• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Espargaro: "Η Aprilia καλύτερη CRT!"
Παραπλανητικά τα αποτελέσματα στην Μαλαισία
Νέα 17/02/2012 - 10:50

Είναι πολύ δύσκολο να βρεις στο MotoGP τον ενθουσιασμό του Aleix Espargaro και ειδικά τώρα που έχει την ευκαιρία να επιστρέψει στην μεγάλη κατηγορία, το κίνητρο και ο ενθουσιασμός του είναι ακόμη μεγαλύτερος. Ο αναβάτης από την Granollers - λίγο έξω από την Βαρκελώνη - έκανε πρόσφατα το ντεμπούτο του με την Aspar (στις δοκιμές της Βαλένθια) και θα συνεχίσει την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας (ART) στην πίστα της Jerez. Στην συνέντευξη που έδωσε στο motogp.com, μίλησε για τις εντυπώσεις του και για την πρόοδο που έχει κάνει μέχρι τώρα.

 

Aleix, στο τέλος της περασμένης χρονιάς - όταν υπέγραψες με την Aspar - επρόκειτο να τρέξεις στην Moto2. Μετά ήρθε το πρόγραμμα για τις CRT στο MotoGP. Είσαι εκεί που θα ήθελες το 2012;

 

"Το MotoGP είναι καλύτερο για εμένα, για το σωματικό μου μέγεθος και τα κιλά μου, θα έχω μικρότερο μειονέκτημα. Και η αρχή του όλου προγράμματος ήταν συναρπαστική".

 

Από την μια θα έχεις πολλές ευκαιρίες να ξεχωρίσεις ανάμεσα στους υπόλοιπους αναβάτες των CRT, αλλά από την άλλη το να έχεις στην ομάδα σου έναν αναβάτη σαν τον Randy De Puniet...

 

"Ναι, συχνά λένε ότι ο φίλος σου είναι και ο πρώτος εχθρός σου και στην προκειμένη περίπτωση αυτό ισχύει ακόμη πιο πολύ. Ο Randy είναι ένας αναβάτης με μεγάλη εμπειρία και πολύ, πάρα πολύ γρήγορος. Αλλά τον συμπαθώ στ' αλήθεια, στις δοκιμές της Βαλένθια μιλήσαμε πολύ και βοηθήσαμε ο ένας τον άλλον... το σημαντικότερο όλων είναι να κάνουμε την μοτοσυκλέτα μας την καλύτερη CRT. Αυτή η χρονιά είναι για να κερδίσουμε εμπειρία και να εξελίξουμε την μοτοσυκλέτα και πιστεύω ότι και οι δυο μας μπορούμε να κάνουμε πολύ καλή δουλειά".

 

Θεωρείς ότι αυτή την χρονιά θα υπάρξει μια σταδιακή εξέλιξη ή πιστεύεις ότι θα γίνει μια άμεση πρόοδος, ίσως μετά το μισό του Πρωταθλήματος; Ποιές είναι οι προσδοκίες σου σχετικά με αυτό;

 

"Είναι ξεκάθαρο ότι θα εξελιχθούμε και οι CRT μοτοσυκλέτες θα πλησιάζουν σταδιακά την κορυφή. Είναι λογικό και πασιφανές ότι θα δυσκολευτούμε στους πρώτους αγώνες, αλλά η όλη ιδέα και ο στόχος είναι να βελτιωνόμαστε σε κάθε αγώνα και προς την μέση ή το τέλος της σεζόν να είμαστε όσο το δυνατόν πιο κοντά στην κορυφή, ειδικά στις μικρότερες πίστες".

 

Η γνώμη σου μετά το τεστ στην Βαλένθια ήταν θετική, είχες κιόλας κάποιες ευχάριστες εκπλήξεις όπως με το επίπεδο πρόσφυσης των ελαστικών. Σε τι θα επικεντρωθείς στην συνέχεια;

 

"Όσον αφορά την δύναμη και την οδήγηση, η μοτοσυκλέτα είναι πολύ διαφορετική από τις αντίστοιχες στην Moto2 και έπρεπε να αναπροσαρμόσω το στυλ οδήγησής μου. Αλλά είμαι χαρούμενος, η μοτοσυκλέτα δουλεύει άψογα. Πρέπει να μάθουμε να εκμεταλλευόμαστε τα ηλεκτρονικά συστήματα, νομίζω ότι αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα και όπως συνηθίζω να λέω, πρέπει επίσης να προσαρμόσω και να βελτιώσω την μοτοσυκλέτα σταδιακά. Είναι προφανές ότι το αρχικό σύνολο θα είναι κατώτερο από αυτό που θα έχουμε στο τέλος της σεζόν".

 

Σχετικά με την ανάρτηση, τα φρένα, το πλαίσιο, τα ελαστικά και άλλα στοιχεία, δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά με τις MotoGP μοτοσυκλέτες. Σε ποιούς τομείς πιστεύεις ότι πρέπει να δουλέψεις για να βελτιστοποιήσεις την ART;

 

"Την βλέπω σαν μια βελτιωμένη Superbike. Οι χρόνοι θα είναι ανάμεσα σε μια Superbike και σε μια MotoGP μοτοσυκλέτα. Λίγο πιο γρήγορη από Superbike και λίγο πιο αργή από μια MotoGP. Σχετικά με την ιπποδύναμη, θεωρώ ότι μπορούμε να βελτιωθούμε ακόμη λίγο. Και πιστεύω ότι δεν είμαστε πολύ μακριά από το να το πετύχουμε. Όσο για τα ηλεκτρονικά, οι CRT είναι κάπως λιγότερο εξεζητημένες σε σχέση με τις MotoGP, λιγότερο πολύπλοκες και με πολύ λιγότερα κανάλια τηλεμετρίας. Ωστόσο, είναι φανερό ότι έχουμε κάνει καλή δουλειά και πρέπει να προσπαθήσουμε κι άλλο για να την βελτιώσουμε".

 

Στο πρώτο τεστ στην Βαλένθια δεν υπήρχαν CRT μοτοσυκλέτες. Η πρώτη άμεση σύγκριση ανάμεσα σε όλες τις CRT του 2012 θα γίνει στην Jerez. Θα είσαι κι εσύ παρών εκεί;

 

"Δεν ξέρω σίγουρα. Θα ήθελα να ήμουν στις δοκιμές της Μαλαισίας αλλά το λογικό ήταν να μην πάω. Η προπόνηση στην Ευρώπη είναι πιο ασφαλής, διότι αν συμβεί το οτιδήποτε, έχεις το εργοστάσιο δίπλα σου. Γι' αυτό λοιπόν, δεν αναμετρηθήκαμε με τις ομάδες που παραβρέθηκαν στην Μαλαισία. Τώρα ακολουθεί το τεστ στην Jerez, μετά αυτό στην Aragon και μετά πάλι το επίσημο τεστ στην Jerez, όπου θα δούμε σε τι κατάσταση βρισκόμαστε πριν το GrandPrix του Κατάρ, αν και νομίζω ότι η Aprilia θα είναι η καλύτερη CRT μοτοσυκλέτα".

 

"Αυτό το λέω με κάθε σεβασμό στον Colin (Edwards), ο οποίος φάνηκε ότι ήταν ο καλύτερος στην Μαλαισία. Η πίστα της Sepang είναι λίγο παραπλανητική, διότι είναι γρήγορη και η δύναμη των 1000cc είναι αξιοπρόσεκτη εκεί, ωστόσο αν τα πάμε καλύτερα από την BMW-Suter σε πίστες όπως του Aragon, της Βαλένθια και της Jerez, τότε ο στόχος θα είναι 2 με 2.5 δευτ. από τον πρώτο".

 

Έμπειροι και γρήγοροι οδηγοί όπως ο Edwards και ο De Puniet δεν θα είναι εύκολοι αντίπαλοι για εσένα, ώστε να γίνεις ο νούμερο 1 οδηγός των CRT...

 

"Όχι, ούτε άλλοι όπως ο Pasini, ένας αναβάτης χωρίς εμπειρία στην κατηγορία αλλά εξαιρετικά γρήγορος... νομίζω ότι θα είναι πολύ διασκεδαστικό. Θα είμαστε πίσω από τις MotoGP μοτοσυκλέτες, όμως πρέπει να προσπαθήσουμε να είμαστε κοντά, έτσι ώστε να είναι όλα πιο ανταγωνιστικά. Οπωσδήποτε όμως, θα επικεντρωθούμε στο να νικήσουμε τις υπόλοιπες CRT. Όπως προείπα, θεωρώ ότι η Aprilia είναι το φαβορί, έτσι ο De Puniet είναι ο ισχυρότερος αντίπαλος. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν κατάφερνα να αναδειχθώ πρώτος CRT".

 

Πως είναι η ατμόσφαιρα στην ομάδα της Aspar;

 

"Είμαστε ενθουσιασμένοι και για την ομάδα μας και για την Aprilia. Η μοτοσυκλέτα είναι ολοκαίνουργια και η αλήθεια είναι ότι μόλις έφτασε, μας άρεσε πάρα πολύ. OJorge Martinez και η Aprilia δούλεψαν πολύ σκληρά και όλοι μας ανυπομονούμε να δούμε που μπορούμε να φτάσουμε την φετινή χρονιά".

 

Για κάποιον σαν εσένα με την φήμη που έχεις ως καλός δοκιμαστής, να συμμετάσχεις σε ένα τέτοιο πρόγραμμα θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό…

 

"Ναι, ήμουν αρκετά τυχερός που εξέλιξα τις πρώτες Moto2 μοτοσυκλέτες στην Ισπανία, μαζί με τον Dani Devahive. Στην συνέχεια πήγα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και ανέβηκα στο βάθρο με μια Moto2. Τώρα θέλω πραγματικά να πετύχω κάτι αξιόλογο με αυτήν την μοτοσυκλέτα. Ο Jorge έχει μια από τις καλύτερες ομάδες στο Πρωτάθλημα, είναι ένα επαγγελματικό περιβάλλον και με την Aprilia είναι όλα τέλεια… είναι πολύ συναρπαστικό project, ειλικρινά θέλω να είμαστε ανταγωνιστικοί και να πετύχουμε κάτι μεγάλο".

 

Και πρόσφατα αποκτήσατε καινούργιο χορηγό…

 

"Ναι, παραβρέθηκα στην παρουσίαση της Paterna (Βαλένθια) με την ομάδα. Ο Jorge κάνει μια εκπληκτική προσπάθεια, ξεκίνησε να δοκιμάζει τις καινούργιες μοτοσυκλέτες χωρίς χορηγό. Τώρα, ο χορηγός οριστικοποιήθηκε και με λίγο τύχη ελπίζουμε ότι θα τα πάμε καλά στο Πρωτάθλημα".

 

Επόμενο άρθρο »

Αποτελέσματα Moto2, Jerez Ημέρα 2

« Προηγούμενο άρθρο

H Alessandra Stoner δεν βιάστηκε!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA