Ο Jorge Lorenzo έχει πρωταγωνιστήσει σε μερικές διαφημίσεις της Yamaha στην Ινδονησιακή τηλεόραση, καθώς η εργοστασιακή ομάδα της εταιρείας στο MotoGP έχει ως χορηγό την «Yamaha Motor Kenkana Indonesia».
Η αντιπροσωπεία της χώρας, το 2009 πούλησε 2.600.000 μονάδες υπό το σλόγκαν «Semakin di Depan», δηλαδή «Ένα βήμα εμπρός». Ο Jorge Lorenzo, ο οποίος στο παρελθόν έχει παρακολουθήσει μαθήματα υποκριτικής, έχει επιστρατευτεί κάποιες φορές για να συμβάλλει στην εμπορική προώθηση των προϊόντων της Yamaha και παρακάτω μπορούμε να δούμε μερικές διαφημίσεις του.