• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Estoril: Η αποτίμηση του 3ου γύρου
Θετικές και αρνητικές στιγμές στην πίστα της Πορτογαλίας
Νέα 08/05/2012 - 11:47

Κάπου-κάπου είναι καλό να έχουμε θέματα όπως το chattering, ή το arm pump του Stoner, προβλήματα που του κοστίζουν λίγο χρόνο, ειδάλλως η διαφορά του με τους ανταγωνιστές του ίσως ήταν ντροπιαστική! Στο ίδιο έργο θεατές λοιπόν και όλα πήγαν όπως θα περίμενε κανείς… όσοι θεωρούσαν ότι οι 1000αρες και τα νέα ελαστικά θα σήμαιναν πιο συναρπαστικό Πρωτάθλημα, ας το ξανασκεφτούν…

 

Ο Valentino δήλωσε ότι τα πράγματα πηγαίνουν καλύτερα, ο Casey παραπονέθηκε για την μοτοσυκλέτα του και ο Lorenzo ψάχνει αυτό το μισό δευτερόλεπτο ανά γύρο! Ας ελπίσουμε ότι τα πράγματα θα είναι καλύτερα στην Γαλλία.

 

Στα θετικά του Estoril δεν έχουμε και πολλά να πούμε, άλλωστε όσοι το παρακολούθησαν θα είδαν ότι και πάλι έλειπε η ειδοποιός διαφορά, η δράση και ο συναγωνισμός που όλοι οι φίλαθλοι θέλουν να βλέπουν… θα υπογραμμίσουμε μόνο την καταπληκτική προσπάθεια του Ivan Silva να κρατήσει τον έλεγχο της BQR μοτοσυκλέτας του στις κατατακτήριες, την πρώτη νίκη του Stoner στην συγκεκριμένη πίστα, τα χαμόγελα των κοριτσιών και τις επικές μάχες που μας προσέφεραν οι μικρότερες κατηγορίες.

 

Στα αρνητικά, αν και ίσως κρίνουμε λίγο βιαστικά, ήταν η εμφάνιση του Fenati στην μικρή κατηγορία. Όχι ότι ο Ιταλός ήταν τραγικός, ωστόσο μετά τα ηχηρά που ακούστηκαν γύρω από το όνομά του και τους διθυράμβους που διαβάσαμε σε ιστοσελίδες και έντυπα του εξωτερικού, περιμέναμε ίσως κάτι παραπάνω… Ο νεαρός Ιταλός είναι μόλις 16 χρονών και έχει μπροστά του όλο το μέλλον για να μας εκπλήξει… υπομονή!

 

Αλγεινή εντύπωση η ένταση στην Moto3, ιδιαίτερα με τους πρωταγωνιστές του αγώνα της Κυριακής Cortese και Vinales, παραλίγο να ρίξει ο ένας τον άλλον στην προσπάθειά τους να τερματίσουν στην πρώτη θέση. Ο Ισπανός μάλιστα, έδειξε φανερά την απογοήτευσή του και στον γύρο που ακολούθησε το τέλος του αγώνα… άλλο ένα θέμα είναι αυτό με την νέα άσφαλτο! Υποτίθεται ότι βελτιώνει τις συνθήκες πίστας, ωστόσο κρατά την λίγη βροχή που θα πέσει σαν σφουγγάρι και κάνει αιώνες να στεγνώσει…!

 

Η απογοήτευση του Estoril ήταν τόσο ο Spies όσο και ο Hayden… ο μεν πρώτος ξεκίνησε δυναμικά το Σ/Κ αλλά στο τέλος, εκεί που πραγματικά μέτραγε, έμεινε πίσω και έδινε μάχη με τις CRT, ενώ ο έτερος της παρέας, μας είχε συνηθίσει σε πολύ καλύτερες παρουσίες με την Ducati του, αλλά κάποιες εξωτερικές παρεμβολές στον εγκέφαλο της μοτοσυκλέτας, έφεραν τα πάνω κάτω, με τον Αμερικανό να είναι η τελευταία Ducati στην λίστα με αυτούς που τερμάτισαν τον αγώνα…

 

Σε πλήρη αντίθεση με αυτά που γράψαμε παραπάνω, ήταν τα συναισθήματα ενός άλλου αναβάτη της Ducati, του θρυλικού Valentino Rossi, η σκληρή δουλειά του οποίου (και της ομάδας του φυσικά) απέδωσε στην πίστα της Πορτογαλίας, χαρίζοντάς του την 7η θέση, αλλά το κυριότερο; Την εμπιστοσύνη και την δύναμη να συνεχίσει και ποιος ξέρει, ίσως μας εκπλήξει περισσότερο στην συνέχεια!

 

Στα λάθη έχουμε – για δεύτερη συνεχόμενη φορά – τον Lorenzo να πρωταγωνιστεί. Στην Jerez επέλεξε λάθος ελαστικό, ενώ στο Estoril έκαψε τον συμπλέκτη του… πως τα καταφέρνει όμως και είναι πάντα στο βάθρο; Διαβολικά γρήγορος ο Ισπανός με την M1 του!

 

Στις δηλώσεις έχει την τιμητική του και πάλι ο Ισπανός της Yamaha: πριν μερικές εβδομάδες δήλωνε υπερήφανος ότι «αυτή είναι η καλύτερη M1 που έχω οδηγήσει ποτέ!», ενώ μόλις προχθές σημείωνε: «είναι καλό που έχουμε το τεστ (σ.σ. στο Estoril που ακυρώθηκε), διότι πρέπει να βελτιωθούμε κι άλλο…»

 

Γράψτε μας την δική σας γνώμη για τα συν και τα πλην του Estoril, στην σελίδα μας στο facebook.

 

 

Εμπνευσμένο από απόψεις του MatteoAglio (gpone.com)

 

Επόμενο άρθρο »

Μια χαρά ο Edwards μετά την επέμβαση

« Προηγούμενο άρθρο

Preziosi: Η απάντηση σε 3 τεστ!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA