στην παρουσίαση βρέθηκαν τόσο ο ισχυρός άνδρας της Dorna, Carmelo Ezepeleta όσο και ο αντιπρόεδρος της FIM και πρόεδρος της ισπανικής Ομοσπονδίας μοτοσικλέτας, Joan Moreta.

Η ομάδα του Raul Romero συμμετέχει στα 125cc με μοτοσικλέτες της Aprilia και αναβάτες τους Scott Redding και Esteve Rabat, όμως το πρωτότυπο που ετοίμασε για την Mοτο2 χρησιμοποιεί κινητήρα της Honda.

Με μια πρώτη ματιά το πρωτότυπο των 600cc δεν διαφέρει πολύ σε διαστάσεις από μια μοτοσικλέτα 250cc, ενώ το βάρος του είναι μόλις 137 κιλά. Ο κινητήρας της Honda αποδίδει 140 ίππους καιO Dani Rivas θα οδηγήσει το 600άρι στο Ισπανικό Πρωτάθλημα
O Dani Rivas θα οδηγήσει το 600άρι στο Ισπανικό Πρωτάθλημα
η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι 1 προς 1.

Το project ξεκίνησε το 2006 και ολοκληρώθηκε πρόσφατα όταν και οριστικοποιήθηκαν οι τεχνικοί κανονισμοί της νεοσύστατης κατηγορίας που θα αντικαταστήσει τα δίχρονα 250άρια από το 2011.

Την εξέλιξη της μοτοσικλέτας ανέλαβαν οι τεχνικοί Josep Oliva - David Tomás, ενώ ο Dani Rivas θα την οδηγήσει φέτος στο ισπανικό Πρωτάθλημα ταχύτητας (CEV). Χρέη οδηγού εξέλιξης έχει αναλάβει ο τέσσερις φορές Πρωταθλητής Ισπανίας, José David de Gea.

Η Μoriwaki ήταν η πρώτη εταιρία που παρουσίασε πρωτότυπο 600cc, ωστόσο η μοτοσικλέτα της κατασκευάστηκε πριν ακόμα οριστικοποιηθούν οι τεχνικοί κανονισμοί της νεοσύστατης κατηγορίας.

Στην ουσία δηλαδή η μοτοσικλέτα της BQR είναι η πρώτη που πληρεί τις προδιαγραφέςΣτην παρουσίαση βρέθηκε και ο Carmelo Ezpeleta
Στην παρουσίαση βρέθηκε και ο Carmelo Ezpeleta
της κατηγορίας.

Εκτός από την BQR υπάρχουν κι' άλλες ομάδες που ενδιαφέρονται να κατασκευάσουν μοτοσικλέτες για την Moto2 και να πάρουν μέρος αρχικά στο Ισπανικό Πρωτάθλημα και εν συνεχεία στο Παγκόσμιο.

Για παράδειγμα η Yamaha Laglisse έχει ήδη αναθέσει στην Suter Engineering την κατασκευή πλαισίου, ενώ το Team Scot αναμένεται μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι να ξεκινήσει δοκιμές της δικής του μοτοσικλέτας προδιαγραφών Μoto2 η οποία θα χρησιμοποιεί κινητήρα από Honda CBR600.

Θυμίζουμε ότι η Bimota ανακοίνωσε προ ημερών την πρόθεσή της να επιστρέψει στα GP κατασκευάζοντας πλαίσια, ψαλίδια και άλλα εξαρτήματα για μοτοσικλέτες της Moto2.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΤΙΚΑ BQR-Honda
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος: Ηonda, τετράχρονος, τετρακύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος με 16 βαλβίδες DOHC
Χωρητικότητα: 599cc
Διαστάσεις κινητήρα (διάμετρος επί διαδρομή): 67 x 42,5 mm
Μέγιστη ιπποδύναμη: 140hp
Tροφοδοσία: Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός PGM-FI με σώματα 40 mm.
Συμπλέκτης: Υγρός, πολύδισκος
Κιβώτιο: Έξι σχέσεων

ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος: Αλουμινένιο δύο δοκών, τύπου Deltabox
Διαστάσεις: 1.990 x 500 x 1.000 mm
Yψος σέλας: 700 mm
Μπροστινή ανάρτηση: Πλήρως ρυθμιζόμενο αντεστραμμένο πιρούνι 43mm της Showa
Πίσω ανάρτηση: Αμορτισέρ της Showa 55mm
Ζάντες: Μαγνησίου, 17 x 3,75 εμπρός, 17 x 6 πίσω.
Ελαστικά: Dunlop διαστάσεων 125/80-17 μπροστά και 190/55-17 για πίσω
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 22 λίτρα
Βάρος: 137 κιλά

ΦΡΕΝΑ
Εμπρός: Δυο ατσάλινοι δίσκοι διαμέτρου 320mm με ακτινικές 4έμβολες δαγκάνες Galfer
Πίσω: Ένας δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι διαμέτρου 220mm με δαγκάνα δυο εμβόλων Galfer

Επόμενο άρθρο »

Η ΚΤΜ παίρνει τα πρωτεία από την F1

« Προηγούμενο άρθρο

Εγχειρίστηκε ο Bautista

Χορηγοί