• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Cecchinello: Κάποιες CRT είναι ακατάλληλες για MotoGP!
«…θα προτιμούσα να τις λέμε Superbike Evo»
Νέα 07/03/2012 - 12:34

Αμέσως μετά το δεύτερο τεστ της ομάδας του στην Sepang, ο Lucio Cecchinello μίλησε για την απόδοση του νεαρού Stefan Bradl, εκφράζοντας παράλληλα την άποψή του για την παρουσία των CRT μοτοσυκλετών στο φετινό Πρωτάθλημα.

 

«Μείναμε κάπως έκπληκτοι από αυτό το τεστ», δήλωσε ο Ιταλός μάνατζερ. «Πέρυσι τα πράγματα ήταν αρκετά δύσκολα για εμάς, ωστόσο τώρα η ψαλίδα με τους πρώτους έχει κλείσει. Οι κατασκευαστές έχουν προμηθεύσει με ισάξια εξαρτήματα όλους τους αναβάτες τους και ο Bradl παρουσιάστηκε αμέσως άνετος πάνω στην μοτοσυκλέτα του, έχοντας διαφορά περίπου 1 δευτ. από τον Stoner στο πρόσφατο τεστ. Αν λάβουμε υπόψη ότι ακόμη προσαρμόζει το στυλ του με τα ηλεκτρονικά, τότε είμαστε δικαιολογημένα πολύ ευχαριστημένοι»

 

«Θεωρώ ότι το πρόβλημα με τις ταλαντώσεις (chattering) προκαλείται από τα χαρακτηριστικά των νέων ελαστικών», συνέχισε ο Cecchinello. «Σε μια προσπάθεια να αυξήσει την ασφάλεια, η Bridgestone κατασκεύασε ελαστικά με μαλακότερο πλαίσιο, το οποίο δίνει στους αναβάτες μεγαλύτερη πληροφόρηση, όμως αυτό μπορεί να προκαλεί και τις δονήσεις. Οι 1000cc μοτοσυκλέτες, εξελίχθηκαν έχοντας υπόψη τα παλιά ελαστικά. Στα προηγούμενα τεστ στο Brno και στο Motegi, η RC213V δεν είχε αυτό το πρόβλημα. Εξαρτάται βέβαια, ως έναν βαθμό, και από την θέση οδήγησης και τις ρυθμίσεις της ανάρτησης. Από αυτήν την άποψη, ο Stefan φαίνεται να αντιμετωπίζει μικρότερο πρόβλημα από άλλους, όπως ο Stoner κι ο Pedrosa, αλλά πρέπει να δούμε τι θα συμβεί και σε άλλες πίστες»

 

Μιλώντας σχετικά με τα οικονομικά του αθλήματος, ο Lucio δεν κατηγορεί την Dorna για τα τωρινά θέματα της μεγάλης κατηγορίας.

 

«Από τότε που ανέλαβε το MotoGP, η Dorna έχει κάνει πολύ καλή δουλειά από την άποψη της διαφήμισης και της προώθησης του Πρωταθλήματος, αυξάνοντας την θέαση του αθλήματος. Δυστυχώς δεν μπόρεσε να προβλέψει τα δυο μεγαλύτερα προβλήματα των τελευταίων ετών, δηλαδή την απαγόρευση χορηγίας σε εταιρείες καπνού και την παγκόσμια οικονομική κρίση. Πολλοί, εσφαλμένα, θεωρούσαν ότι το MotoGP θα είχε πάντοτε πολλά λεφτά και αρκετούς χορηγούς»

 

Ο Ιταλός κατηγορεί περισσότερο τους κατασκευαστές…

 

«Τα εργοστάσια υιοθέτησαν μια πολιτική του να μεταφέρουν τα κόστη τους στις δορυφορικές ομάδες, τις οποίες πάντοτε έβλεπαν σαν πελάτες και όχι σαν συνεργάτες. Το 2004, η ενοικίαση μιας μοτοσυκλέτας, κόστιζε 1 εκατ. Ευρώ και όταν αυτή η τιμή εκτοξεύτηκε σε περισσότερα από 3 εκατ. τότε θορυβήθηκε κι η Dorna… έπρεπε να κάνουν κάτι… η νέα κατηγορία είναι το αποτέλεσμα της πολιτικής κόντρας ανάμεσα στην Dorna και τους κατασκευαστές. Είναι καλοδεχούμενοι, διότι αυξάνουν τις μοτοσυκλέτες στην γραμμή εκκίνησης, ωστόσο θεωρώ ότι πρόκειται για μια μεταβατική φάση και όχι το μέλλον του MotoGP. Είναι ένας τρόπος να πουν στα εργοστάσια ότι πρέπει να εφοδιάζουν μοτοσυκλέτες που κοστίζουν 10-20% περισσότερο από τις τωρινές ART. Επιπλέον, δεν νομίζω ότι το όνομα, CRT, είναι ταιριαστό… θα προτιμούσα να τις λέμε Superbike Evo»

 

«Το MotoGP είναι το αποκορύφωμα των αγώνων μοτοσυκλέτας, που μόνον οι καλύτεροι θα πρέπει να συμμετέχουν. Μερικές CRT δεν έχουν το κατάλληλο προφίλ για να είναι στην κατηγορία… όχι επειδή δεν προσπαθούν αρκετά, αλλά διότι δεν έχουν την απαραίτητη δομή ή τον τεχνολογικό πλούτο. Προσωπικά, θα εξέταζα πιο μεθοδικά κάποιους, πριν κάνω αποδεκτή την συμμετοχή τους. Πρέπει να υπάρχει κάποιος ποιοτικός έλεγχος. Οι ART της Aprilia μπορούν να δικαιολογηθούν, κάποιες άλλες μοτοσυκλέτες όχι… κινδυνεύουμε να παρακολουθήσουμε κάτι ντροπιαστικό σε μερικές πίστες»

 

Επόμενο άρθρο »

Οι κόκκινες γραμμές για το MotoGP του 2013

« Προηγούμενο άρθρο

Redding: «Θέλω να διεκδικήσω τον τίτλο φέτος!»

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA