• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Fiat Yamaha παρουσίασε τη νέα Μ1
Mε στόχο να διατηρήσει τα σκήπτρα της η Fiat Yamaha παρουσίασε την Δευτέρα 2/2 μέσω διαδικτύου την YZR-M1 του 2009...
Νέα 02/02/2009 - 15:57
Mε στόχο να διατηρήσει τα σκήπτρα της η Fiat Yamaha παρουσίασε την Δευτέρα 2/2 μέσω διαδικτύου την YZR-M1 του 2009.

Μετά από μια άκρως πετυχημένη σεζόν κατά τη διάρκεια της οποίας κατέκτησε και τα τρία Πρωταθλήματα που διεκδικούσε (οδηγών, κατασκευαστών, ομάδων), η αποστολή φέτος γίνεται πιο δύσκολη μιας και οι αντίπαλοι διψούν για εκδίκηση.

Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά τόσο οι επικεφαλής της ομάδας, όσο και οι αναβάτες της με πρώτο και καλύτερο τον Valentino Rossi, που είναι προετοιμασμένος να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες και τις προκλήσεις της νέας χρονιάς.

«Το 2008 κατακτήσαμε τα πάντα και το γεγονός αυτό γέμισε με κίνητρα τους αντιπάλους μας οι οποίοι θέλουν να αντιδράσουν και γι' αυτό δουλεύουν σκληρά για να κατασκευάσουν μοτοσικλέτες ικανές να μας νικήσουν», τόνισε ο επικεφαλής της ομάδας του Doctor, Davide Brivio.

«Και εμείς όμως δεν καθόμαστε με σταυρωμένα τα χέρια. Δουλεύουμε σκληρά για να γίνουμε ακόμα καλύτεροι. Αυτό είναι άλλωστε το ωραίο των μηχανοκίνητων σπορ. Κατά τη διάρκεια του χειμώνα γίνεται πολύ συζήτηση γιατί ο τάδε ή ο δείνα αναβάτης είναι ταχύτερος σε αυτήν ή την άλλη περίπτωση. Οι δημοσιογράφοι και οι φίλοι του σπορ αρχίζουν την κριτική και τις προβλέψεις. Μετά έρχονται τα αποτελέσματα που τους διαψεύδουν και αυτό είναι το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της δουλειάς μας», πρόσθεσε.

Από την πλευρά του ο τeam-manager του Jorge Lorenzo, Daniele Romagnoli, είπε αναφερόμενος στη νέα Μ1: «Η μοτοσικλέτα του 2008 ήταν πετυχημένη, οπότε δεν υπήρχε κανένας λόγος να αλλάξουμε το concept και η νέα μοτοσικλέτα μοιάζει πολύ με την προηγούμενη. Με το πέρασμα στην Bridgestone είναι ξεκάθαρο ότι απαιτούνται διαφορετικές ρυθμίσεις σε σχέση με το προηγούμενο set-up. Έτσι η νέα μοτοσικλέτα έχει ένα μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων. Αυτό μας επέτρεψε κατά τη διάρκεια των τελευταίων δοκιμών να δοκιμάσουμε διαφορετικές γεωμετρίες οι οποίες βελτιώνουν την επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών γιατί καταφέραμε να αυξήσουμε το σημείο επαφής του μπροστινού ελαστικού με το έδαφος. Δουλέψαμε επίσης πάνω στη διαχείριση του κινητήρα και τους χάρτες, κάτι που βελτίωσε την επιτάχυνση. Τώρα οι αναβάτες μας μπορούν να ανοίξουν το γκάζι κάποια μέτρα νωρίτερα. Ο Valentino που δοκίμασε τον κινητήρα, παρατήρησε βελτίωση στην επιτάχυνση και είπε ότι δουλεύουμε στη σωστή κατεύθυνση. Πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις δοκιμές της Sepang όπου θα έχει και ο Jorge όλο το νέο πακέτο. Φέτος οι Ιάπωνες και η Yamaha θα εκπλήξουν και πάλι. Είμαστε σίγουροι ότι η μοτοσικλέτα μας θα είναι εξίσου ανταγωνιστική και το 2009».

Αισιόδοξος ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν εμφανίστηκε ο Valentino Rossi. «Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω το πρωτότυπο του 2009 για λίγο στις δοκιμές της Valencia και για περισσότερο χρόνο στη Jerez, όπου μάλιστα ήμουν πολύ γρήγορος. Η μοτοσικλέτα φαίνεται καλύτερη και σημείωσα καλύτερους χρόνους απ' ότι με την έκδοση του 2008. Είμαι πολύ αισιόδοξος αλλά το σημαντικό είναι να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την M1 στους μήνες που μεσολαβούν μέχρι την έναρξη του Πρωταθλήματος», είπε ο οχτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο οποίος πιστεύει ότι φέτος τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δύσκολα σε σχέση με πέρσι: «Το 2008 ήταν μια δύσκολη χρονιά γιατί έπρεπε να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να νικήσω. Το 2009 τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δύσκολα καθώς οι αντίπαλοί μου που υπέφεραν το 2008, επιστρέφουν για να μου ανταποδώσουν και θα κοιτάξουν να με νικήσουν. Πιστεύω λοιπόν ότι το 2009 θα είναι πιο δύσκολο από το 2008. Πιστεύω ότι ο Lorenzo θα είναι ένας από τους πιο δυνατούς αντιπάλους μου γιατί έχει ήδη ένα χρόνο στην πλάτη του και επιπλέον φέτος υπάρχει κοινός προμηθευτής ελαστικών οπότε ξεκινάμε από το ίδιο σημείο όλοι. Θα είναι ένας πολύ δύσκολος αντίπαλος. Ο βασικός μου αντίπαλος θα είναι και φέτος ο Stoner. Μετά ο Pedrosa με τον Lorenzo».

Ο τοίχος που υψώθηκε πέρσι στο γκαράζ της Fiat Yamaha μετά την μετακίνηση του Ρόσι στη Bridgestone θα συνεχίσει να υπάρχει και φέτος παρά το γεγονός ότι υπάρχει πλέον κοινός προμηθευτής ελαστικών.

«Στην ομάδα υπάρχουν δύο πολύ δυνατοί αναβάτες που έχουν ως στόχο να κατακτήσουν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Το 2008 δουλέψαμε πολύ καλά με αυτό το τοίχος γι' αυτό και θα το κρατήσουμε και για το 2009», είπε ο Doctor.

Από την πλευρά του ο Jorge Lorenzo, ο οποίος μετά από χρόνια αφήνει το αγαπημένο του Νο48 για να τρέξει με το No99, θεωρεί πως πολύ δύσκολα θα μπορέσει να παλέψει για το Πρωτάθλημα καθώς όπως λέει υπάρχουν αναβάτες με μεγαλύτερη πείρα στην κατηγορία με πρώτο και καλύτερο τον ομόσταβλό του: «Είναι πολύ δύσκολο να παλέψω φέτος για Πρωτάθλημα, πρώτα απ' όλα επειδή δεν έχω την εμπειρία. Πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν αναβάτες με μεγαλύτερη πείρα από μένα. Πάνω απ' όλους υπάρχει ένα εξαιρετικός Πρωταθλητής, ο Valentino Rossi, τον οποίο έχω δίπλα μου στο γκαράζ και θεωρητικά είναι το φαβορί. Υπάρχουν τρεις αναβάτες που είναι πιο φαβορί από μένα οπότε το πιο σημαντικό πράγμα είναι κάθε χρόνο να πλησιάζουμε στο στόχο μας, να γινόμαστε ταχύτεροι και να μαθαίνουμε περισσότερα. Δεν νομίζω όμως ότι είμαι φαβορί για τον τίτλο».

«Φέτος τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δύσκολα», λέει ο Rossi
«Φέτος τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δύσκολα», λέει ο Rossi
Mε το No99 θα τρέχει φέτος ο Jorge Lorenzo
Mε το No99 θα τρέχει φέτος ο Jorge Lorenzo
Lorenzo και Rossi φωτογραφίζονται με τα κράνη τους:  X-lite γα τον ένα, πιστός στην AGV ο άλλος
Lorenzo και Rossi φωτογραφίζονται με τα κράνη τους: X-lite γα τον ένα, πιστός στην AGV ο άλλος
H M1 του Lorenzo
H M1 του Lorenzo
Το πίσω μέρος της M1 του Rossi
Το πίσω μέρος της M1 του Rossi
Με αυτή τη μοτοσικλέτα ο Rossi θα παλέψει για το 9ο
Με αυτή τη μοτοσικλέτα ο Rossi θα παλέψει για το 9ο

Δείτε το video από την παρουσίαση

Επόμενο άρθρο »

Ταχύτερος ο Talmacsi στα δοκιμαστικά της Valencia

« Προηγούμενο άρθρο

Έτοιμη η νέα YZR-M1 του 2009

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα